Forum

Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Morten Rask » tirs 23 jul 2013 15:32

Jeg har genfundet min kærlighed til Tony Hawk's Pro Skater efter jeg har fået spillet HD-versionen der udkom tilbage i 2012, og har derfor sat mig for, at der skal optjenes et platinum trofæ i spillet.

Et af kravene er at man skal vinde en online-match, men desværre er der ikke rigtig nogen der spiller online-delen mere lader det til. Derfor ville jeg høre om der var nogen herfra der kunne være interesseret i en online-match på et tidspunkt? Det tager ikke lang tid at opnå det enkelte online trofæ, men det kunne da være sjovt at spille mod en værdig modstander et par kampe mere hvis man er frisk.

Smid en besked her, eller tilføj mit PSN-ID som er Zejfur.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Laffer » tirs 23 jul 2013 21:20

Jeg spiller det også engang imellem og mangler også online trofæet, så lad os finde en aften..

Må dog heller øve mig lidt ;)
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Morten Rask » ons 24 jul 2013 00:08

Laffer skrev:Jeg spiller det også engang imellem og mangler også online trofæet, så lad os finde en aften..

Må dog heller øve mig lidt ;)


Ja, det er også et meget godt "on and off" spil. :-)

Super, du siger bare til, så finder vi ud af det.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf HEADSTAR » ons 24 jul 2013 16:52

Jeg syntes at Tony Hawk HD er pisse svært at mestre
men det er et fedt spil
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Morten Rask » ons 24 jul 2013 17:18

HEADSTAR skrev:Jeg syntes at Tony Hawk HD er pisse svært at mestre
men det er et fedt spil


Ja, det kræver lidt træning, men når man først er kommet godt i gang, så kører det bare derud af. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Bucaneer » ons 24 jul 2013 17:29

Synd der ikke er så mange der spiller det mere ellers kunne jeg helt sikkert godt overveje at skulle spille det lidt, jeg gamede de gamle Tony spil vildt meget og dette skulle jo bare være et såkaldt mix af dem... har spillet meget THPS 3 til hudløshed på PS2... savner mine mange million score på airport banen :D
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Morten Rask » ons 24 jul 2013 21:06

Bucaneer skrev:Synd der ikke er så mange der spiller det mere ellers kunne jeg helt sikkert godt overveje at skulle spille det lidt, jeg gamede de gamle Tony spil vildt meget og dette skulle jo bare være et såkaldt mix af dem... har spillet meget THPS 3 til hudløshed på PS2... savner mine mange million score på airport banen :D


Ja, det er med baner fra både THPS 1 og 2. Banerne fra THPS 3 kan fås i denne udvidelse, hvor Airport banen er i blandt. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Bucaneer » tors 25 jul 2013 06:32

Zejfur skrev:
Bucaneer skrev:Synd der ikke er så mange der spiller det mere ellers kunne jeg helt sikkert godt overveje at skulle spille det lidt, jeg gamede de gamle Tony spil vildt meget og dette skulle jo bare være et såkaldt mix af dem... har spillet meget THPS 3 til hudløshed på PS2... savner mine mange million score på airport banen :D


Ja, det er med baner fra både THPS 1 og 2. Banerne fra THPS 3 kan fås i denne udvidelse, hvor Airport banen er i blandt. :-)


Lyder fristende :-) mange tak for Info :-)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Morten Rask » tors 25 jul 2013 13:14

Så mangler jeg kun online-trofæet. :-)

Edit: Nå, ikke alligevel. Oprettede en lobby, ventede, og så røg der en fisk i nettet. Det blev Trick Attack på Warehouse, han scorede omkring 2000 points, jeg endte på små 800.000 uden at gøre mig umage. :D
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf HEADSTAR » tors 25 jul 2013 14:02

Kan du forklare hvad en Manual er, jeg skal score 200.000 point inde i varehuset
uden at lave en Manual men jeg ved ikke hvordan jeg undgår det ?
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Morten Rask » tors 25 jul 2013 14:08

HEADSTAR skrev:Kan du forklare hvad en Manual er, jeg skal score 200.000 point inde i varehuset
uden at lave en Manual men jeg ved ikke hvordan jeg undgår det ?


En manual er et trick du kan bruge til at forlænge din combo når du lander på jorden, eksempelvis efter en grind.

Du kan lave en manual enten ved at trykke Billede og Billede hurtigt efter hinanden, eller Billede og Billede.

Du kan eksempelvis anvende en special move grind langs bagsiden af banen, altså modsat hvor du starter, og så gange den op med nogle kickflips eller lignende undervejs. Ellers er det bare at anvende omgivelserne, eventuelt lave nogle højt-scorende tricks op af ramperne.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Pestowicz » lør 19 apr 2014 13:30

Nogen der kan hjælpe mig med dette trophy? Vil naturligvis også tilbyde min hjælp til trophy boosting i fremtiden. Håber der er nogen der gider :)
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Pestowicz » søn 20 apr 2014 13:14

Slet ingen der kan hjælpe? Sidste trophy jeg mangler i spillet :)
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Joa » søn 20 apr 2014 15:25

Jeg har overvejet at anskaffe mig det spil, hvis det minder om de gamle Tony hawk pro skater til ps2 :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf D_Hofgaard » søn 20 apr 2014 17:24

Joa skrev:Jeg har overvejet at anskaffe mig det spil, hvis det minder om de gamle Tony hawk pro skater til ps2 :)

Det gør det. Det var et glædeligt gensyn for mig hvertfald
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster