Forum

Trophies, hvilke har I fået i dag?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Indlægaf CD » tors 23 jul 2009 11:45

Sådan endelig første Platin. okay fedt spil nemt trofæ

Act like a mobster, think like a Don

Billede

Billede

Meget god blanding af vold og taktik.

Endelig første Platin
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Indlægaf SnoobyFly » tors 23 jul 2009 12:00

Jamen tillykke med dit første platinum trofæ :) Kan også stadig huske mit første.. Det var i Uncharted, hehe :P
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf FunteXDK » tors 23 jul 2009 12:11

Jeg har stadig ikke fået det i uncharted endnu :$ - mangler lige at løbe igennem det på crushing mode men kan simpelthen bare ikke overskue at spille det igennem igen... så nu har jeg lige smækket ghostbusters i :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf crockett » tors 23 jul 2009 12:18

I har sq for meget fritid... :lol:

Jeg mangler seriøst evnen til at begå mig online, samtidig med at TDC endnu ikke har gidet tage sig sammen til at få koblet en linje på vores hus, så jeg må nøjes med en 3-forbindelse... Og det er sq ikke helt optimalt til online spil! (Men fint nok til surfing...) :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Scoring » tors 23 jul 2009 15:16

Hvis du vil have dit først platin, så ville jeg gå efter Godfather, tager ikke mere end 2-3 dage at få.. ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf FunteXDK » tors 23 jul 2009 15:22

- Kan kun sige Terminator så... har dog ikke selv fået det men det ser da overkommeligt ud :D

http://www.ps3trophies.org/game/termina ... ion/guide/
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Scoring » tors 23 jul 2009 15:24

Men det er jo dårligt af fucker til (har jeg hørt).. Så hellere spille noget der er sjovt..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf FunteXDK » tors 23 jul 2009 15:33

Det er så rigtigt nok... som sagt har jeg ikke selv spillet det, så jeg ved ikke noget om det.. :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf crockett » tors 23 jul 2009 15:40

Scoring skrev:Hvis du vil have dit først platin, så ville jeg gå efter Godfather, tager ikke mere end 2-3 dage at få.. ;)


Jamen det har jeg skam også, men nogle af de f***ing trofæer skal jo tages online... :(

Og det spiller altså ikke rigtig med en trådløs internetforbindelse med dynamisk ip-adresse der meget gerne vil skifte midt i det hele. Så jeg håber godt nok TDC snart tager sig sammen. :roll:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf SnoobyFly » tors 23 jul 2009 15:40

crockett skrev:I har sq for meget fritid... :lol:

Jeg mangler seriøst evnen til at begå mig online, samtidig med at TDC endnu ikke har gidet tage sig sammen til at få koblet en linje på vores hus, så jeg må nøjes med en 3-forbindelse... Og det er sq ikke helt optimalt til online spil! (Men fint nok til surfing...) :wink:


For meget fritid!?
Det er nok det eneste, som jeg ikke har :P Set bortset fra at jeg har sommerferie tre uger endnu, hvor jeg ikke laver andet end at slappe af. Men i hverdagen, du, der er fritid nok det, jeg savner mest. Går i skole fra 8-15, derefter skal der bruges timer på at lave lektier og så har jeg også en hobby: Tennis, som jeg dyrker flere timer om dagen! :D Og så er en hel dag pludselig gået. Og det er så cirka sådan min hverdag ser ud: Skole > lektier > tennis > seng. Men for et halvt år siden der havde jeg så meget fritid, at jeg næsten ikke lavede andet end at sidde foran fladskærmen med en PS3 controller i hånden.. Sådan er det heldigvis ikke mere. :)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf crockett » tors 23 jul 2009 16:07

SnoobyFly skrev:
crockett skrev:I har sq for meget fritid... :lol:

Jeg mangler seriøst evnen til at begå mig online, samtidig med at TDC endnu ikke har gidet tage sig sammen til at få koblet en linje på vores hus, så jeg må nøjes med en 3-forbindelse... Og det er sq ikke helt optimalt til online spil! (Men fint nok til surfing...) :wink:


For meget fritid!?
Det er nok det eneste, som jeg ikke har :P Set bortset fra at jeg har sommerferie tre uger endnu, hvor jeg ikke laver andet end at slappe af. Men i hverdagen, du, der er fritid nok det, jeg savner mest. Går i skole fra 8-15, derefter skal der bruges timer på at lave lektier og så har jeg også en hobby: Tennis, som jeg dyrker flere timer om dagen! :D Og så er en hel dag pludselig gået. Og det er så cirka sådan min hverdag ser ud: Skole > lektier > tennis > seng. Men for et halvt år siden der havde jeg så meget fritid, at jeg næsten ikke lavede andet end at sidde foran fladskærmen med en PS3 controller i hånden.. Sådan er det heldigvis ikke mere. :)


He he. Så skal du sq lade være med at blive gift... Skulle du risikere at have en time eller to ledig, så skal fruen hurtigt sørge for at de er pist! :D
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Eriksen » tors 23 jul 2009 16:09

crockett skrev:
Scoring skrev:Hvis du vil have dit først platin, så ville jeg gå efter Godfather, tager ikke mere end 2-3 dage at få.. ;)


Jamen det har jeg skam også, men nogle af de f***ing trofæer skal jo tages online... :(

Og det spiller altså ikke rigtig med en trådløs internetforbindelse med dynamisk ip-adresse der meget gerne vil skifte midt i det hele. Så jeg håber godt nok TDC snart tager sig sammen. :roll:


Der er ingen online trofæer i The Godfather 2 :)
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf crockett » tors 23 jul 2009 16:28

Eriksen skrev:
crockett skrev:
Scoring skrev:Hvis du vil have dit først platin, så ville jeg gå efter Godfather, tager ikke mere end 2-3 dage at få.. ;)


Jamen det har jeg skam også, men nogle af de f***ing trofæer skal jo tages online... :(

Og det spiller altså ikke rigtig med en trådløs internetforbindelse med dynamisk ip-adresse der meget gerne vil skifte midt i det hele. Så jeg håber godt nok TDC snart tager sig sammen. :roll:


Der er ingen online trofæer i The Godfather 2 :)


Huh?!? Er du sikker? Jeg synes sq ellers der var nævnt noget med at slå et vist antal personer ihjel online... Jeg må hjem og tjekke. Så kan det da være jeg kan få gjort ét færdigt... Og så måske jeg lige tager mig sammen til at få Uncharted spillet igennem igen... :)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf FunteXDK » tors 23 jul 2009 17:46

crockett skrev:
Eriksen skrev:
crockett skrev:
Scoring skrev:Hvis du vil have dit først platin, så ville jeg gå efter Godfather, tager ikke mere end 2-3 dage at få.. ;)


Jamen det har jeg skam også, men nogle af de f***ing trofæer skal jo tages online... :(

Og det spiller altså ikke rigtig med en trådløs internetforbindelse med dynamisk ip-adresse der meget gerne vil skifte midt i det hele. Så jeg håber godt nok TDC snart tager sig sammen. :roll:


Der er ingen online trofæer i The Godfather 2 :)


Huh?!? Er du sikker? Jeg synes sq ellers der var nævnt noget med at slå et vist antal personer ihjel online... Jeg må hjem og tjekke. Så kan det da være jeg kan få gjort ét færdigt... Og så måske jeg lige tager mig sammen til at få Uncharted spillet igennem igen... :)


der er ingen online trofæer i The Godfather2 - Så skal det være kommet senerehen i en update/patch... jeg fik mit platinium uden at være online... Det eneste der er lidt tricky er at du skal have klaret alle executions styles inden du dræber den sidste familie... resten af trofæerne kan man rende rundt og tage efter man har dræbt den sidste familie :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf crockett » fre 24 jul 2009 08:05

Eriksen & FuntexDK, I har så ganske ret! Nitten er så bare at mit savegame fra den gamle maskine åbenbart IKKE er kommet med da jeg lavede backup, så det er også værsgo' at starte forfra... Og jeg manglede kun én execution style i det gamle save, og det var med at knække nakken på svinet når man gi'r dem snoren, og den kunne jeg først få på Cuba... :wink:

Nå, hvad... Jeg er startet forfra, så jeg fik da ryddet New York på et par timer. :P
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron