Forum

Hjælp til Just Cause 3 Trophy

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Hjælp til Just Cause 3 Trophy

Indlægaf Anderzv » tirs 27 sep 2016 15:02

Hej Folkens,
Jeg har nu siddet og kæmpet dag ud, og dag ind for at få mit platinum trophy i Just Cause 3. Jeg har samlet alle collectibles, klaret alle main story missioner og fået 5 gears i samtlige challenges.... lige bortset fra 2 :(
Jeg har i hvert fald lagt sammenlagt 5 timer i blot de 2 challenges, og det er ikke lykkedes endnu.
Det drejer sig om "handgun training course" og "revolver training course"
Jeg har brug for hjælp! Kunne en venlig sjæl tænke sig at hjælpe mig med at få 5 gears i de 2 challenges via share-Play?
Anderzv
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Lystrup


Re: Hjælp til Just Cause 3 Trophy

Indlægaf Krede1972 » tirs 27 sep 2016 15:12

Det er jo ren cheat :lol:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Hjælp til Just Cause 3 Trophy

Indlægaf morfar » tirs 27 sep 2016 19:20

Anderzv skrev:Hej Folkens,
Jeg har nu siddet og kæmpet dag ud, og dag ind for at få mit platinum trophy i Just Cause 3. Jeg har samlet alle collectibles, klaret alle main story missioner og fået 5 gears i samtlige challenges.... lige bortset fra 2 :(
Jeg har i hvert fald lagt sammenlagt 5 timer i blot de 2 challenges, og det er ikke lykkedes endnu.
Det drejer sig om "handgun training course" og "revolver training course"
Jeg har brug for hjælp! Kunne en venlig sjæl tænke sig at hjælpe mig med at få 5 gears i de 2 challenges via share-Play?


Shareplay er noget skidt når vi snakker præcision. Se et par youtube videoer hvor det bliver klaret. Det hjalp mig en del.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron