Forum

The Division - Mass Extraction

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

The Division - Mass Extraction

Indlægaf sht » man 30 maj 2016 12:49

Er der en venlig bruger der vil hjælpe mig med et trophy?
Jeg er nemlig kun et par trophies fra mit første platinum trophy.
Mass Extraction har jeg brug for hjælp til, da det ikke rigtigt vil lykkedes mig at finde en spiller at klare extraction fra alle zoner i DZ.
Hvis du har lyst til at hjælpe mig, så send mig en besked så vi kan aftale nærmere :)
Billede
sht
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: The Division - Mass Extraction

Indlægaf Krede1972 » man 30 maj 2016 16:24

Det kan man da gøre solo. Hvad skal du bruge en anden spiller til?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Division - Mass Extraction

Indlægaf sht » man 30 maj 2016 17:36

Jeg bliver nakket af rogues hele tiden og har ikke godt nok gear til at dræbe NPCerne i DZ 5 og 6.
Så en makker kunne være rart
Billede
sht
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: The Division - Mass Extraction

Indlægaf Krede1972 » man 30 maj 2016 17:49

Nå, på den måde. Så giver det mening :-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Division - Mass Extraction

Indlægaf sht » man 30 maj 2016 18:11

Kan du hjælpe?
Billede
sht
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: The Division - Mass Extraction

Indlægaf rocksi01 » fre 29 jul 2016 20:17

Hejsa har du forklaret problemet ? Ellers vil jeg gerne hjælpe
jeg mangler også et par stykker der inde..
rocksi01
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: 4000 Roskilde


Re: The Division - Mass Extraction

Indlægaf Rasbred » fre 29 jul 2016 20:25

opret en ny agent og få ham i lvl 10 stykker.. kan ikke huske hvad level det skal være.. de kører i forskellige klasser.. du skal bare sørge for at være i den højeste level det er muligt i den klasse.. så hedder den eks 8-12.. så være i level 11.. lige inden du skifter til næste level..

også gå i dark zone :) så slipper du for alle de lorte rogue og 8 mands hold som går rundt og gør darkzone nederen.. :)
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: The Division - Mass Extraction

Indlægaf Krede1972 » lør 30 jul 2016 00:48

Rasbred skrev:opret en ny agent og få ham i lvl 10 stykker.. kan ikke huske hvad level det skal være.. de kører i forskellige klasser.. du skal bare sørge for at være i den højeste level det er muligt i den klasse.. så hedder den eks 8-12.. så være i level 11.. lige inden du skifter til næste level..

også gå i dark zone :) så slipper du for alle de lorte rogue og 8 mands hold som går rundt og gør darkzone nederen.. :)


Jeg synes også rogue-ideen er noget af det mest irriterende, men jeg elsker stemningen, lyset, omgivelserne, de underjordiske gange og alt andet bortset fra muligheden for at folk kan pløkke hinanden og stjæle loot.

Men stemningen i Darkzone er fed. Jeg glæder mig derfor også som et lille barn til at det næste DLC kommer med random-genererede baner i undergrundsmiljø, da jeg forestiller mig at det er meget lig Darkzone, men uden rogue-elementet.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Division - Mass Extraction

Indlægaf Rasbred » lør 30 jul 2016 05:11

Krede1972 skrev:
Rasbred skrev:opret en ny agent og få ham i lvl 10 stykker.. kan ikke huske hvad level det skal være.. de kører i forskellige klasser.. du skal bare sørge for at være i den højeste level det er muligt i den klasse.. så hedder den eks 8-12.. så være i level 11.. lige inden du skifter til næste level..

også gå i dark zone :) så slipper du for alle de lorte rogue og 8 mands hold som går rundt og gør darkzone nederen.. :)


Jeg synes også rogue-ideen er noget af det mest irriterende, men jeg elsker stemningen, lyset, omgivelserne, de underjordiske gange og alt andet bortset fra muligheden for at folk kan pløkke hinanden og stjæle loot.

Men stemningen i Darkzone er fed. Jeg glæder mig derfor også som et lille barn til at det næste DLC kommer med random-genererede baner i undergrundsmiljø, da jeg forestiller mig at det er meget lig Darkzone, men uden rogue-elementet.


Rogue delen stinker så vildt :) jeg glæder mig osse ustyrligt til UG :) jeg håber osse det er som DZ bare uden PVP element..

Vi må lige hooke op når det udkommer ! Jeg starter godt nok på arbejde på mandag.. Men er klar på at få nogen timer banket afsted i UG.. Kan være vi skal oprette en UG tråd også få samlet nogen stykker ??
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: The Division - Mass Extraction

Indlægaf Krede1972 » lør 30 jul 2016 14:09

Skal også starte arbejde på mandag. Lægger ud med nogle aftenvagter :-(

Men ja, du kan da prøve at oprette en UG-tråd og se om der melder sig nogle interesserede.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron