Forum

Brutality 101 Arkham Knight SP hjælp søges

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Brutality 101 Arkham Knight SP hjælp søges

Indlægaf Kawwah85 » tors 02 jul 2015 20:00

Jeg har desperat brug for noget share play assstance til trofæet Brutality 101 i Arkham Knight. Jeg har kigget på alle de guides på nettet og alle de combo moves jeg kunne finde, og jeg fejler hver gang. Har prøvet i 2 dage nu, og jeg er godt og grundigt frustreret over det.

Hjælp ville være super fedt. Vil bare gerne ha det her horrible trofæ af vejen, så jeg kan færdiggøre resten selv.
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: Brutality 101 Arkham Knight SP hjælp søges

Indlægaf x8BiTw0LFx » fre 03 jul 2015 01:16

Et trofæ du ikke selv opnår at få, er vel ikke særligt meget værd? Er ikke selv trophy-hunter, men hvis jeg var ville jeg selv klare ærterne, så jeg kunne vise mine digitale trofæer frem og sige; "se hvad jeg kan" :)
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Brutality 101 Arkham Knight SP hjælp søges

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 05 jul 2015 15:01

Nu skal jeg self ikke gøre mig klog på dette men jeg mener nu ikke man kan Coop i Batman.. selv har jeg lige fået brutality trophy efter maaaaange forsøg.. selv må jeg give 8bitwolf ret i at det at man kan få hjælp eller boosting som det vist kaldes underminere lidt hele idéen.. Selv syntes jeg der burde være et slags "vandmærke" på visse trofæer så man rent faktisk kunne se forskel på de trofæer man har fået hjælp til (Co-op) og så dem man selv har klaret... beklager for off-topic. men jo den pånævnte trophy er en af de lede af slagsen :)
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Brutality 101 Arkham Knight SP hjælp søges

Indlægaf runni1399 » søn 05 jul 2015 21:35

MikeTheDane327 skrev:Nu skal jeg self ikke gøre mig klog på dette men jeg mener nu ikke man kan Coop i Batman.. selv har jeg lige fået brutality trophy efter maaaaange forsøg.. selv må jeg give 8bitwolf ret i at det at man kan få hjælp eller boosting som det vist kaldes underminere lidt hele idéen.. Selv syntes jeg der burde være et slags "vandmærke" på visse trofæer så man rent faktisk kunne se forskel på de trofæer man har fået hjælp til (Co-op) og så dem man selv har klaret... beklager for off-topic. men jo den pånævnte trophy er en af de lede af slagsen :)


Det er heller ikke coop. Han ville have hjælp via share play funktionen på ps4, hvor en anden overtager ens controller virtuelt. :D
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron