Forum

Bulletstorm online?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Bulletstorm online?

Indlægaf morfar » ons 23 mar 2011 17:05

Det er stort set umuligt at finde nogle online når jeg vælger multiplayer i Bulletstorm.

Kan jeg få online trofæerne ved at spille med mig selv?

Jeg valgte private match idag og så startede den en gang Anarchy op hvor jeg spillede alene mod en masse waves af computerstyrede modstandere. Jeg er rank 7 nu. Fik blandt andet "dræb miniboss" trofæ.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf Wensien » ons 23 mar 2011 18:07

Hej morfar jeg fik platin for en uges tid siden og der er 2 trofæer du er nød til at spille med minimum en person ...

Anarchy master

og

200 Teamchallenges


Og hold da kæft.. har de ikk fixet online delen endnu? Jeg tog kontakt til EA for en måned siden og vi mailede frem og tilbage og de siger der skulle komme en patch ... Der er et problem i matchmaking som gør det svært at finde spil .. Du behøver ikke ændre din nat type .. lige meget hvad vil du aller bedst få: Nat TYPE MODERATE ... men det er en fejl ..

Kunne godt hjælpe dig med Anarchy master en dag hvis du ville .. (PSN: Wensien-Jegsen) men det er nemmest hvis du har Mic
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf morfar » ons 23 mar 2011 19:55

Jeg har headset. Kunne være fedt hvis du gad hjælpe :-)

Jeg kan de fleste aftner i hverdagen.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf Wensien » ons 23 mar 2011 21:54

Super ... ved ikke om jeg får tid i aften da jeg har gæster, men i morgen ved en 21-22 passer mig fint ... anarchy master tager ca. 2 timer at opnå desværre og det kan være svært at joine hinanden ... men det kan vi se på ... For at få anarchy master trofæet skal vi gøre som i dette link: http://www.youtube.com/watch?v=J-RSs2V_Zfc
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf schou132 » tors 24 mar 2011 14:07

Kan jeg være med i jeres lille party i har gang i ????
Billede
schou132
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Aarhus C


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf morfar » tors 24 mar 2011 15:03

schou132 skrev:Kan jeg være med i jeres lille party i har gang i ????


Går man efter trofæet er det vidst bedst kun at være 2. Men jeg er 100% klar på at spille. Der er jo trofæ for lvl65 i Anarchy, hvilket kræver man får nakket en hel del waves :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf Wensien » tors 24 mar 2011 19:40

faktisk nemmere med 3 :) eller 4... Hvis man spiller 2 får man 1000 teampoint for at lave en teamchallenge mens hvis man er 4, får man 2000 teampoint og da man skal have 50.000 bliver det lidt lettere, samtidig med at man kan nakke minibosser hurtigere .. Dog er det vigtigt at der kun er 2 der laver Dead-rock tornado tricket, så må de andre stå og kigge på uden at dræbe nogen .. lidt nedern men alle får Anarchy master trofæet så snart teamscoren siger 50.000 ...

Så hvis du vil være med skal du bare være klar over disse ting :)
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf morfar » tors 24 mar 2011 19:45

Det tyder på du har åænt meget styr på det. Det har jeg ikke. Kan slå med pisken, skyde med standard riflen og sparke. Meget mere kan jeg ikke på nuværende tidspunkt, hehe.

HVordan laver man dead rock tornado?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf Wensien » tors 24 mar 2011 19:57

Det link jeg sendte til dig længere oppe :) ?
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf Wensien » tors 24 mar 2011 20:23

Bulletstorm Fast xp/anarchymaster trofæ:
minimum 2 spillere, hvis man kan skaffe 2 til der gider at stå og glo på 2 andre lave deadrock-tornado, er det os super...
Anarchy master trofæet kan KUN fås i lvl 20.. Det tager ca. 2 timer at komme til lvl 20 (og spillet kan ikke sættes på pause), dør man starter man forfra i den runde man er nået til.
Grunden til at man kun kan få 50.000 team-point, i lvl 20 er at der spawner double så mange fjender denne runde (72 præcis) .. Dog vil nogen af disse fjender være Teamchallenges og mini-bosser...

Man skal opgradere alt standard som leash-recharge, health, streangth, PMC riflen og Flailgunnen, alt andet skal du ikke rører.

Sådan håndtere du fjenderne:

Normale fjender (alle dem der ikke er teamChallenge eller Bosser) -->

Dead Rock Tornado tricket, kun 2 personer gør dette... En person (Person A) står oppe på "balkonen" mens den anden står nede til højre fra tornadoen (person B), Hvis der kommer normale fjender nedenfor Slide-kicker Person B fjenden hen mod tornadoen og skyder et flailgun skud på fjenden i luften, herefter trække person A, fjenden ind i Tornadoen, oppe fra balkonen.. Hvis der er andre spillere med i spillet er det vigtigt at de ikke dræber nogle normale fjender da man helst skal have så mange som muligt ind i tornadoen på denne måde ...

Hvis dette gøres korrekt får Person A og Person B hver 525 point, og da det er et fælles kill bliver de Team Point...

Se dette link hvis du stadig er i tvivl: http://www.youtube.com/watch?v=J-RSs2V_ ... re=related

Team Challenges (dem med blåt lysende skrift over sig, der beskriver hvad man skal gøre) -->

Det er meget vigtigt at man fokusere på team challenges når de er der, da hver spiller der er i banen får 500 point for at udføre en teamchallenge, Hvilket kan give 2000 for hver udført challegnes, hvis der er 5 spillere i spillet.. Det "gode" ved teamchallenges er at Selvom det kun er person A og B der udføre dem føre person C og D også point for det .. Prøv at "rydde" andre fjender af vejen før der laves teamchallenges, da de kræver lidt mere...

Minibosser (de store tykke drenge der skider med en minigun eller drill-gun) -->

Disse er slet ikke svære, men i lvl 20 spawner der altid 2-3 stykker af gangen og det kan være svært at nakke dem før de nakker dig.. Det er her Person C og D kan hjælpe rigtig meget... Minibosserne skal dræbes hurtigt derfor skal ALLE (Person A B C og D) skyde mod den samme boss med deres PMC (standard rifle), Dette giver 300 point + 150 for doublepenetrations da der er flere der skyder og hvis alle når at få indført et skud på bossen får alle disse point hvilket er godt når man går efter 50.000 point
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf schou132 » søn 27 mar 2011 11:20

Hvornår skal vi spille?
Billede
schou132
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Aarhus C


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf morfar » søn 27 mar 2011 22:20

Hvad siger I til tirsdag aften kl. 19?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf Wensien » man 28 mar 2011 10:43

uh er til fodbold tirsdage og torsdag det tidsrum ...
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf morfar » man 28 mar 2011 15:06

Jamen, så siger vi da bare onsdag kl. 19?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Bulletstorm online?

Indlægaf Wensien » tirs 29 mar 2011 12:42

onsdag kl 19 deal :)
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron