Forum

fifa 14 ps4

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

fifa 14 ps4

Indlægaf forzaDK » lør 14 dec 2013 09:57

er der nogen som kender en måde man kan klare det her trofæ Hey Look, a Free Gold Pack!
Complete all Manager Tasks in FUT når man har klaret det på ps3? uden at man skal slette sit hold eller skal bruge lang tid på at overfører sine kort til en anden profil??
forzaDK
Niveau 0
 
Indlæg: 45
By: Nørresundby


Re: fifa 14 ps4

Indlægaf MadsGS » lør 14 dec 2013 09:59

Det kan ikke lade sig gøre uden at slette dit hold. :-)

Se her: Hey Look, a Free Gold Pack!


Potentially Missable on PS4, see note below
Under Squads in Ultimate Team are a list of 13 manager tasks. None are particularly taxing and require trying out certain game modes, applying consumables and club items, and using the market. Just look at the list, and see what you have left and go down the list. You'll need a few coins for this also to purchase items you need if you haven't got them already. When you do them all, you'll get a free Gold Pack and the trophy.

NOTE: If you did this on PS3, these will automatically be completed on PS4 due to the UT transfer. You'll need to delete your club to get this. Cards can be traded to an alternate account to keep them safe, then traded back after. However you will lose your win-loss record among other things.
Billede
MadsGS
Niveau 2
 
Indlæg: 167
By: Arden


Re: fifa 14 ps4

Indlægaf Schmidty » lør 14 dec 2013 12:20

Jeg håber, der kommer en patch ellers bliver det ikke til platinum for mig i år. Jeg har ikke tænkt mig at slette min klub pga. EA's dumheder :/
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: fifa 14 ps4

Indlægaf Cena » lør 14 dec 2013 12:24

Selvom det er besværligt så kan du oprette en ny profil på PSN. Åbne Fifa og lave en ny klub. Flytte alle tingene over på den nye klub.
Slette klubben på din gamle account og så få trophie og så flytte alle tingene igen. Dog et lidt stort arbejde for et trophie men det kan lade sig gøre.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: fifa 14 ps4

Indlægaf Hasani94 » lør 14 dec 2013 12:52

Lidt out of topic, men jeg vil lige høre jer an! :D
Kan i se stor forskel fra fifa 14 til ps3 og xbox 360 til PS4, eller er det bare lidt "meeh"..?
Overvejer nemlig også selv at købe det til min ps4 i løbet af et par dage...
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: fifa 14 ps4

Indlægaf Cena » lør 14 dec 2013 13:00

Hasani94 skrev:Lidt out of topic, men jeg vil lige høre jer an! :D
Kan i se stor forskel fra fifa 14 til ps3 og xbox 360 til PS4, eller er det bare lidt "meeh"..?
Overvejer nemlig også selv at købe det til min ps4 i løbet af et par dage...


Meget ja!! Ny engine og en grafisk overhaling. Nye bevægelser og animationer, der er kommet liv på tilskuer pladserne. Vil gå så langt at sige det faktisk er et helt andet spil.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: fifa 14 ps4

Indlægaf Hasani94 » lør 14 dec 2013 13:25

Cena skrev:
Hasani94 skrev:Lidt out of topic, men jeg vil lige høre jer an! :D
Kan i se stor forskel fra fifa 14 til ps3 og xbox 360 til PS4, eller er det bare lidt "meeh"..?
Overvejer nemlig også selv at købe det til min ps4 i løbet af et par dage...


Meget ja!! Ny engine og en grafisk overhaling. Nye bevægelser og animationer, der er kommet liv på tilskuer pladserne. Vil gå så langt at sige det faktisk er et helt andet spil.

Lige det jeg ville hører! Tak for svaret, Cena!
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: fifa 14 ps4

Indlægaf Cena » lør 14 dec 2013 13:27

Hasani94 skrev:
Cena skrev:
Hasani94 skrev:Lidt out of topic, men jeg vil lige høre jer an! :D
Kan i se stor forskel fra fifa 14 til ps3 og xbox 360 til PS4, eller er det bare lidt "meeh"..?
Overvejer nemlig også selv at købe det til min ps4 i løbet af et par dage...


Meget ja!! Ny engine og en grafisk overhaling. Nye bevægelser og animationer, der er kommet liv på tilskuer pladserne. Vil gå så langt at sige det faktisk er et helt andet spil.

Lige det jeg ville hører! Tak for svaret, Cena!


Np mate :) Er super glad for jeg valgte at opgradere til Next-gen i både Fifa og COD. Syntes virkelig opgraderingen har været pengene værd selvom det kostede mig lidt penge at sælge Xbox 360 versionerne og købe PS4 versionerne.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: fifa 14 ps4

Indlægaf bleed_blue » lør 14 dec 2013 15:50

Desværre har EA fjernet tilføj-gæst muligheden online. En mindre katastrofe for mit vedkommende. Heldigvis opdagede jeg det, inden jeg skulle købe det. Derudover kan man heller ikke oprette offline turneringer længere. To features jeg har brugt en del, når jeg har haft kammerater på besøg, og vi skulle spille fifa.

NB. Jeg taler om Fifa14 next gen.
bleed_blue
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Aalborg


fifa 14 ps4

Indlægaf Mallestar » lør 14 dec 2013 22:29

Er jeg den eneste der ikke kan connecte til ea serverne?
Billede
Mallestar
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Re: fifa 14 ps4

Indlægaf Pestowicz » tirs 17 dec 2013 12:51

Er der nogen der kan hjælpe mig med et trophy? Jeg mangler ''Teamwork'' trophy.
- Win your first seasons match in Pro Clubs

Jeg kender ikke nogen der spiller pro clubs på ps4, så hvis nogen har et hold hvor jeg kan joine og være med til at vinde en kamp, så ville jeg blive meget glad. Mangler kun den og ''On my own'' trophy, for at få Platinum i Fifa 14 :)
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: fifa 14 ps4

Indlægaf MadsGS » tirs 17 dec 2013 13:38

Jeg vil gerne hjælpe! Jeg mangler også det trophy. :-)
Billede
MadsGS
Niveau 2
 
Indlæg: 167
By: Arden


Re: fifa 14 ps4

Indlægaf Pestowicz » tirs 17 dec 2013 14:01

MadsGS skrev:Jeg vil gerne hjælpe! Jeg mangler også det trophy. :-)


Det lyder godt, kan du senere i dag? :)
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: fifa 14 ps4

Indlægaf MadsGS » tirs 17 dec 2013 14:04

Jep. Men jeg har ikke selv en klub, hvor mange spillere behøver man for at danne en klub? :)
Billede
MadsGS
Niveau 2
 
Indlæg: 167
By: Arden


Re: fifa 14 ps4

Indlægaf Pestowicz » tirs 17 dec 2013 14:11

Man skal minimum være 2, så det kan godt lade sig gøre. Det bliver bare en udfordring at vinde, når vi kun er 2 :) resten bliver styret af computeren.
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster