Forum

GTA V glitch

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

GTA V glitch

Indlægaf Hades » ons 07 jan 2015 07:22

Hjælp!

Jeg har nu op til flere trofæer i GTA V til PS4, som simpelthen bare ikke vil unlocke :( Det drejer sig både om 2-3 hidden non-missable story-related trofæer samt det, hvor man skal bruge over 200$ mio. fordelt på tre karakterer. Jeg har prøvet både at slå internettet fra og spille offline, slette gamedata og hente det igen uden at opdatere, og forsøge med andre trofæer - det er tilsyneladende random, hvilke der unlocker og hvilke der bare ikke vil. Lysten til at grinde de sidste trofæer hen imod et platinum er lig nul, når man ikke ved om man i sidste ende får det pågældende trofæ eller ej

Er der andre, der har oplevet dette? Og har I eventuelt et løsningsforslag?
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: GTA V glitch

Indlægaf runni1399 » ons 07 jan 2015 09:08

Jeg har oplevet det med et af de storyrelaterede trofæer, som simpelthen ikke gider poppe. Jeg har fået flere af mine multiplayer trofæer, men undrer mig bl.a. over hvordan jeg får det trofæ med at skulle røve 20 butikker, da der allerede er et grønt flueben ud for hver af dem. Der er også andre af multiplayer trofæerne som stadig ikke er poppet, selvom jeg har klaret dem ifølge min statistik.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: GTA V glitch

Indlægaf Palsted » ons 07 jan 2015 14:27

Sidder i samme båd. Har røvet alle 20 butikker men fik ikke mit trofæ
Palsted
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: GTA V glitch

Indlægaf morfar » ons 07 jan 2015 14:30

Kan det have noget at gøre med at I har overført jeres spil fra PS3?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: GTA V glitch

Indlægaf runni1399 » ons 07 jan 2015 16:01

Jeg har overført min online character fra xbox 360, men har allerede fået flere af onlinetrofæerne. Mangler dog stadig nogle og den glitch for singsplayer trofæet forstår jeg ikke, da jeg har fået alle de andre trofæer, på nær det ene.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: GTA V glitch

Indlægaf Palsted » ons 07 jan 2015 18:22

morfar skrev:Kan det have noget at gøre med at I har overført jeres spil fra PS3?


Startede forfra
Palsted
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: GTA V glitch

Indlægaf Hades » søn 11 jan 2015 18:55

Jeg startede ikke forfra på online, men fik også de trofæer, jeg burde for fx. at eje en garage osv. men mine single-player trofæer forbliver ikke oplåste... hamrende irriterende!
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: GTA V glitch

Indlægaf WTFschadenfraude » søn 11 jan 2015 21:01

Ja, det er desværre en træls fejl :(.
WTFschadenfraude
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Trekantområdet



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron