Forum

Tom Clancy Meat Wall

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Tom Clancy Meat Wall

Indlægaf morfar » tirs 22 dec 2015 15:15

Jeg er ved at blive sindsyg af dette trofæ.

Dræb en fjende med breachin charge.

Har forsøgt 1 million gange og googlet mig halvt ihjel.

Er der en der har et gyldent trick til dette 100% pure luck trofæ?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Tom Clancy Meat Wall

Indlægaf Cena » tirs 22 dec 2015 15:20

Heller ingen tips på PlayStationtrophies?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Tom Clancy Meat Wall

Indlægaf Sethos » tirs 22 dec 2015 18:06

Er det online eller kan det gøres i Terrorist Hunt? Fordi jeg syntes tit AI står og roder rundt omkring barrikaderede døre.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Tom Clancy Meat Wall

Indlægaf Morten Rask » tirs 22 dec 2015 18:39

Det er online, casual eller ranked.

Jeg fik den heldigvis i dag. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Tom Clancy Meat Wall

Indlægaf Krede1972 » ons 23 dec 2015 02:06

morfar skrev:Jeg er ved at blive sindsyg af dette trofæ.

Dræb en fjende med breachin charge.

Har forsøgt 1 million gange og googlet mig halvt ihjel.

Er der en der har et gyldent trick til dette 100% pure luck trofæ?


Jeg vil tro at den er "nemmest" at få når der spilles bomb mode fordi der er to rum/bomber som der skal passes på.

Jeg forestiller mig følgende scenarie: Man sætter en breach-ladning på en dør ind til et af bomberummene (og undlader at fyre den af i første omgang) og planter defuseren i det andet. Det tvinger de der har gemt sig i bomberummet hvor der ikke er plantet til at skynde sig ud og over til det andet bomberum. Idet man kan høre at de løber mod døren for at komme ud kan man så fyre den af. Eller man kan placere sig så man kan se deres fødder nede under døren.

Et andet scenarie: Ligeledes bombemode, men her er man kommet ind ad et vindue hvor døren til bomberummet stadig er indtakt. Man sætter breach-ladningen på indersiden af døren og planter defuseren i det rum man er i. Igen tvinger man derfor forsvarene ved den anden bombe (hvor defuseren ikke plantes) til at løbe mod døren hvor man så sidder klar til at fyre ladningen af.

Det er ikke et trick, men det er 2 scenarier hvor jeg kan forestille mig at sandsynligheden er størst for at få det.
Ellers må man jo prøve at lytte sig frem til om der måske sidder en modstander bag en væg eller eventuelt bruge en drone, men ingen tvivl om at det kræver en del held at få det hele til at flaske sig, men jeg vil som nævnt tro at sandsynligheden er størst når der spilles bomb-mode og ved at gøre som jeg har beskrevet.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Tom Clancy Meat Wall

Indlægaf morfar » ons 23 dec 2015 16:10

Det er også hvad youtubevideoerne går ud på, men man skal være usandsynligt heldig for at det lykkedes. Hader 100% luck based trofæer.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Tom Clancy Meat Wall

Indlægaf morfar » ons 23 dec 2015 16:10

Morten Rask skrev:Det er online, casual eller ranked.

Jeg fik den heldigvis i dag. :-)


Hvordan?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Tom Clancy Meat Wall

Indlægaf Jb » ons 23 dec 2015 16:14

PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Tom Clancy Meat Wall

Indlægaf Krede1972 » ons 23 dec 2015 17:03

Jb skrev:https://www.youtube.com/watch?v=qzRb23fEBfU


Det var fandme også smart tænkt det der... Hatten af og alt det der =D> =D> =D>

"Du får et stort 10-tal fra mig"
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Tom Clancy Meat Wall

Indlægaf morfar » ons 23 dec 2015 17:42

Det var den aller første video jeg så.

Det sker ca. 1 ud af 1 million at man er så heldig. ALT skal flaske sig.

Har spillet multiplayer det meste af eftermiddagen. Quittet hver gang jeg skal DEF, således jeg får flest mulige attacks.

Jeg har ikke engang været i nærheden af at dræbe en med wall breach, selvom det er det eneste jeg går efter.

Ligner et af de spil hvor jeg sælger det selvom jeg kun mangler 1 trofæ for platin.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Tom Clancy Meat Wall

Indlægaf Jb » ons 23 dec 2015 17:44

Jeg troede at han plantede en c4 ting efterfølgende, og så fik den til at eksplodere barikaden?
anyway - jeg har ikke spillet endnu men videon så ud til at det var ligetil :D

en video her også https://www.youtube.com/watch?v=_oHJBLF ... e=youtu.be - men hvorfor ligger han bare der og sejler? :D

ellers fandt jeg en med et fif på andet forum.

I recommend playing in the bomb game mode, because the enemy team will have to be split up. You can set this in your preferences so you'll only play this mode. Then you basically have to clear out one entire bomb site of enemies, and hope that the other side is relatively untouched.

Once you've got this part out of the way (which isn't always easy), try to place a breach charge on the main barricaded door of where the untouched bomb location is. Once that is there, plant the defuser at the other bomb site.

Now the enemies that are at the untouched bomb site will be forced to go to where you are, and will most-likely be forced to use the main door that you've put a breach charge on. Watch under the door, and when you see feet get close enough to the door, blow it, and hope it does enough damage to kill.

Keep in mind, this isn't a guaranteed achievement. It's still stupid luck-based. This is just the way that I've found to narrow your odds of getting an enemy to your breach charge by forcing the enemy's hand.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Tom Clancy Meat Wall

Indlægaf Krede1972 » ons 23 dec 2015 20:37

Jb skrev:Jeg troede at han plantede en c4 ting efterfølgende, og så fik den til at eksplodere barikaden?
anyway - jeg har ikke spillet endnu men videon så ud til at det var ligetil :D

en video her også https://www.youtube.com/watch?v=_oHJBLF ... e=youtu.be - men hvorfor ligger han bare der og sejler? :D

ellers fandt jeg en med et fif på andet forum.

I recommend playing in the bomb game mode, because the enemy team will have to be split up. You can set this in your preferences so you'll only play this mode. Then you basically have to clear out one entire bomb site of enemies, and hope that the other side is relatively untouched.

Once you've got this part out of the way (which isn't always easy), try to place a breach charge on the main barricaded door of where the untouched bomb location is. Once that is there, plant the defuser at the other bomb site.

Now the enemies that are at the untouched bomb site will be forced to go to where you are, and will most-likely be forced to use the main door that you've put a breach charge on. Watch under the door, and when you see feet get close enough to the door, blow it, and hope it does enough damage to kill.

Keep in mind, this isn't a guaranteed achievement. It's still stupid luck-based. This is just the way that I've found to narrow your odds of getting an enemy to your breach charge by forcing the enemy's hand.


Det er da vist en engelsk oversættelse af nøjagtigt det jeg skrev...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Tom Clancy Meat Wall

Indlægaf morfar » lør 26 dec 2015 11:35

Endnu en halv dag hvor jeg udelukkende har gået efter meat wall. Skrevet til alverdens modstandere om de ville booste det, ventet udenfor i hele kampen for at håbe de går efter mig til sidst. Været en sindsygt dårlig teamplayer. Quittet efter attack runde var ovre.

2 gange har jeg fanget en modstander helt oppe af en dør imens han ødelægger den defuser jeg har lagt. Begge gange sprænger jeg dem omkuld, men de begynder ikke engang at bleede out..... Den ene gang skød jeg ham endda i foden med sniperen inden jeg sprang ham i luften.

Det her trofæ er det vist ikke meningen jeg skal have.... Surt når det er det eneste man mangler.

Jeg har brug for tudekiks NU!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Tom Clancy Meat Wall

Indlægaf Redman DK » søn 27 dec 2015 14:24

Er der ikke private lobbies i spillet?
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Tom Clancy Meat Wall

Indlægaf morfar » søn 27 dec 2015 14:29

det skal være ranked/casual

"Kill an enemy with a Breach Charge in Casual/Ranked Multiplayer"
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron