Forum

Fjerne trofæer

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Fjerne trofæer

Indlægaf speedy5580DK » tirs 09 okt 2012 07:07

Hej jeg fik for et par år siden stjålet min PlayStation under et indbrud. Dertil ca 1 års tid inden jeg havde adgang til en igen i det år der er gået imellem har jeg på mystisk vis fået en masse trofæer i bla godfarther 2 villet jeg aldrig har spillet. Nu er mit spørsmål så kan jeg fjerne dem så vis jeg selv fik fat i de enkelte spil havde mulighed for selv at optjene de trofæer?
speedy5580DK
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Re: Fjerne trofæer

Indlægaf Morten Rask » tirs 09 okt 2012 07:20

Nej, du kan ikke fjerne trofæer fra din PlayStation Network konto, men den eneste måde andre kan få trofæer på din konto er ved at være logget ind på samme konto. Så hvis du skifter din adgangskode, så vil det ikke ske fremover.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Fjerne trofæer

Indlægaf Laffer » tirs 09 okt 2012 08:07

Men nu ved du i det mindste at idioten der stjal den sidder og spiller på dit PSN ID :)
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Fjerne trofæer

Indlægaf morfar » tirs 09 okt 2012 09:23

speedy5580DK skrev:Hej jeg fik for et par år siden stjålet min PlayStation under et indbrud. Dertil ca 1 års tid inden jeg havde adgang til en igen i det år der er gået imellem har jeg på mystisk vis fået en masse trofæer i bla godfarther 2 villet jeg aldrig har spillet. Nu er mit spørsmål så kan jeg fjerne dem så vis jeg selv fik fat i de enkelte spil havde mulighed for selv at optjene de trofæer?


Kontakt politiet. Der sidder enten en hæler eller en stjæler og leger med en stjålen PS3.

Politiet kan kontakte Sony/ISP og få oplysninger om IP og måske den vej finde frem til ham.....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Re: Fjerne trofæer

Indlægaf Morten Rask » tirs 09 okt 2012 09:41

morfar skrev:
speedy5580DK skrev:Hej jeg fik for et par år siden stjålet min PlayStation under et indbrud. Dertil ca 1 års tid inden jeg havde adgang til en igen i det år der er gået imellem har jeg på mystisk vis fået en masse trofæer i bla godfarther 2 villet jeg aldrig har spillet. Nu er mit spørsmål så kan jeg fjerne dem så vis jeg selv fik fat i de enkelte spil havde mulighed for selv at optjene de trofæer?


Kontakt politiet. Der sidder enten en hæler eller en stjæler og leger med en stjålen PS3.

Politiet kan kontakte Sony/ISP og få oplysninger om IP og måske den vej finde frem til ham.....


Gør de den slags ved det?
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Fjerne trofæer

Indlægaf Jb » tirs 09 okt 2012 09:47

Jeg havde personligt nok bare ændret koden mm. så vedkommende ikke kunne få adgang, og så oprettet et nyt PSN ID
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Re: Fjerne trofæer

Indlægaf Morten Skou » tirs 09 okt 2012 10:10

Zejfur skrev:
morfar skrev:
speedy5580DK skrev:Hej jeg fik for et par år siden stjålet min PlayStation under et indbrud. Dertil ca 1 års tid inden jeg havde adgang til en igen i det år der er gået imellem har jeg på mystisk vis fået en masse trofæer i bla godfarther 2 villet jeg aldrig har spillet. Nu er mit spørsmål så kan jeg fjerne dem så vis jeg selv fik fat i de enkelte spil havde mulighed for selv at optjene de trofæer?


Kontakt politiet. Der sidder enten en hæler eller en stjæler og leger med en stjålen PS3.

Politiet kan kontakte Sony/ISP og få oplysninger om IP og måske den vej finde frem til ham.....


Gør de den slags ved det?


Det er jeg ret sikker på at Politiet ikke "har ressourcer" til, desværre.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Re: Fjerne trofæer

Indlægaf morfar » tirs 09 okt 2012 10:49

Zejfur skrev:
morfar skrev:
speedy5580DK skrev:Hej jeg fik for et par år siden stjålet min PlayStation under et indbrud. Dertil ca 1 års tid inden jeg havde adgang til en igen i det år der er gået imellem har jeg på mystisk vis fået en masse trofæer i bla godfarther 2 villet jeg aldrig har spillet. Nu er mit spørsmål så kan jeg fjerne dem så vis jeg selv fik fat i de enkelte spil havde mulighed for selv at optjene de trofæer?


Kontakt politiet. Der sidder enten en hæler eller en stjæler og leger med en stjålen PS3.

Politiet kan kontakte Sony/ISP og få oplysninger om IP og måske den vej finde frem til ham.....


Gør de den slags ved det?


I Skanderborg gør vi.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Fjerne trofæer

Indlægaf Mr-kjax » tirs 09 okt 2012 12:58

100% enig!! med Morten Skou. De prioriterer alt andet end stjålne PS3'er og computer og mobil telefoner.. og andre "små ting"
- Blu-Ray Afspiller: PS3 Slim 500GB - Forstærker: Harman Kardon AVR-265 - TV: SAMSUNG PS64D8005 3D Plasma tv -
- Surround Sound Højtaler: JBL ES 90 - JBL ES 10 - JBL ES 20 - JBL ES 25C - JBL ES 250PW -
Mr-kjax
Niveau 4
 
Indlæg: 527


Re: Fjerne trofæer

Indlægaf JanR » tirs 09 okt 2012 13:04

Det er jo et forsøg værd, hvis man forklarer dem sagen ordentligt. Det værste der kan ske, er at tumpen ikke bliver fanget.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Fjerne trofæer

Indlægaf morfar » tirs 09 okt 2012 13:13

janzor88 skrev:Det er jo et forsøg værd, hvis man forklarer dem sagen ordentligt. Det værste der kan ske, er at tumpen ikke bliver fanget.


Nemlig.

Det koster ikke andet end lidt tid at anmelde det. Ved godt at nogle stationer har mere "travlt" end andre, men tyveri og hæleri er stadig en straffelovsovertrædelse....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Fjerne trofæer

Indlægaf Jb » tirs 09 okt 2012 13:40

Mr-kjax skrev:100% enig!! med Morten Skou. De prioriterer alt andet end stjålne PS3'er og computer og mobil telefoner.. og andre "små ting"


og gudskelov for det! så kan de bruge tiden på voldtægtsforbrydere, pedofile og andre udskum.
men derfor kan man jo sagtens anmelde det :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Fjerne trofæer

Indlægaf speedy5580DK » tirs 09 okt 2012 14:05

Laffer skrev:Men nu ved du i det mindste at idioten der stjal den sidder og spiller på dit PSN ID :)


Eller i hvertfald gjorde der er ikke kommet flere trofæer på siden december 09 som jeg ikke selv har fået. Og det hele var meldt til politiet.
speedy5580DK
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Re: Fjerne trofæer

Indlægaf Mr-kjax » tirs 09 okt 2012 14:18

Jb skrev:
Mr-kjax skrev:100% enig!! med Morten Skou. De prioriterer alt andet end stjålne PS3'er og computer og mobil telefoner.. og andre "små ting"


og gudskelov for det! så kan de bruge tiden på voldtægtsforbrydere, pedofile og andre udskum.
men derfor kan man jo sagtens anmelde det :)


100% enig!
- Blu-Ray Afspiller: PS3 Slim 500GB - Forstærker: Harman Kardon AVR-265 - TV: SAMSUNG PS64D8005 3D Plasma tv -
- Surround Sound Højtaler: JBL ES 90 - JBL ES 10 - JBL ES 20 - JBL ES 25C - JBL ES 250PW -
Mr-kjax
Niveau 4
 
Indlæg: 527



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster