Forum

Problemer med nogle trofæer i NBA 2K16 til PS3

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Problemer med nogle trofæer i NBA 2K16 til PS3

Indlægaf Badassmike17 » søn 31 jan 2016 14:10

Hej.

Er der andre, der har haft problemer med følgende trofæer i NBA 2K16:

Buzzer Beater
Hold the fat Lady
Men of Steal

Jeg vil flere gange mene, at jeg skulle have klaret kriterierne (som ikke er svære hverken at opnå eller "tjekke", om de er opfyldt) - men nej. Måske skal det være på en vis sværhedsgrad, eller man skal spille et minimum antal minutter pr. quarter, men det står der bare ikke noget om.

Ellers er jeg såmænd blevet OK bidt af det, men jeg synes dog, det er lidt enerverende at skulle spille mod de samme hold om og om igen i MyCareer Mode. Ved i, om man kan skippe disse "key games"? Og nu vi er ved MyCareer, så synes jeg at have læst et sted, at der undervejs i dette skulle køre noget historiefortælling inkl. diverse filmsekvenser - men det synes jeg ikke, jeg er stødt på..?

På forhånd tak.
Badassmike17
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Aarhus C


Re: Problemer med nogle trofæer i NBA 2K16 til PS3

Indlægaf Badassmike17 » man 28 mar 2016 19:53

Er der ikke andre end mig der spiller NBA?! :-)
Badassmike17
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Aarhus C


Re: Problemer med nogle trofæer i NBA 2K16 til PS3

Indlægaf iaurdae » tirs 29 mar 2016 06:55

Jo da ;) men da det er til PS 4 har jeg ikke den samme trofæ liste, så kan ikke genkende det, desværre.. Men er det fordi du ikke kan få dem eller fordi de ikke popper når du får dem?

De ti steals kan godt være tricks du skal prøve at gå efter afleveringer eller opgradere din egen spiller så du er bedre til at lave Steals det er sådan jeg fik min triple-double med Steals :)
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron