Forum

Hjælp til rally co-driver trofæ (GTA ONLINE)

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Hjælp til rally co-driver trofæ (GTA ONLINE)

Indlægaf Maethiel » tirs 24 sep 2019 13:11

Er der evt et par stykker, som vil hjælpe lillebror og jeg, så vi kan få trofæet for at vinde et rally race som co driver i GTA ONLINE? Det tager lige i omegnen af 5-10min, så har alle 4 trofæet [-o< :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Hjælp til rally co-driver trofæ (GTA ONLINE)

Indlægaf morfar » ons 25 sep 2019 00:18

Maethiel skrev:Er der evt et par stykker, som vil hjælpe lillebror og jeg, så vi kan få trofæet for at vinde et rally race som co driver i GTA ONLINE? Det tager lige i omegnen af 5-10min, så har alle 4 trofæet [-o< :D


Da jeg tog det med Janzor, kørte vi bare samme bane igen og igen. Ret hurtigt kunne vi huske banen og ownede alle. Man kan let klare det 2 mand.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hjælp til rally co-driver trofæ (GTA ONLINE)

Indlægaf Maethiel » ons 25 sep 2019 01:47

morfar skrev:
Maethiel skrev:Er der evt et par stykker, som vil hjælpe lillebror og jeg, så vi kan få trofæet for at vinde et rally race som co driver i GTA ONLINE? Det tager lige i omegnen af 5-10min, så har alle 4 trofæet [-o< :D


Da jeg tog det med Janzor, kørte vi bare samme bane igen og igen. Ret hurtigt kunne vi huske banen og ownede alle. Man kan let klare det 2 mand.


Jeg prøver med lillebror en dag, tak for input :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Hjælp til rally co-driver trofæ (GTA ONLINE)

Indlægaf Maethiel » ons 25 sep 2019 14:38

Plot twist, jeg hostede et rally og inviterede randoms... Satte mig som co driver, og ventede... Det virkede, tog 3 forsøg tror jeg :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar


Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron