Forum

Hjælp til Minecraft trofæer!

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Hjælp til Minecraft trofæer!

Indlægaf morfar » fre 15 aug 2014 22:47

Laver lige min egen tråd.

Jeg har spillet en del minecraft, men mangler stadig en del irriterende trofæer.

Er der nogen der har bygget en verden der kan hjælpe med nogle af mine problemer?

Jeg mangler hjælp til Railway trofæet, sniper trofæet og begge The End trofæer. Desuden vil jeg gerne låne en ildstav :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hjælp til Minecraft trofæer!

Indlægaf JGD » lør 16 aug 2014 01:28

Jeg kan godt hjælpe med the end og dragen. Har i forvejen en verden, jeg har gemt til at mine venner kunne få de to.

Til sniper trofæet skal du bare selv finde et skelet. Gemmer dit spil. Slå skelettet ihjel og tæl 50 blokke væk. Gå ud af spilet uden at gemme. Gå ind igen og løb de 50 blokke væk og skyd det igen.

Jeg fik selv on a rail hos en af mine venner, men jeg kan godt være frisk på at hjælpe med at lave det fra bunden, vis du har lyst.
JGD
Niveau 1
 
Indlæg: 51
By: Ringsted


Re: Hjælp til Minecraft trofæer!

Indlægaf morfar » lør 16 aug 2014 07:36

JGD skrev:Jeg kan godt hjælpe med the end og dragen. Har i forvejen en verden, jeg har gemt til at mine venner kunne få de to.

Til sniper trofæet skal du bare selv finde et skelet. Gemmer dit spil. Slå skelettet ihjel og tæl 50 blokke væk. Gå ud af spilet uden at gemme. Gå ind igen og løb de 50 blokke væk og skyd det igen.

Jeg fik selv on a rail hos en af mine venner, men jeg kan godt være frisk på at hjælpe med at lave det fra bunden, vis du har lyst.


Hej Jesper

Det kunne vær fedt hvis du gad hjælpe. Jeg tager til Tyskland i en uge i morgen, så kan i aften eller engang i næste uge.

Hvornår har du tid?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hjælp til Minecraft trofæer!

Indlægaf JGD » lør 16 aug 2014 12:47

Jeg er frisk i aften, og ellers har jeg god tid indtil den 1 september.
JGD
Niveau 1
 
Indlæg: 51
By: Ringsted


Re: Hjælp til Minecraft trofæer!

Indlægaf morfar » lør 16 aug 2014 14:01

Jeg kommer på i aften. Det bliver fedt at få lidt hjælp og prøve coop.

Apenapper
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron