Forum

FIFA for Liife - Trofæ.

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

FIFA for Liife - Trofæ.

Indlægaf Nistelroy78 » søn 08 apr 2012 12:42

Jeg skulle optage en online pro kamp med min online klub, og fordi EAs Uploader stinker og giver dårlige kvalitet, optager jeg selv kampe i ny og næ hvis der kommer nogen fede kasser eller noget, men godt nok taber vi men derfor kom jeg ikke tomhændet fra kampen. Anede slet ikke jeg var så tæt på :D Så pudsigt nok det kom med.

Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: FIFA for Liife - Trofæ.

Indlægaf Xainz » søn 08 apr 2012 19:52

Tillykke med det, er efterhånden en af de sidste jeg mangler nu, fik lige taget den med at vinde en pokal kamp i 1vs1 sæson.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA for Liife - Trofæ.

Indlægaf Nistelroy78 » søn 08 apr 2012 21:09

Det var en af de første jeg fik .. men nu da jeg har fået den så kan jeg i ro og mag begynde at koncentrere mig om Ultimate Team har bevidst holdt mig tilbage for ikke at være helt forvirret over statsen fordi de kampe tæller jo ikke med i 50 timer trofæet.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: FIFA for Liife - Trofæ.

Indlægaf Joerli » tirs 10 apr 2012 00:32

Jeg må indrømme at jeg også har fået det trofæ for et stykke tid siden - sikke da en nørd jeg er.

Men årets FIFA-udgave har også ramt plet hos mig. Har brugt mange timer på én enkelt karriere, hvor jeg vidst er i 2021/22-sæsonen. Samtidig spiller jeg 1. Division - så der har været brugt masser af timer på FIFA :-)

Tillykke skal det da alligevel lyde.
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: FIFA for Liife - Trofæ.

Indlægaf mikael-mikkelsen » tirs 10 apr 2012 10:14

mangler kun de 50 timer selvom jeg har spiller 400+ ultimate kampe! fatter ikke hvad der sker :D
mikael-mikkelsen
Niveau 1
 
Indlæg: 71


Re: FIFA for Liife - Trofæ.

Indlægaf Xainz » tirs 10 apr 2012 10:25

mikael-mikkelsen skrev:mangler kun de 50 timer selvom jeg har spiller 400+ ultimate kampe! fatter ikke hvad der sker :D

UT tæller desværre ikke med i de 50timer.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA for Liife - Trofæ.

Indlægaf Nistelroy78 » ons 11 apr 2012 02:08

skulle til at sige det samme .. det med Ultimate .. det tæller ikke med .. det er også misvisende lidt der ikke står f.eks i parantes (Ikke Ultimate team)
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: FIFA for Liife - Trofæ.

Indlægaf Capperdude » tirs 07 aug 2012 23:00

hvor tjekker i stats? :)
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: FIFA for Liife - Trofæ.

Indlægaf Nistelroy78 » ons 08 aug 2012 13:57

kommer an på hvilkenstats .. min i "Min FIFA profil" kan du se de fleste .. men den med fifa for life kan du ikke se nogen steder
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar


Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster