Forum

Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Pestowicz » søn 20 apr 2014 17:27

Joa skrev:Jeg har overvejet at anskaffe mig det spil, hvis det minder om de gamle Tony hawk pro skater til ps2 :)


Det gør det :) Jeg har lige fået det sidste trophy, så jeg behøver ikke hjælp. Men hvis du køber det og skal bruge hjælp til online trophy, så vil jeg gerne hjælpe dig :)
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Joa » søn 20 apr 2014 18:50

Har lige købt det nu her, kan godt være jeg tager dig på ordet efter påsken og beder om hjælp ;)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Pestowicz » søn 20 apr 2014 23:55

Joa skrev:Har lige købt det nu her, kan godt være jeg tager dig på ordet efter påsken og beder om hjælp ;)


Fedt, det skal du nok få det sjovt med :) Du kan bare add mig på PSN: Daniellesz - så siger du bare til, når du skal bruge hjælp ;)
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Morten Rask » tirs 22 apr 2014 00:49

I skal også være velkomne til at tilføje mig - jeg kommer helt klart til at hive frem i dette spil i ny og næ for at få genopfrisket mine evner. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Joa » fre 25 apr 2014 14:43

Kæft jeg er godt nok rusten til det spil! Har godt nok problemer med bare at komme igennem career lige pt :P
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf JanR » fre 25 apr 2014 15:07

Joa skrev:Kæft jeg er godt nok rusten til det spil! Har godt nok problemer med bare at komme igennem career lige pt :P


Øvelse gør mester.
Noget at det vigtigste er at lave manuals, så dine comboer ikke bliver brudt.

En genial spilserie, i modsætning til de åndssvage Skate spil.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Joa » fre 25 apr 2014 15:35

JanR skrev:
Joa skrev:Kæft jeg er godt nok rusten til det spil! Har godt nok problemer med bare at komme igennem career lige pt :P


Øvelse gør mester.
Noget at det vigtigste er at lave manuals, så dine comboer ikke bliver brudt.

En genial spilserie, i modsætning til de åndssvage Skate spil.


Er meget enig med dit statement omkring Skate, det faldt heller aldrig i min smag. Desuden giver det så gode minder om PS2 tiden, hvor jeg har brugt ALT for mange timer på Tony Hawk Pro Skater :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Blauwy » fre 25 apr 2014 15:41

JanR skrev:
En genial spilserie, i modsætning til de åndssvage Skate spil.


Kan du så tale pænt. Skate serien er det bedste skateboardspil nogensinde. Der skulle man rent faktisk have lidt kontrol og vide hvilken retning af sticks der gjorde hvad, samt hvilke tricks man lavede. Tony Hawk serien er, selvom jeg spillede alle sammen til udødelighed tilbage i dagene, bare button mashing og håbe på det bedste. Det var bare automatisk hele spillet. Trekant for at grinde, X for Ollie ect ect.

Jeg ville med glæde se et nyt Skate spil på Next Gen.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf JanR » fre 25 apr 2014 15:52

Blauwy skrev:
JanR skrev:
En genial spilserie, i modsætning til de åndssvage Skate spil.


Kan du så tale pænt. Skate serien er det bedste skateboardspil nogensinde. Der skulle man rent faktisk have lidt kontrol og vide hvilken retning af sticks der gjorde hvad, samt hvilke tricks man lavede. Tony Hawk serien er, selvom jeg spillede alle sammen til udødelighed tilbage i dagene, bare button mashing og håbe på det bedste. Det var bare automatisk hele spillet. Trekant for at grinde, X for Ollie ect ect.

Jeg ville med glæde se et nyt Skate spil på Next Gen.


THPS er ligeså meget button mashing, som Tekken, Street Fighter, Mortal Kombat osv. er.

Hvis man ikke fatter noget af spillet, trykker man bare på tilfældige knapper og håber på det bedste.
Kan man rent faktisk finde ud af det pågældende spil, ved man godt hvad man laver når man trykker noget.

Og så er der mange som er uenige med dig, i at Skate skulle være noget af det bedste.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Blauwy » fre 25 apr 2014 16:26

Så er det vel nok heldigt jeg snakkede for mig selv og hvad jeg synes. Du ved, personlige meninger and all that.
THPS har høje scores fordi det ér gode spil, alle sammen og classics i genren. Jeg synes Skate er mere fyldestgørende og tilfredsstillende.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf JanR » fre 25 apr 2014 16:38

Blauwy skrev:Så er det vel nok heldigt jeg snakkede for mig selv og hvad jeg synes. Du ved, personlige meninger and all that.
THPS har høje scores fordi det ér gode spil, alle sammen og classics i genren. Jeg synes Skate er mere fyldestgørende og tilfredsstillende.


Du skrev til mig, og citerede mig. Du ved, man svarer på folks indlæg and all that. :)

Slåsspil er for mig personligt også bare button mashing, da de ikke interesserer mig.
Men det betyder ikke, at selve spillet bare er button mashing - men at jeg ikke kan finde ud af at spille dem rigtigt.
Jeg ville tabe 10 ud af 10 gange, hvis jeg bare button mashede online mod en erfaren spiller der vidste hvad han lavede.

At du synes Skate er en bedre spilserie, er jo fair nok.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Blauwy » fre 25 apr 2014 16:51

Kan du med ærlighed sige at når du spiller THPS og vil lave tricks, så ved du lige nøjagtigt hvilke tricks du vil lave hvornår? Har du comboer indprintet i hovedet og kan huske hvilke der giver flest point? De fleste vil sige nej - og derfor mener jeg det er button mashing. Fordi man ikke har en generel ide om hvad man laver, eller prøver at opnå.

Det kan godt være jeg husker forkert, men sådan husker jeg samtlige spil at være. Alle folk jeg nogensinde har snakket med, spillede på samme måde. Uden nogen fokus på hvad de egentlige lavede af tricks og hvordan/hvorfor. Det var bare; X, trekant, lege med analog sticks, trekant igen osv osv :P

Selvfølgelig vil der altid være et fåtal af folk der spiller det med fokus på at lave de rigtige tricks og sådan - præcis som Skate skulle spilles.


Btw,
Hvis du ville have en voksen debat fremover, og ønskes at tages seriøst, skulle du nok lade være med at prøve at spille flabet og efterligne hvad andre siger, og har af sprogbrug. Bare lige en note, det kan fremstå rimeligt provokerende, især når man bare har en lille snak og ingen flabetheder søger.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf JanR » fre 25 apr 2014 17:09

Blauwy skrev:Kan du med ærlighed sige at når du spiller THPS og vil lave tricks, så ved du lige nøjagtigt hvilke tricks du vil lave hvornår? Har du comboer indprintet i hovedet og kan huske hvilke der giver flest point?


Ja, da jeg spillede det meget kunne jeg. Man har 5-10 tricks som man ved giver utrolig mange point til henholdsvis grinds, halfpipes osv.
Held og lykke med bare at trykke på tilfældige knapper, hvis i går efter de superhøje scores.

Blauwy skrev:De fleste vil sige nej - og derfor mener jeg det er button mashing. Fordi man ikke har en generel ide om hvad man laver, eller prøver at opnå.

Det kan godt være jeg husker forkert, men sådan husker jeg samtlige spil at være. Alle folk jeg nogensinde har snakket med, spillede på samme måde. Uden nogen fokus på hvad de egentlige lavede af tricks og hvordan/hvorfor. Det var bare; X, trekant, lege med analog sticks, trekant igen osv osv :P

Selvfølgelig vil der altid være et fåtal af folk der spiller det med fokus på at lave de rigtige tricks og sådan - præcis som Skate skulle spilles.


At du og dine venner ikke forstår hvordan man spiller THPS, og bare button masher gør ikke selve spillet til et tilfældigt virvar af trykken på knapper - men bare jer dårlige til det.
Mere er der vist ikke i det.


Blauwy skrev:Btw,
Hvis du ville have en voksen debat fremover, og ønskes at tages seriøst, skulle du nok lade være med at prøve at spille flabet og efterligne hvad andre siger, og har af sprogbrug. Bare lige en note, det kan fremstå rimeligt provokerende, især når man bare har en lille snak og ingen flabetheder søger.


Den første del af dit svar var utrolig dumt, som du heldigvis selv indser da du får selvsamme svar retur.
Jeg snakker til andre, som de snakker til mig - så du er velkommen til at droppe dine småperfide kommentarer til næste gang, og så skal jeg med glæde gøre det samme.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Blauwy » fre 25 apr 2014 17:23

Du må godt nok blive hurtigt fornærmet over et blidt "kan du så tale pænt" Hold da helt op. :D
Du skal da have tak for snakken, det var hyggeligt. Lad os lade være med at gøre det igen.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Hjælp til Tony Hawk's Pro Skater HD

Indlægaf Schmidty » fre 25 apr 2014 17:28

Blauwy skrev:Du må godt nok blive hurtigt fornærmet over et blidt "kan du så tale pænt" Hold da helt op. :D
Du skal da have tak for snakken, det var hyggeligt. Lad os lade være med at gøre det igen.


Set udefra virker det til at du starter med at provokere ham ved at skrive: "Så er det vel nok heldigt jeg snakkede for mig selv og hvad jeg synes"

Det virker dumt at du går ind i debat om hvilket spil, der er bedst (hvor i tydeligvis er uenige), hvorefter du bakker ud med at "alle har sin egen mening". Du har jo lige startet med at sætte spørgsmålstegn ved JanR's mening omkring spillet :?:
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster