Forum

Trofæer for et forkert spil

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Trofæer for et forkert spil

Indlægaf Erroneus » søn 25 jan 2015 02:16

Jeg har lige 100% Never Alone og til min rædsel opdager jeg, da jeg skal synce trophies at den har unlocked for Tales from the Borderlands :shock: Hvilket bl.a. betyder jeg har trophies fra Episode 2 Tales from the Borderlands, hvilket er ret godt klaret, da episode 2 ikke er ude..... 8)

Åbenbart hvis spil bliver installeret tæt på hinanden, så kan det her problem ske. Det skal godt nok fandeme edder susme kraft helvede da en lige i f**** fixes Sony og det skal bare gå stærkt! :evil: :evil:

Åbenbart så skulle det hjælpe hvis man sletter de spil der er blandet sammen, så det har jeg gjort og henter nu kun never alone, for at se hvad der sker, håber ikke jeg skal igennem never alone igen, for at få trophies fra det...
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Trofæer for et forkert spil

Indlægaf JanR » søn 25 jan 2015 02:42

Det er sket for en del på playstationtrophies.com.

En person synkroniserede blandt andet Sound Shapes DLC, og fik i stedet Knack platinum på 12 sekunder, selvom at spillet ikke var installeret.
Andre har fået låst nogle ret svære trofæer op fra Spelunky, så det har været ret heldigt.

Men du kan fjerne dem igen, hvis det er så stort et problem for dig.
Du kan vel bare lade være med at synkronisere, og så vælge "rebuild database" på din PS4.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Trofæer for et forkert spil

Indlægaf Erroneus » søn 25 jan 2015 10:33

Det er desværre for sent, jeg opdagede det først da jeg gik ind i min trofæ liste, hvor den lavede sync. Jeg overlever nok, at de trophies er låst op for de 2 første afsnit af tales of borderlands, selv om det da er lidt irriterede. Hvad der er mere irriterende, er at jeg måske skal igennem Never Alone igen, for at trophies fra det, men det finder jeg ud af senere i dag.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Trofæer for et forkert spil

Indlægaf Jb » søn 25 jan 2015 12:41

Damn. Det værste må være at få et svært Platinum på få sek. Og derefter blive spammet på psn med beskeder fra folk der tror man har hacket det :-/
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Trofæer for et forkert spil

Indlægaf Erroneus » søn 25 jan 2015 13:48

Har en tråd kørende i US forum om det: http://community.us.playstation.com/t5/ ... p/44919044

Den første melding fra support der, er at det faktisk er en bug i Never Alone. Det overrasker mig hvis det er, fordi de fleste andre siger det er et problem i PS4'ens håndtering, men det betyder naturligvis ikke det er rigtigt. Jeg kan dog se at der netop var et lign. problem med games of thrones og tales of the borderlands, hvilket dev udtalte skulle være rettet i en patch, så måske det er noget om det, medmindre de bare lavede et fix, for at komme uden om det dybere problem.

Anyways, jeg vi tage fat i dev fra Never Alone og se hvad de siger til det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Trofæer for et forkert spil

Indlægaf JanR » søn 25 jan 2015 14:05

Lyder som en røverhistorie fra supporten.

Her har en person spillet Titan Attacks, som låste op for Secret Ponchos trofæer.
Her har en person spillet Pix The Cat, som låste op for Spelunky trofæer.
Her har en person spillet Sound Shapes, som låste op for Knack platinum.

Der findes masser af andre eksempler også.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Trofæer for et forkert spil

Indlægaf Erroneus » søn 25 jan 2015 14:07

Hmm ja det gør det godt nok, takker for trådene.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Trofæer for et forkert spil

Indlægaf Erroneus » søn 25 jan 2015 16:11

I det mindste kan den finder ud af at give mig trophy for collectibles, jeg skal bare starte de forskellige chapters og spille de nødvendige chapters for story trophies igen, så ingen katestrofe.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Trofæer for et forkert spil

Indlægaf Jb » lør 28 feb 2015 13:58

Jeg oplevede lige min første trophy glitch igår.
jeg lavede 3 kills mens jeg var "downed" i Tomb raider på ps4 og så fik jeg troæfet for at unlocke alle upgrades og karaktere :(

Shopaholic
Buy every upgrade and character in multiplayer.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Trofæer for et forkert spil

Indlægaf Erroneus » lør 28 feb 2015 14:21

Men det var trods alt et glitch inden for samme spil, men ja stadigvæk irriterende.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Trofæer for et forkert spil

Indlægaf Rytteren » lør 28 feb 2015 15:10

Jb skrev:Jeg oplevede lige min første trophy glitch igår.
jeg lavede 3 kills mens jeg var "downed" i Tomb raider på ps4 og så fik jeg troæfet for at unlocke alle upgrades og karaktere :(

Shopaholic
Buy every upgrade and character in multiplayer.


hvis du går efter platin har du lige sparret ca. 50 timer ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Trofæer for et forkert spil

Indlægaf Jb » lør 28 feb 2015 16:21

Lyder da ikke så ringe. Fordi multi-player kører som en pose nødder. Hver anden gang man skyder efter nogen falder fps til 5 eller lign
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron