HEADSTAR skrev:
Jeg giver op, først tog det 7 lange og 7 brede at downloade 146gb. Så kom jeg endelig igang med spillet efter jeg skulle downloade yderligere ca 50 gb bare alene for singleplayer spillet, så fik jeg ved fejl slettet singleplayer spillet og blev sur og slettede hele spillet igen. Sikke en forfærdelig oplevelse at købe call of duty spil. Jeg glemmer nemlig alt om at der er 2 andre call of duty spil jeg gerne vil spille.
klatzen skrev:HEADSTAR skrev:
Jeg giver op, først tog det 7 lange og 7 brede at downloade 146gb. Så kom jeg endelig igang med spillet efter jeg skulle downloade yderligere ca 50 gb bare alene for singleplayer spillet, så fik jeg ved fejl slettet singleplayer spillet og blev sur og slettede hele spillet igen. Sikke en forfærdelig oplevelse at købe call of duty spil. Jeg glemmer nemlig alt om at der er 2 andre call of duty spil jeg gerne vil spille.
Det virker da også super bøvlet ! Jeg spiller en del COD Warzone med nogle gamle kollegaer, selvom vi er super ringe til det og sjældent får et kill.. Men det fylder også over 100gb. Det er sku utroligt. Må være alt det kosmetik man kan tilkøbe sig der fylder
klatzen skrev:Glæd dig til: "Can't Cat-ch Me"
HEADSTAR skrev:klatzen skrev:Glæd dig til: "Can't Cat-ch Me"
Det trofæ fik jeg ikke i første omgang
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst