Forum

Bulletstorm online?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Bulletstorm online?

Indlægaf Wensien » man 04 apr 2011 22:51

morfar skrev: Det er jo kun 1 der behøver Thumper feks.


2 hvis den hedder slam dunk ;) .. den ene thumper ham op i luften, mens den anden Thumper ("slammer") ham ned i jorden ...

I finder bare en dag der passer jer :) ... God ide forresten med at bare hoppe igennem de første 10 lvls, dog får vi ikke li så meget xp, men til gengæld kommer wave 20 hurtigere...

Dog sys jeg vi stadig skal fokusere på TC da vi har brug for lidt xp inden wave 10, og så kommer i os tættere på de 200
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf Sevuz » tirs 05 apr 2011 08:49

Jeg har ikke en gang taget et kig på multiplayer endnu, da jeg have hørt der var så meget lag.
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf Wensien » tirs 05 apr 2011 09:18

Det lagger ikke... men før patching kunne man ikke rigtig finde spil via spillets matchmaking .. og hvis man fandt et spil var der tit "bad connection" hvilket gjorde det uspilleligt, meget værre end lag...

Men de gange mig og morfar har spillet har der ikke været de store problemer, og vi spiller typisk 2 timer af gangen..
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf morfar » tirs 05 apr 2011 10:24

Wensien skrev:
morfar skrev: Det er jo kun 1 der behøver Thumper feks.


2 hvis den hedder slam dunk ;) .. den ene thumper ham op i luften, mens den anden Thumper ("slammer") ham ned i jorden ...

I finder bare en dag der passer jer :) ... God ide forresten med at bare hoppe igennem de første 10 lvls, dog får vi ikke li så meget xp, men til gengæld kommer wave 20 hurtigere...

Dog sys jeg vi stadig skal fokusere på TC da vi har brug for lidt xp inden wave 10, og så kommer i os tættere på de 200


Jeg ved du er eksperten, men mener nu at man ban bruge almindelig leash efter partneren har lavet thump, for at få slamdunk?

Jeg har omkring 130 TC nu og er lvl51, så det går fremad :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf Wensien » tirs 05 apr 2011 10:39

Er rimlig sikker på det kræver 2 thumpers :) hvis du leasher ham normalt efter han er blevet thumped trækker du ham bare blødt ned mod jorden, men vi kan da prøve :) .. basere det egentlig bare ud for logik, har aldrig set et slam dunk udført med en thumper

Men har lagt mærke til at TCerne bliver mere krævende jo højere wave man kommer, så tror faktisk ikke vi ser slam dunk før, efter 10. wave...
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf schou132 » tirs 05 apr 2011 14:32

Jamen så lad os da tag en dag i weekenden da det passer mig bedst
Billede
schou132
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Aarhus C


Foregående

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster