Forum

Trophies, hvilke har I fået i dag?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Indlægaf Larsen » søn 14 jun 2009 17:53

Burnout Paradise Elite

Billede

Billede
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Eriksen » tirs 16 jun 2009 08:17

Need for Speed Undercover

Billede

Billede
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf NeRwe » ons 01 jul 2009 13:02

Need For Speed Undercover
Billede
Billede
NeRwe
 


Indlægaf Paddy-NX » ons 15 jul 2009 17:01

Pure Platinum
Billede

Billede
Paddy-NX
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: Horsens


Indlægaf Erroneus » ons 15 jul 2009 23:49

100% i Magic Ball - Oki det er ikke platinium da det er et PSN spil, men den får alligevel sådan en her:

Billede
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Marcceren » tors 16 jul 2009 07:46

NeRwe skrev:
Rytteren skrev:
SnoobyFly skrev:
andr2999 skrev:har aldrig fået et plantium


Så skaf Burnout. Nok det nemmeste Platinum du kan få i et spil købt her i Europa. Der er også Skii Doo Snowmobile Challenge (eller noget i den stil). Det skulle være endnu nemmere. Dog kan dette spil ikke købes i EU, så det må du importere fra USA, hvis du vil have det.. Eller købe det brugt.


vil dog sige godfather 2 eller fallout 3. de to du nævner er også nemme... dog vil jeg mene de er mere tidskrævende end de to andre..

fik et par trofæer idag (fået maskinen igen, efter tøssen er blevet træt af sonic). her skal nævnes et inFAMOUS trofæ:

Rockhound
Find 100% of the Shards.


Hvad med terminator Salvation? Skulle vist kun tage 4-5 timer at klare, hvilke man bare skal for at få platinum :wink:






Jeg har også hørt at det er mega nemt det er noget med man får 5 guld trofæer kun og så når man hår fået dem så et platinum? :P . For man skal bare klare et kapitel for at få et guld trofæ.
Billede
PS3 Trophies
PSN ID: Marccer
Spil: Dragon Age: Origins, FIFA 10 WC, LittleBigPlanet, Ratchet & Clank: A Crack In Time, ModNation Racers, Lego Harry Potter Years 1-4.
Marcceren
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf Scoring » tors 16 jul 2009 15:05

Det er jo et fantastisk salgstrick de har lavet der, respekt fordi de har tænkt på den, for jeg har hørt det skulle være LORT LORT LORT! men folk køber/bytter/låner det sjovt nok stadig pga trofæerne.. Så man må sige de har brugt hjernen :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Erroneus » tors 16 jul 2009 15:42

Det er faktisk 11 stk. guld og et stk. platinium .. :D Jeg syntes ikke det var SÅ dårligt som de gjorde det til og der var oki udfordring, når man tog det på "hard", men jeg er da glad for det ikke har kostet mig mange penge at få, tak EB :P
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Erroneus » søn 19 jul 2009 21:15

Jeg blev irriteret over jeg ikke kunne finde den sidste blast shard i Infamous, så jeg hoppede over at få platinium i Uncharted og selv om Crushing mode godt nok er ... ja knusende til tider, så lykkedes det efter ikke alt for meget spilletid :)

Billede

Uncharted
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Scoring » søn 19 jul 2009 21:37

Kan tråden ikke laves om til hvilken platin man fik? - det er da lidt sjovere og se hvad folk får :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf CD » man 20 jul 2009 11:05

Scoring skrev:Kan tråden ikke laves om til hvilken platin man fik? - det er da lidt sjovere og se hvad folk får :)



Start en ny tråd
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Indlægaf Erroneus » man 20 jul 2009 16:38

OOOOOOON FIRE! Fandt den sidste Blast shard i Infamous, wahoooo!!

Billede

Infamous
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf SnoobyFly » man 20 jul 2009 19:48

Scoring skrev:Kan tråden ikke laves om til hvilken platin man fik? - det er da lidt sjovere og se hvad folk får :)


I tråden her kan man jo både skrive, hvilke platinumtrofæer man har fået samt de andre trofæer :wink:
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Scoring » ons 22 jul 2009 14:58

Act like a mobster, think like a Don ;)

100% Godfather 2

Billede

Rimelig nemt platin, men jeg syntes stadig det var god udfordring og faktisk meget godt spil!
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf FunteXDK » ons 22 jul 2009 15:08

Blev lige 007 agent idag :D
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster