Forum

Vejen til platin

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Vejen til platin

Indlægaf glyr » fre 29 mar 2013 11:17

Hej

Hvilke systemer bruger I på vejen til platin ?
Jeg savner en nem og overskuelig liste jeg enten kan printe ud og krydse af eller en oversigt hvor jeg kan slette trofæerne i takt med at de tikker ind, så jeg nemmere får et overblik over dem jeg mangler.
Hvad gør I andre ?

Glyrman
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor



Re: Vejen til platin

Indlægaf glyr » fre 29 mar 2013 11:37

spawnster skrev:jeg bruger tit http://www.ps3trophies.org/index.php


Ja den side bruger jeg også, men der må være et smart system så man nemmere kan danne sig et overblik over hvad man mangler ? :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Vejen til platin

Indlægaf Kongefar » fre 29 mar 2013 11:39

Og hvis du udskifter .org med .com har du min foretrukne hjælpeside. Det er sjældent at der ikke er en temmelig udførlig guide - roadmap - til præcis det spil man er i gang med. For eksempel:

http://ps3trophies.com/forums/showwiki.php?title=PS3-Trophy-Guides:Saints-Row:-The-Third-Trophy-Guide

Brugte også deres til Dragon's Dogma da der i det spil er temmelig mange side quests som både kan være svære at finde, og som kræver en bestemt rækkefølge. Der lavede jeg et print som du siger og hakkede af undervejs.
Billede
Kongefar
Niveau 3
 
Indlæg: 203
By: Bagsværd


Re: Vejen til platin

Indlægaf Laffer » fre 29 mar 2013 11:39

Jeg går næsten kun efter platin hvis det kan klares med en gennemspilning samt lidt level select.

De færreste spil formår at byde på en så solid historie at jeg gider at spille det igennem to eller flere gange.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Vejen til platin

Indlægaf jimmidlx » fre 29 mar 2013 12:01

Laffer skrev:Jeg går næsten kun efter platin hvis det kan klares med en gennemspilning samt lidt level select.

De færreste spil formår at byde på en så solid historie at jeg gider at spille det igennem to eller flere gange.


+1
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: Vejen til platin

Indlægaf Erroneus » fre 29 mar 2013 12:18

Laffer skrev:Jeg går næsten kun efter platin hvis det kan klares med en gennemspilning samt lidt level select.

De færreste spil formår at byde på en så solid historie at jeg gider at spille det igennem to eller flere gange.

Yeah sådan har jeg det også nu, det har dog ændret sig over tiden, men det er nok fordi jeg har mindre tid til at game i dag :) Jeg snupper en platin hvis den ligger lige til højrebenet, f.eks. FarCry 3, Resistance: Burning Skies, Mini Ninjas, Prince of Persia The Forgotten Sands osv.

Jeg er pt. igang med Dishonered, gider ikke platin, fordi man skal igennem forskellige gennemspilninger og endda bruge forskellige save games, så er det for besværligt.

Men ja, brug de roadmaps der er på trophy sites, de forklarer som regel hvordan du kan spille det igennem og hvad du skal være opmærksom på. De bedste spil er dem hvor man bare kan spille igennem uden at skulle bekymre sig, tage dem der kommer af sig selv og så bagefter kan lave lidt cleanup med level select.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Vejen til platin

Indlægaf glyr » fre 29 mar 2013 13:31

Erroneus skrev:
Laffer skrev:
Men ja, brug de roadmaps der er på trophy sites, de forklarer som regel hvordan du kan spille det igennem og hvad du skal være opmærksom på. De bedste spil er dem hvor man bare kan spille igennem uden at skulle bekymre sig, tage dem der kommer af sig selv og så bagefter kan lave lidt cleanup med level select.


Dem bruger jeg også, men netop når man spiller spil der kræver man går en lidt besværlig vej eller spiller flere gennemspilninger, ville det være skønt med et system hvor kunne krydse af eller slette !
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Vejen til platin

Indlægaf D_Hofgaard » fre 29 mar 2013 15:30

glyr skrev: ville det være skønt med et system hvor kunne krydse af eller slette !


Det kan du da også sagtens gøre på http://www.ps3trophies.org/

Du skal da bare checke trofæerne af ude til venstre når du får dem, og så trykke på "Show hide completed trophies"
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Vejen til platin

Indlægaf morfar » fre 29 mar 2013 15:54

Ps3trophies.org. Kigger i toppen af roadmap. Er der missables eller glitched trophies, så læser jeg hele guiden grundigt. Eller flyver jeg den lige let igennem. Syntes ikke det er svært at holde styr på. Har dog lige museet en mission i eragons dogma, men ng+ kan rette op på dette.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Vejen til platin

Indlægaf glyr » fre 29 mar 2013 17:33

Hofgaard85 skrev:
glyr skrev: ville det være skønt med et system hvor kunne krydse af eller slette !


Det kan du da også sagtens gøre på http://www.ps3trophies.org/

Du skal da bare checke trofæerne af ude til venstre når du får dem, og så trykke på "Show hide completed trophies"



Hvor siger du at man kan det ? For det er måske lige det jeg søger... Kan bare ikke se nogle steder hvor jeg kan trykke "hide completed trophies" !?
:)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Vejen til platin

Indlægaf Nistelroy78 » fre 29 mar 2013 23:49

Du skal huske at enable trophies for spillet
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Vejen til platin

Indlægaf glyr » søn 31 mar 2013 15:07

Nistelroy78 skrev:Du skal huske at enable trophies for spillet


Aha...... :D tak
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Vejen til platin

Indlægaf JanR » søn 31 mar 2013 15:20

Du kan bare bruge psnprofiles.com i stedet. Det er noget nemmere, til at danne sig et overblik med.

Læs en roadmap + guide fra ps3trophies.org, for at se efter specifikke trofæer, i bestemte baner.
Synkroniser så dine trofæer på din PS3/Vita. Derefter kan du med det samme opdatere din psnprofil, for at se hvilke trofæer du har, og hvilke du mangler.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron