Forum

Call Of Juarez: Bound In Blood

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Call Of Juarez: Bound In Blood

Indlægaf FREILER » tors 09 maj 2013 22:51

Jeg drømmer mig tilbage til det vilde vesten og vil i den forbindelse høre om der sidder nogle ligesindede online virtuelle wannabe cowboys der vil med en tur på prærien snarest og måske prøve at høste et par online trofæer i samme omgang?

Da ynglingsspillet Red Dead Redemption desværre er blevet fuldstændigt overtaget af glitchende og udødelige onlinespillere så går tankerne i stedet på Call Of Juarez: Blound In Blood.

Spillet har en del år på bagen men er faktisk stadig et ok spil og kan hverves for den nette sum af 112,99 kr. på Playstation Store:
https://store.sonyentertainmentnetwork. ... 0000000001



Dette vil også være en perfekt opvarmning og god Call Of Juarez-træning til når det nye spil i serien udkommer om et par uger :-)

Er der mon nogle der ønsker at tilslutte sig så vi kan give den gas en af dagene?

Hvis I ønsker at være med så besvar endelig denne tråd med en dato der passer jer :-)

Jeg kan add'es over psn hvor jeg går under navnet: FREILER
Billede

- I Survived the PSN Outage of 2011

- PSN hacked last week. Osama Bin Laden found and killed this week - coincidence?
- So Osama Bin Laden is dead... Amazing what the Americans can do when the Playstation Network is down..
FREILER
Niveau 3
 
Indlæg: 232
By: Albertslund, 2620


Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster