Forum

Dead Island trophies :)

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Dead Island trophies :)

Indlægaf crockett » ons 25 jan 2012 07:40

Hva' fa'en morfar. Går det for stærkt. Svaret står i den tekst du selv har quotet.
Jeg har ikke spillet, så jeg ved ikke om det passer, men jeg forstår hvad han mener. :-)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Re: Dead Island trophies :)

Indlægaf Rytteren » ons 25 jan 2012 09:28

hvis i mangler en til onlinetrofæerne, jamen så er jeg frisk :)

og til coop sværhedstopic. da jeg startede mit dead island skrev det meget fint.

"warning - the game was updated with a system that adjusts enemies level to your current level. this makes coop game challenging for you regardless of the level your host is currently on".

så da morfar sikkert fik spillet dag 1 (han er jo vild med zombispil), så har han sikkert ikke oplevet denne update. dermed har han, udfra sin egen erfaring, ret i sin påstand om at spillet køre en borderlands ligenede cooplevel for fjender. siden han har spillet det, har de så ændret det, til det i andre rigtig nok siger..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Dead Island trophies :)

Indlægaf morfar » ons 25 jan 2012 14:25

crockett skrev:Hva' fa'en morfar. Går det for stærkt. Svaret står i den tekst du selv har quotet.
Jeg har ikke spillet, så jeg ved ikke om det passer, men jeg forstår hvad han mener. :-)


Jeg spørger igen fordi jeg ikke tror på det.

Idet lvl10 slår zombien er zombien lvl10 - et splitsekund efter får zombien et slag af din makker som er lvl50 og vupti, zombien er level50 idet den bliver ramt.

Lyder højest urealistisk, men måske jeg tager fejl.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Dead Island trophies :)

Indlægaf Redman DK » tors 26 jan 2012 17:01

morfar skrev:Jeg spørger igen fordi jeg ikke tror på det.

Idet lvl10 slår zombien er zombien lvl10 - et splitsekund efter får zombien et slag af din makker som er lvl50 og vupti, zombien er level50 idet den bliver ramt.

Lyder højest urealistisk, men måske jeg tager fejl.


Det er jo ikke noget med at zombien skifter frem og tilbage mellem de to levels, men hvor meget spilleren giver i procentvis skade. Hvis det tager 4 slag for lv 10 spilleren at dræbe en zombie, og 4 slag for lv 50 spilleren at dræbe en, så vil det tage 2 slag fra hver at dræbe zombien :wink:

Det er faktisk meget lig Gears Of War hvor to spillere kan spille sammen på hver deres sværhedsgrad.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Dead Island trophies :)

Indlægaf glyr » tors 26 jan 2012 18:16

Endelig fik jeg det S.... platin.
Hold da op for en dårlig online oplevelse. Oftes kunne man slet ikke linke op og fik tit meddelse om at der ingen online var !?
Når man inviterede venner kunne de ikke få lov at joine.
Brugte mange timer online men det er også et helt ok spil.
Glyrman :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Dead Island trophies :)

Indlægaf morfar » fre 27 jan 2012 08:47

Hvis nogen er med på at nappe trofæerne i DLC, så har jeg spillet fra på mandag!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Dead Island trophies :)

Indlægaf DINO-1 » man 30 jan 2012 18:07

Det kan godt være at det lyder dumt det her men er der nogen der kan sige mig hvordan jeg får fat i DLC pakken for jeg kan ikke finde den på storen
DINO-1
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Foregående

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster