Rasbred skrev:opret en ny agent og få ham i lvl 10 stykker.. kan ikke huske hvad level det skal være.. de kører i forskellige klasser.. du skal bare sørge for at være i den højeste level det er muligt i den klasse.. så hedder den eks 8-12.. så være i level 11.. lige inden du skifter til næste level..
også gå i dark zoneså slipper du for alle de lorte rogue og 8 mands hold som går rundt og gør darkzone nederen..
Krede1972 skrev:Rasbred skrev:opret en ny agent og få ham i lvl 10 stykker.. kan ikke huske hvad level det skal være.. de kører i forskellige klasser.. du skal bare sørge for at være i den højeste level det er muligt i den klasse.. så hedder den eks 8-12.. så være i level 11.. lige inden du skifter til næste level..
også gå i dark zoneså slipper du for alle de lorte rogue og 8 mands hold som går rundt og gør darkzone nederen..
Jeg synes også rogue-ideen er noget af det mest irriterende, men jeg elsker stemningen, lyset, omgivelserne, de underjordiske gange og alt andet bortset fra muligheden for at folk kan pløkke hinanden og stjæle loot.
Men stemningen i Darkzone er fed. Jeg glæder mig derfor også som et lille barn til at det næste DLC kommer med random-genererede baner i undergrundsmiljø, da jeg forestiller mig at det er meget lig Darkzone, men uden rogue-elementet.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster