Forum

Worms 2 boosting

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Worms 2 boosting

Indlægaf morfar » søn 03 apr 2011 09:58

En der er med på at booste lidt trofæer i Worms 2?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Worms 2 boosting

Indlægaf andeo1707 » man 04 apr 2011 18:32

Jeg er, men kan ikke love hvornår jeg er online. Hvis jeg ser dig online når jeg har tid så skriver jeg. =)
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Re: Worms 2 boosting

Indlægaf cph_game_master » man 04 apr 2011 21:08

Troede ellers du var færdig med alle de børnespil og ville fokusere og ikke mindst nyde de gode spil som du skrev for lidt siden ;) men vi lever åbenbart i et trofæ-ludder-samfund.. :)
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: Worms 2 boosting

Indlægaf morfar » man 04 apr 2011 22:04

At kalde worms et børnespil er vidst en smagssag. Og platin er desuden sværere en de fleste voksen-spil. Folk der taber logger af og dem der ikke logger af er megahajer til det. Så 17 sejre i hver mode er med meget lange fremtidsudsigter.

Har lagt over 30 timer i spillet allerede. Det slår God of War trilogien med flere længder i min bog.

Så ja, jeg har lagt spil som Katamari Forever, Star Wars spillene, og andet der intet siger mig noget, på hylden! Prøvede kort Star Wars Clone Wars og platin virker umiddelbart overkommeligt, men spillet stinker og jeg vil hellere spille worms 2 :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Worms 2 boosting

Indlægaf Koma » man 04 apr 2011 23:26

cph_game_master skrev:Troede ellers du var færdig med alle de børnespil og ville fokusere og ikke mindst nyde de gode spil som du skrev for lidt siden ;) men vi lever åbenbart i et trofæ-ludder-samfund.. :)


Argh.. Jeg synes sgu det er synd at kalde Worms for et "børnespil".. [-(
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Worms 2 boosting

Indlægaf cph_game_master » man 04 apr 2011 23:34

Nej okay måske ikke, men det er ihvertfald et ormespil med smølfetalende orme.. lol. Jeg takker nej :D
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron