Forum

Jeg er nu nummer1

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Allanb » søn 27 maj 2012 12:10

Hades skrev:
Allanb skrev:Hey, nu var det jo ikke mig der kom med joken, så stik lige piben ind sømand...

Du er jo allerede kørt så højt op, du ikke engang kan holde reder på hvem der har sagt, hvad i denne tråd. Slap nu af og gå ud og nyd det gode vejr i stedet. Så kan det jo være det bringer et smil frem hos dig, imens vi andre bruger humoren til at frembringe glæde og smil.

Uden at skulle gentage mig selv, så betyder ordene "nok om det" at det emne er uddebateret. Men nu var min besked ikke rettet mod Koma, men mod dig, som straks sprang ind og legede tinsoldat og skulle forsvare Koma, som jeg udemærket godt er klar over var ham, som kom med joken. Det ændrer ikke på, at "du ikke engang havde sagt velkommen førend han måtte stå til regnskab for en dårlig joke", ikke "din dårlige joke".
Bare rolig, jeg har skam helt styr på sagerne 8)

On-topic, får du (Stonealf) spillene før release, eller er du bare virkelig SÅ hurtig igennem spillene?


Jeg forsvare ingen, jeg prøvede at forklare hvorfor alt ikke er så fandens seriøst og sort og hvidt altid. (jeg har sågar ikke engang givet udtryk for om jeg syntes det var sjovt eller ej) Og Nu er der jo imellem 500-1000 bruger der ikke har sagt velkommen inden der blev fyret en joke af, skal de så også lige have et møgfald og falske beskyldninger fra dig??
Dit sølle forsøg på at rede dine forkerte beskyldninger giver jo ingen mening.


P.s. hvem siger jeg behøvede at sige velkommen til en ny bruger. For jeg ser ikke dig selv gøre det til alle nye bruger.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Dummiz » søn 27 maj 2012 18:38

Tror i begge to skal et smut i solen :) undgå dog solstik ;)

Hvis i vil fortsætte diskutionen så forgår det over PB. fra nu af :)

UD i det gode vejr med jer. Mor skal nok kalde når i skal spise :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Stricker » man 28 maj 2012 14:43

Hades skrev:
Koma skrev:Autisme?


uncool, bro, uncool


Det er da et meget godt gæt, min lillebror er også førtidspensionist som 18 årige.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Dummiz » man 28 maj 2012 18:19

PuRpLeDuCk skrev:Flere :D Smilies :D Tak :D:D Kan :D Folk :D Bedre :D Forstå :D Dig :D


Hold dig nu bare væk fra tråden når du intet relevant har at skrive ;)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf HEADSTAR » tirs 29 maj 2012 21:54

200 :shock: jeg har kun fået 2 på 3 år :-w
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2613


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Kreger » ons 30 maj 2012 20:49

Hmm. kan ikke se hvor jeg er henne....
PS3 320 GB slim
Kreger
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Koma » lør 02 jun 2012 16:26

Spiller du kun for at optjene trophies?
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Stricker » lør 02 jun 2012 18:08

Koma skrev:Spiller du kun for at optjene trophies?


Tror faktisk der er mennesker der køber spil de normalt ikke ville spille bare for at optjene flere trophies. :lol:
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Koma » lør 02 jun 2012 19:49

Så er det da billigere at købe trophies fremfor spillet.

http://www.ebay.com/sch/ps3platinumtrop ... ksid=p3686
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf D_Hofgaard » lør 02 jun 2012 20:08

Stricker skrev:
Koma skrev:Spiller du kun for at optjene trophies?


Tror faktisk der er mennesker der køber spil de normalt ikke ville spille bare for at optjene flere trophies. :lol:


Det var da en virkelig nedladende udtalelse du kom med der, var? Jeg har da personligt spillet en del spil, som jeg førhen ikke ville have rørt, men som jeg så er blevet positivt overrasket over. Hvor mange potentielle underholdende titler mon du er gået glip af?

Men inden du skal begynde og grine af hvad andre folk vælger at bruge deres tid på, så tænkt lige over om det overhovedet kommer dig ved.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Jb » lør 02 jun 2012 20:15

Forskellige meninger, jeg er enig med ovenstående, man kan blive positiv overrasket over titler man måske ikke ville have købt.

Men jeg nægter at tro på at der er nogen der ren faktisk nød at spille hanna Montana, jeg kunne ihvertfald sagtens finde et andet spil at bruge min tid på istedet. Men jeg må indrømme jeg ikke har prøvet det.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf morfar » lør 02 jun 2012 20:33

Jb skrev:Forskellige meninger, jeg er enig med ovenstående, man kan blive positiv overrasket over titler man måske ikke ville have købt.

Men jeg nægter at tro på at der er nogen der ren faktisk nød at spille hanna Montana, jeg kunne ihvertfald sagtens finde et andet spil at bruge min tid på istedet. Men jeg må indrømme jeg ikke har prøvet det.


Jeg og kæresten nød ikke hanna Montana men det var nogle af de første tropisk jeg fik, så for mig var det fedt. Federe end skate og snowboard spil.....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Stricker » søn 03 jun 2012 12:34

Hofgaard85 skrev:Det var da en virkelig nedladende udtalelse du kom med der, var? Jeg har da personligt spillet en del spil, som jeg førhen ikke ville have rørt, men som jeg så er blevet positivt overrasket over. Hvor mange potentielle underholdende titler mon du er gået glip af?

Men inden du skal begynde og grine af hvad andre folk vælger at bruge deres tid på, så tænkt lige over om det overhovedet kommer dig ved.


Piselendige spil der konstant skubber grænsen for hvor ringe kvalitet spil kan sælges som er ingen grund til at købe dem, blot for at optjene flere virtuelle point. Det er et bevis på en trend hvor både nye og gamle gamere bekymre sig mere om deres image end om deres spil og kvaliteten af deres spil.

Jeg forbeholder mig retten til at håne og gøre nar af hvordan mennesker bruger deres penge, og hvordan de er totalt blændet for hvordan de systematisk støtter op omkring udviklingen af en spilindustri der år på år tjener kassen på både middelmådige og ringe spil. Der er behov for endnu et computerspils crash så industrien kan blive fornyet af nye idéer og gamle koncepter der er blevet forglemt.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Hades » søn 03 jun 2012 12:42

Nu er der jo også de, der blot 'låner' spillene enten på det lokale bibliotek eller af andre tosser, der har betalt for det. Så kan man jo vælge at bekymre sig om spilindustrien eller ej, men det skal man for så vidt have lov til.
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Stricker » søn 03 jun 2012 12:48

Totalt enig, men jeg bekymre mig om spilindustrien, så jeg beklager mig gerne og tager debatten alvorlig. For der er plads til så meget forbedring, men der er så mange der stilles tilfreds med alt det lort der bliver skidt ud af spilindustrien.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron