Hej.
Ja - det endte det med... Det var praktisk talt umuligt at teame op med venner, udover den ene man kan invite. Så det endte med at blive mod tilfældige...
Tripple var en pudsig oplevelse. Jeg og en amerikansk makker blev ved at løbe ind i folk som have makset deres karakterer ud, så vi fik en del røvfulde...
Pludselig så løb vi ind i et par gutter vi havde mødt flere gange før - og fået gigantisk røvfuld af flere gange. Helt uopfordret, så stod de bare stille og lod os tæve dem og vinde, uden at lave ét eneste kill på min makker og jeg... Pliiing... Tripple Kill-trofæet... Et par minutter efter kom der en besked fra en dem. "You're welcome...

"
Jeg skrev selvfølgelig tak osv. Han svarede så at de havde ladet os vinde fordi vi ikke bare stak halen imellem benene hver gang vi løb ind i dem. Han havde tjekket, at det var det sidste onlinetrofæ jeg manglede. Fedt...

Serverne er dog lidt on-off ift. at få sat kampe sammen, så jeg oplevede en del ventetid, hvor der bare blev forsøgt at sætte matches op uden held...