Forum

Max Payne 3 Trofæer

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Max Payne 3 Trofæer

Indlægaf Laffer » tors 24 maj 2012 17:21

Jeg har i dag prøvet lidt kræfter med New York Minute spil delen og nøj jeg er frustreret, første chapter gik fint men i andet chapter går det helt galt! Tror måske det er det der Free Aim jeg lige skal vende mig til, lige pt ligger der tre controllere rundt omkring i lejligheden som har fået en lidt hård medfart.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Max Payne 3 Trofæer

Indlægaf armorking » søn 24 jun 2012 22:00

Laffer skrev:Jeg har i dag prøvet lidt kræfter med New York Minute spil delen og nøj jeg er frustreret, første chapter gik fint men i andet chapter går det helt galt! Tror måske det er det der Free Aim jeg lige skal vende mig til, lige pt ligger der tre controllere rundt omkring i lejligheden som har fået en lidt hård medfart.


det samme her , har lige ødelagt en controller , spillet er noget lort synes jeg , historie er 10-10 men gameplay er kedelig + dumme soldater som løber imod en hele tiden , nogen har oplevet det eller er det kun mig #-o
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Max Payne 3 Trofæer

Indlægaf Redman DK » tirs 26 jun 2012 18:54

Jeg har lige fået gennemført New York Minute HC efter 8 forsøg. Heldigvis gik de fleste af forsøgene galt i nogle af de tidligere kapitler.

Faktisk så er NYM HC ikke så svært igen, det er bare tanken om at man skal sidde 4 timer i streg uden nogen mulighed for at gemme, og uden nogen ekstra chancer hvis man dør, der afskrækker. Jeg fandt faktisk NYM sværere da den er mere stressende
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Max Payne 3 Trofæer

Indlægaf Larsen » tirs 26 jun 2012 22:37

Man kan vel forhåbentlig pause?
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: Max Payne 3 Trofæer

Indlægaf Schmidty » tors 28 jun 2012 17:59

Redman DK skrev:Jeg har lige fået gennemført New York Minute HC efter 8 forsøg. Heldigvis gik de fleste af forsøgene galt i nogle af de tidligere kapitler.

Faktisk så er NYM HC ikke så svært igen, det er bare tanken om at man skal sidde 4 timer i streg uden nogen mulighed for at gemme, og uden nogen ekstra chancer hvis man dør, der afskrækker. Jeg fandt faktisk NYM sværere da den er mere stressende


Godt gået =D>
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Foregående

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster