Forum

Bad Company 2 - "Et Tu, Brute?"

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Bad Company 2 - "Et Tu, Brute?"

Indlægaf jakobmbh » ons 11 apr 2012 11:24

Nogen der har et godt tip til hvordan vi skal komme på det modsatte hold af hinanden? Når serverne ikke er fyldt op, virker det næsten som umuligt..

Og til dig janzor88, du forsøger da vil ikke at bilde mig ind at du har høstet 34 platin uden at 'snyde' ;) I så fald imponerende
jakobmbh
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Re: Bad Company 2 - "Et Tu, Brute?"

Indlægaf JanR » ons 11 apr 2012 14:26

jakobmbh skrev:Nogen der har et godt tip til hvordan vi skal komme på det modsatte hold af hinanden? Når serverne ikke er fyldt op, virker det næsten som umuligt..



Det er ret lang tid siden jeg sidst har spillet BF:BC2, men hvis ikke serverne er fuldstændig tomme, så prøv følgende;

- Lad være med at være i et "squad" med hinanden, men join serveren efter de samme præferencer.

- Vent til at den ene af jer er på et hold, der har mindst én spiller mere, end det andet hold. Join serveren derefter.

Jeg kan ikke helt huske om man kan skifte hold ligesom i BF3. Men prøv at kigge ved squad overblikket i spillet, om det er muligt, samt om man kan skfite når man er død og trykker start.



jakobmbh skrev:Og til dig janzor88, du forsøger da vil ikke at bilde mig ind at du har høstet 34 platin uden at 'snyde' ;) I så fald imponerende


Jeg har snydt ved 4 ud af de 1820 trofæer som jeg har, da de har været umulige at få i praksis.

Command & Conquer: Red Alert 3
Bloodsucker - Leech 7 different enemy weapons using Hammer Tanks in a ranked online match or skirmish.

At overtage 7 ud af de cirka 10 køretøjer online, som en fjende kan bygge, er umuligt selvom man skulle være heldig og spille mod en blind person med Downs syndrom.
For det første, laver man ikke så mange forskellige køretøjer. Og for det andet skal man kunne holde både sin Hammer Tank og det man har overtaget, i live hele spillet igennem.

Assassins Creed: Brotherhood
Abstergo Employee of the Month - Get every single bonus at least once (Multiplayer Only).

Hvor man sagtens kunne få Role Model trofæet normalt, brugte jeg indtil cirka level 45 på at få AEotM - uden held. Især "extreme variety" bonusen, hvor man skal have 15 forskellige bonuser i ét spil, kunne jeg på ingen måder få.

Red Dead Redemption (Undead Nightmare DLC)
Kingpin - Fight off 8 unique players during your time on top during Land Grab in Multiplayer Free Roam.

Bare det at finde en server med minimum 9 spillere er ekstremt sjældent, da der er så mange forskellige servere som folk bliver spredt på.
At 8 af dem så samtidig befinder sig ved det flag man skal holde i 3-4 minutter, er så godt som umuligt, da alle er spredt rundt omkring på kortet.
Ydermere skal man lige dræbe de 8 andre spillere, uden selv at blive dræbt - good luck!

GTA IV
Auf Wiedersehen Petrovic - You won in all variations of multiplayer games.

Dette trofæ er nok et af de mest fejlfyldte i PS3'ens historie.
Ikke nok med at man skal vinde 117 forskellige spiltyper (hvoraf de fleste er en eller anden form for race), så tæller ens sejre ofte ikke - selvom de er registreret på Rockstars hjemmeside.
Alt lige fra uheld, til at en anden spiller forlader sessionen før tid, kan ødelægge ens chancer for at få dette trofæ.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Bad Company 2 - "Et Tu, Brute?"

Indlægaf morfar » ons 11 apr 2012 18:47

Om man "snyder" 4 gange eller 200 gange kan vel komme ud på et?

Jeg opfattter desuden ikke boosting som snyd!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Bad Company 2 - "Et Tu, Brute?"

Indlægaf Koma » ons 11 apr 2012 19:15

morfar skrev:Om man "snyder" 4 gange eller 200 gange kan vel komme ud på et?

Jeg opfattter desuden ikke boosting som snyd!


Næ, man gør jo stadig noget, for at få det trofæ. Jeg vil mere kalde det for en smutvej.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Bad Company 2 - "Et Tu, Brute?"

Indlægaf JanR » ons 11 apr 2012 23:22

morfar skrev:Om man "snyder" 4 gange eller 200 gange kan vel komme ud på et?

Jeg opfattter desuden ikke boosting som snyd!


Der er kæmpe forskel i at booste noget som reelt er umuligt at gøre, og så på at booste fordi man er doven/dårlig.
Det er nok også derfor at der er flere spil, hvor man bliver permanent banned for at booste hvis det bliver opdaget, som eksempelvis i Killzone 2.

Det er ikke noget personligt angreb på dig, men mere for at forstå meningen bag.
Trofæer er jo i bund og grund ligegyldige. Men hvis man godt kan lide at være en trofæ jæger for sjov, bruger man det så ikke som et pejlemærke for hvad man har gennemført? Hvad bruger man det til ellers?

I så fald, kan du jo bare downloade noget værktøj til at hacke din Playstation med. Så kan du låse samtlige trofæer fra et spil op, blot ved at indsætte cd'en?
Man kan jo finde hundredevis af mennesker på www.psnprofiles.com som har låst op for platinum trofæer på 0 sekunder.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Bad Company 2 - "Et Tu, Brute?"

Indlægaf morfar » tors 12 apr 2012 07:21

janzor88 skrev:
morfar skrev:Om man "snyder" 4 gange eller 200 gange kan vel komme ud på et?

Jeg opfattter desuden ikke boosting som snyd!


Der er kæmpe forskel i at booste noget som reelt er umuligt at gøre, og så på at booste fordi man er doven/dårlig.
Det er nok også derfor at der er flere spil, hvor man bliver permanent banned for at booste hvis det bliver opdaget, som eksempelvis i Killzone 2.

Det er ikke noget personligt angreb på dig, men mere for at forstå meningen bag.
Trofæer er jo i bund og grund ligegyldige. Men hvis man godt kan lide at være en trofæ jæger for sjov, bruger man det så ikke som et pejlemærke for hvad man har gennemført? Hvad bruger man det til ellers?

I så fald, kan du jo bare downloade noget værktøj til at hacke din Playstation med. Så kan du låse samtlige trofæer fra et spil op, blot ved at indsætte cd'en?
Man kan jo finde hundredevis af mennesker på http://www.psnprofiles.com som har låst op for platinum trofæer på 0 sekunder.


Som Koma skrev. Man gør noget aktivt i spillet for at få trofæerne. ( 8 timers boosting i AC3 for at få et enkelt trofæ syntes jeg er helt i orden. Specielt hvis man som mig HADER onlinedelen, men gerne vil have platin)

At hacke sin PS3 er ikke at gøre noget aktivt i spillene.....

Jeg opfatter ikke din holdning som et angreb på mig. Vi er blot ikke enige om hvad der er snyd og ikke snyd i måden at anskaffe trofæer på.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Bad Company 2 - "Et Tu, Brute?"

Indlægaf JanR » tors 12 apr 2012 14:49

morfar skrev:Som Koma skrev. Man gør noget aktivt i spillet for at få trofæerne. ( 8 timers boosting i AC3 for at få et enkelt trofæ syntes jeg er helt i orden. Specielt hvis man som mig HADER onlinedelen, men gerne vil have platin)

At hacke sin PS3 er ikke at gøre noget aktivt i spillene.....

Jeg opfatter ikke din holdning som et angreb på mig. Vi er blot ikke enige om hvad der er snyd og ikke snyd i måden at anskaffe trofæer på.


Fair nok. Så har jeg også fået svar på mine spørgsmål.

Du må have en fortsat god dag. :)
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Bad Company 2 - "Et Tu, Brute?"

Indlægaf Schmidty » tors 08 aug 2013 17:05

Det er ikke lykkedes mig at få Et Tu, Brute endnu. Der er ikke så mange online i BFBC2 længere, så vi kan bare finde en bane, som er ledig. Nogen der vil hjælpe?
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Foregående

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster