Forum

Trophies forsvinder

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Trophies forsvinder

Indlægaf Jb » tors 05 maj 2011 20:46

Hey, siden psn er nede er nogle af mine trophies forsvundet :s

Jeg havde 57% i borderlands.
Starter spillet op og loader min character, bing bing så popper der 15 trophies op lige efter hinanden og nu har jeg kun 17 %

Mit uno og Pixeljunk shooter gik på 0% da jeg startede dem op.

Andre der har oplevet noget lign. ??

Skal siges jeg fik ny ps3 ca 3 uger inden PSN gik ned men alle trophies blev sync fra den gamle inden og sync på den nye på min profil..
Senest rettet af Jb tors 05 maj 2011 21:39, rettet i alt 1 gang.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Trophies forsvinder

Indlægaf Bab » tors 05 maj 2011 20:48

Der har været tilfælde, hvor folk har "mistet" trofæer, men ofte er de kommet igen.
Og så kan det nok ikke have noget at gøre med PSN, da den jo er nede ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Trophies forsvinder

Indlægaf Jb » tors 05 maj 2011 20:58

Nej tænker mere at hvis psn var oppe var det måske ikke sket da spillet kan "dobbeltjekke" trophies ved sync , håber de kommer igen ellers blir jeg sku trist. :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Trophies forsvinder

Indlægaf DennisBeck » fre 06 maj 2011 16:13

Hej jeg har samme problem med trophies I Battlefield Bad Company (1eren). Jeg har ikke spillet det i 2 år,og så i dag da jeg lånte det på biblioteket,satte jeg spillet i ps3en,den installerede noget opdateringsdata. Da den var færdig med det,synkroniserede den trophies. Efter synkroniseringen har jeg 0 % ,før jeg satte spillet i havde jeg 50 %. Er der nogen der ved,om de kommer igen? Håber at i kan hjælpe... Hilsen Dennis.
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: Trophies forsvinder

Indlægaf baunevej » fre 06 maj 2011 17:06

De kommer tilbage når psn er online er jeg sikker på, når man synkronisere deler den oplysninger online så de ligger der. Dvs når du kommer online igen så synkronisere du, og wupti dine trofæer er hjemme igen.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Trophies forsvinder

Indlægaf DennisBeck » fre 06 maj 2011 17:09

baunevej skrev:De kommer tilbage når psn er online er jeg sikker på, når man synkronisere deler den oplysninger online så de ligger der. Dvs når du kommer online igen så synkronisere du, og wupti dine trofæer er hjemme igen.
Okay tak skal du have. :D
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron