Forum

Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf morfar » tirs 18 jul 2017 08:59

Jeg arbejder på tearaway unfolded og Thats You imens jeg venter på sniper elite 4 og sniper ghost warrior 3 fra biblioteket.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Erroneus » tirs 18 jul 2017 17:07

morfar skrev:Jeg arbejder på tearaway unfolded og Thats You imens jeg venter på sniper elite 4 og sniper ghost warrior 3 fra biblioteket.

Så har du gang i 6 telefoner/tablets? :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf khede » tirs 18 jul 2017 17:14

Bloodborne
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Da Senzai » tirs 18 jul 2017 17:33

Joa skrev:
Og Rocket League plat er næsten i hus (mangler at grinde omkring 95 items mere og køre 30 km. Derudover mangler jeg at spille et online game med en makker).


Jeg har givet op på Rocket League. To mål på 1 minut i Hoops kommer ikke til at ske xD
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Schmidty » tirs 18 jul 2017 20:31

Da Senzai skrev:
Joa skrev:
Og Rocket League plat er næsten i hus (mangler at grinde omkring 95 items mere og køre 30 km. Derudover mangler jeg at spille et online game med en makker).


Jeg har givet op på Rocket League. To mål på 1 minut i Hoops kommer ikke til at ske xD


Du kan bare starte en exhibition match uden modstandere, så er det ligetil. Jeg mener, at en let måde at score på er ved at, lade bolden ramme jorden og kør så ind i den, når den ligger stille. Gør dette 2 gange i træk, så er den der :)
Senest rettet af Schmidty tirs 18 jul 2017 20:31, rettet i alt 1 gang.
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059

+1

Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf morfar » tirs 18 jul 2017 20:31

Erroneus skrev:
morfar skrev:Jeg arbejder på tearaway unfolded og Thats You imens jeg venter på sniper elite 4 og sniper ghost warrior 3 fra biblioteket.

Så har du gang i 6 telefoner/tablets? :)


Yeps. Den fik jeg idag. Desværre stacker de ikke, så skal også igennem med 5 og 4 :(
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Da Senzai » ons 19 jul 2017 21:09

Schmidty skrev:
Du kan bare starte en exhibition match uden modstandere, så er det ligetil. Jeg mener, at en let måde at score på er ved at, lade bolden ramme jorden og kør så ind i den, når den ligger stille. Gør dette 2 gange i træk, så er den der :)


Super smart tip, men det er da snyd, hvis der ikke er nogen modstandere - hvis jeg ikke kan få den på ærlig vis, gider jeg ikke have den ^^;
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Schmidty » ons 19 jul 2017 23:21

Da Senzai skrev:
Schmidty skrev:
Du kan bare starte en exhibition match uden modstandere, så er det ligetil. Jeg mener, at en let måde at score på er ved at, lade bolden ramme jorden og kør så ind i den, når den ligger stille. Gør dette 2 gange i træk, så er den der :)


Super smart tip, men det er da snyd, hvis der ikke er nogen modstandere - hvis jeg ikke kan få den på ærlig vis, gider jeg ikke have den ^^;


Så er du ikke en rigtig trophy hunter :lol:
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059

+1

Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Joa » lør 22 jul 2017 12:17

Så blev der hentet platin i Rocket League. Men arbejder hen mod 100% i det spil. Venter bare på priserne falder lidt på bilerne (fik regnet ud det kostede omkring 150kr for de biler/decals/wheels jeg mangler) ...
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle

+1

Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf klatzen » tirs 25 jul 2017 15:51

Ak ja, så kom jeg så småt i gang med The Evil Within. Nåede desværre kun 2 chapters før sønnike vågnede. Men har da allerede nu måtte indse at det platin bliver svært ;-) :-o
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf klatzen » ons 09 aug 2017 11:47

Amen det er en evig kamp, er nu nået til chapter 10's final boss. Men er totalt stuck. For at slippe for at skulle igennem spillet en ekstra gang, spiller jeg det på den højeste sværhedsgrad tilgængelig før første playthrough. Men synes altid jeg er løbet tør for den ammunition jeg skal bruge når jeg når til diverse bosses. Og når jeg så endelig får lagt en taktik og når ret langt i fighten, ja næsten til at der nok kun mangler et eller to hits, så bliver man "one-hit-killed" af den.. Det kommer til at tage noget tid det her ;)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Joa » man 21 aug 2017 09:19

Endte med at købe en del af Telltales titler via det udsalg, som der er lige pt. på PSN. Så der kommer til at gå en del timer disse interaktive spil - hvilket jeg er helt okay med. For Telltale kan dælme skrive nogle gode historier - og det er nemme plats oveni ;)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf CanonBall » tirs 22 aug 2017 07:57

Har lige startet en ny profil op til "Clean Platinum", og overvejer om gamle diablo far ikke skulle være den første :D
CanonBall
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Slagelse


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf runni1399 » ons 23 aug 2017 01:48

Forsøger at få plain i Yakuza 0... Det bliver en lang omgang.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf morfar » ons 23 aug 2017 08:41

Kæmper med confetti i Tearaway. Det er det rene helvede.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster