Forum

Dit første Platin trophy

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Dit første Platin trophy

Indlægaf Rytteren » tirs 13 jan 2009 01:00

hvilke spil fik i jeres første platin trophy i?

enlig et simpelt og måske enlig lidt ligegyldigt spørgsmål. men tænkte sådan lidt på at det kunne være spænende at "kortlægge" hvilke spil folk for deres platintrofæer i. om det er de samme eller om folk har dem i forskællige spil. tænker at der nok er rigtig mange der har et i burnout, da det er et af de nemeste udbredte spil at få et platintrofæ i.

men udover dem.. hvilken var så den første du fik?? hvis du har lyst kan du jo også lige fortælle hvilken du senest har fået..

mig selv.
Første:uncharted: drakes fortune. (Mit første trophy spil)
Seneste: PoP
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » tirs 13 jan 2009 01:28

Faktisk ligger jeg lige til og kunne hente 2 platinium, har bare ikke lige fået taget mig sammen til og hente dem endnu. Unchared ligger lige til højer benet , det samme gør Burnout og buzz. Har bare brugt for meget tid på fifa her på det sidste , burde faktisk lige få taget nogle pokaler i morgen
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Player_2 » tirs 13 jan 2009 17:25

mitt var også Uncharted, da det var et af de første spil der fik det og fordi det var sådan et godt spil som interessen også var for

Første: Uncharted
Seneste: Burnout
Næste: 007 Quantum of solace
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » ons 14 jan 2009 11:01

Mit første og eneste var Burnout :P Uncharted kunne jeg nok godt få det i, meeeeen interessen for at spille det igennem igen på hard og crushing er der ikke rigtigt.
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Indlægaf Panacea73 » ons 14 jan 2009 11:15

Første: BurnOut
Seneste: Call of Duty 5
Næste: Mirror´s Edge (I hope)

Som Erroneus skriver, så faldt interessen for Drake..
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Rytteren » ons 14 jan 2009 12:05

Panacea73 skrev:Næste: Mirror´s Edge (I hope)


phyy det kraver udholdenhed.. eller det syntes jeg i hvertfald. alt det time trial... og speedruns... det er for trivielt for mig.. men måske jeg skal hive den hjem når der kommer de der nye downloads til spillet.
http://www.ps3fanboy.com/2009/01/13/mir ... n-on-1-29/
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Panacea73 » tors 15 jan 2009 01:03

*host* har hermed droppet spillet..springer over Speedruns og Time Trials - Ganske enkelt ALT for tidskrævende...øvøv
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Erroneus » fre 16 jan 2009 00:55

Næste: Fallout 3 , det er faktisk ikke så slemt at få, hvis man alligevel er til at udforske hele verden og hvis man er rigtig smart, så laver man nogle savegames før de forskellige lvl trophies (8-14-20), så man kan nå at få den "rette" karma status. Jeg glemte det ved 8 og 14, men huskede det ved 20 heldigvis.
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Indlægaf Rytteren » fre 16 jan 2009 02:14

ja fallout er pt nok det nemeste platin trophy du kan få
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Panacea73 » fre 16 jan 2009 02:23

Rytteren skrev:ja fallout er pt nok det nemeste platin trophy du kan få


Hvordan tidsmæssigt?
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Badfarmer » fre 16 jan 2009 07:21

jeg har stadig mit det første platin trophy til gode.. :O(
Badfarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf Scoring » fre 16 jan 2009 11:17

Jeg har stadig ik fået mit første.. :(

Jeg kunne måske godt have fået i Pop, men at skulle spille hele spillet forfra og så blive redet mindre end 100 gange det nægtede jeg..

Jeg prøver så godt jeg kan, regner med det bliver i Burnout, selvom der er et trofæ der inkludere at man skal have et PS3 Eye, rigtig skidt, ved sgu ikk om jeg vil bruge flere 100 kroner på et platinium trofæ.. Selvom der nogle der siger at man ikk skal have alle trofæer men blot skal anskaffe sig sit elite licens?

Ellers må jeg sgu prøve i Mirrors edge, :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » fre 16 jan 2009 12:40

Panacea73 skrev:
Rytteren skrev:ja fallout er pt nok det nemeste platin trophy du kan få


Hvordan tidsmæssigt?


tjaa. jeg fik det fredag. blev syg, så tog hjem fra arbejde, spillede så spillet, var færdig lørdag aften.. så det gik hurtigt. men skal siges at jeg ikke klarede så mange af de der missioner der ikke gav et trophy (eller en mission log)
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » fre 16 jan 2009 12:44

Scoring skrev:Jeg har stadig ik fået mit første.. :(

Jeg kunne måske godt have fået i Pop, men at skulle spille hele spillet forfra og så blive redet mindre end 100 gange det nægtede jeg..

Jeg prøver så godt jeg kan, regner med det bliver i Burnout, selvom der er et trofæ der inkludere at man skal have et PS3 Eye, rigtig skidt, ved sgu ikk om jeg vil bruge flere 100 kroner på et platinium trofæ.. Selvom der nogle der siger at man ikk skal have alle trofæer men blot skal anskaffe sig sit elite licens?

Ellers må jeg sgu prøve i Mirrors edge, :)


haha. ja dder er sku da ikke noget være end at skulle spille et spil igennem igen, fordi man glemte en lille ting.

med hensyn til Burnout.. så er et af de trophys der giver dig platin, den med PS3 Eye...

og hvis dit første platin bliver mirrors edge. så tager jeg sku hatten af for dig.
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf LarsGL » fre 16 jan 2009 14:06

Jeg har endnu ikke fået et, og tror desværre heller aldrig jeg får det :D
LarsGL
Niveau 5
 
Indlæg: 1081


Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron