Forum

Lån af Socom Confrontation savegame?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Lån af Socom Confrontation savegame?

Indlægaf morfar » tors 29 aug 2013 13:11

Jeg har været så smart at smide Socom i min PS3 og der står nu et flot 0% trofæer på min liste.

Spillet stinker langt væk og jeg kan ikke få mig selv til at spille det.

Er der en der stadig har et savegame liggende som jeg må låne. Ligegyldigt om man har opnået 1 trofæ eller alle!

Jeg skal simpelthen have det 0% væk og serverne lukker i starten af næste år.

Eller er der et trofæ der er nemt at få og ikke kræve mere end 10-20 min?

Har googlet lidt og kan kun finde US savegames!

Og ja, det er umoralsk og alt muligt andet, men jeg ligger alligevel ikke nr. 1 og skal bare have de 0% ændret :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Lån af Socom Confrontation savegame?

Indlægaf morfar » tors 29 aug 2013 13:47

Flere politihadere til ignorelisten :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Lån af Socom Confrontation savegame?

Indlægaf Jables » tors 29 aug 2013 13:52

Åh nej! Et spil som ligefrem kræver at man spiller det!
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Lån af Socom Confrontation savegame?

Indlægaf morfar » tors 29 aug 2013 13:55

Jables skrev:Åh nej! Et spil som ligefrem kræver at man spiller det!


Der er ikke noget værre når spillet er lort.

Har lige brugt 40 timer på Saints Row 4 såeeeh.......
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Lån af Socom Confrontation savegame?

Indlægaf Nistelroy78 » tors 29 aug 2013 15:31

Sr4 er sku da fedt - men er det så vigtigt for dig ikke at have 0 procent - men på den anden side så efter greatness awaits auktionerne så er Sony blevet meget mere opmærksom på trofæ CheAt via bla savegames. Og allerede banede de første playstations - så lad dog være med at tage chancer og lad den være på 0 - ellers spørg rytteren hvordan han snød i det han er vidst ekspert i det spil med - stadig imponeret over ma kan få platonium i et spol der kræver online - og man så ser online statsene og jan har spillet noget nær 0 timerr
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Lån af Socom Confrontation savegame?

Indlægaf Rytteren » tors 29 aug 2013 15:54

har spillet over 200timer i socom - du kan blandt andet se det på min trofædata, samt søge efter en tråd her på pslife, hvor jeg boster online trofæer med shita og en anden - vi har en samtale kørende i tråden ;)

og som sagt, snød ikke i socom, var offer for 2009 nytårs data fucket. derfor kom hele statsbøljen man havde tjent mens og inden på samme tid.

endnu en statfucker kom da dlcpakken kom (og hvor små lobbystart ikke længere var mulig) hvilket sikkert resultere i min nuværende "0%" i stats - herudover har du flere gange (på anden side p s 3 f a n), kommenteret på at jeg var INDE i spillet.
det var det jeg spillede da vi snakkede afrika og fiskespillet med blay i sin tid Nistelroy78/svend


hvorfor jeg skal være offer for at andre har fundet en "omvej" er mig en gåde. men mine trofædata (tidspunkter) understøtter overstående ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Lån af Socom Confrontation savegame?

Indlægaf morfar » tors 29 aug 2013 15:57

Nistelroy78 skrev:Sr4 er sku da fedt - men er det så vigtigt for dig ikke at have 0 procent - men på den anden side så efter greatness awaits auktionerne så er Sony blevet meget mere opmærksom på trofæ CheAt via bla savegames. Og allerede banede de første playstations - så lad dog være med at tage chancer og lad den være på 0 - ellers spørg rytteren hvordan han snød i det han er vidst ekspert i det spil med - stadig imponeret over ma kan få platonium i et spol der kræver online - og man så ser online statsene og jan har spillet noget nær 0 timerr


Hmm, måske jeg skulle leve med det.

Eller måske prøve at få 50 assists? Nogen der ved hordan spillet fungerer mht kampenen og stats. Spillede i en times tid igår og statistikkerne sagde stadig 0 tid spillet og 0 i alt andet.

Rytteren fik også Alle trofæer på samme minut. Han snakkede om savegame der fuckede up. Så kan man vælge at tro på det eller lade være :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Lån af Socom Confrontation savegame?

Indlægaf Rytteren » tors 29 aug 2013 16:01

morfar skrev:
Nistelroy78 skrev:Sr4 er sku da fedt - men er det så vigtigt for dig ikke at have 0 procent - men på den anden side så efter greatness awaits auktionerne så er Sony blevet meget mere opmærksom på trofæ CheAt via bla savegames. Og allerede banede de første playstations - så lad dog være med at tage chancer og lad den være på 0 - ellers spørg rytteren hvordan han snød i det han er vidst ekspert i det spil med - stadig imponeret over ma kan få platonium i et spol der kræver online - og man så ser online statsene og jan har spillet noget nær 0 timerr


Hmm, måske jeg skulle leve med det.

Eller måske prøve at få 50 assists? Nogen der ved hordan spillet fungerer mht kampenen og stats. Spillede i en times tid igår og statistikkerne sagde stadig 0 tid spillet og 0 i alt andet.

Rytteren fik også Alle trofæer på samme minut. Han snakkede om savegame der fuckede up. Så kan man vælge at tro på det eller lade være :D


nej fik ikke alle savegames på 1 minut - tjek selv. se stats for GALLANTRY MEDAL f.eks det er et af de sværeste i spillet

herudover var det ikke savegamet, men stats der døde i oktober 2009, som først kom op i nytår (usa) 2010, hvilket medførte at alle statsdata kom online/blev samlet - resulterede i de sidste plings. herudover spillede jeg også meget online efterfølgende til de ændrede i pisset igen (den update der gjorde små lobbys ikke kunne starte).

tror på det eller lad være. men ville lige poste den korrekte information :)

EDIT: ved der er andre her på siden der har spillet en del socom, så hvis de har spillet download udgaven fra usstoren inden oktober 2009, så er der mulighed for at de kan gengive samme information

ved ikke om de flyttet herover (zippers egen er jo lukket), men man kan sikkert finde forumindlæg om problemet
http://community.us.playstation.com/t5/ ... bd-p/22692

EDIT: det lyder til at stats stadig fucker op - hvis du har spillet over 1 time og stadig er på 0%morfar.
assists er som i så mange andre spil, bare at skyde på en fjende og en anden dræber "ham".
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Lån af Socom Confrontation savegame?

Indlægaf Schmidty » tors 29 aug 2013 16:25

Af ren nysgerrighed; hvorfor vil du hellere have 1% end 0%?
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Lån af Socom Confrontation savegame?

Indlægaf morfar » tors 29 aug 2013 16:48

schmidt_1000 skrev:Af ren nysgerrighed; hvorfor vil du hellere have 1% end 0%?


Det er noget oppe i min hjerne :D kan ikke forklare det.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Lån af Socom Confrontation savegame?

Indlægaf Schmidty » tors 29 aug 2013 16:49

morfar skrev:
schmidt_1000 skrev:Af ren nysgerrighed; hvorfor vil du hellere have 1% end 0%?


Det er noget oppe i min hjerne :D kan ikke forklare det.


Fair nok. Jeg foretrækker bare sjovt nok 0% i stedet for 1,2,3 eller 4 %. Alle har vel deres særheder :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Lån af Socom Confrontation savegame?

Indlægaf Malik-xD » ons 26 feb 2014 00:13

Hvis du gør eller har gjort dette til at få et platin eller flere trofæer i træk, bliver du fjernet fra leaderboards på psnp, psntl, og andre leaderboards rundt omkring ...
Malik-xD
Niveau 2
 
Indlæg: 182
By: Helsingør



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron