Forum

Sims 4 “channel surfer”!!!!!!

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Sims 4 “channel surfer”!!!!!!

Indlægaf morfar » fre 06 mar 2020 16:00

Jeg mangler 1 trofæ i Sims 4 og er tæt på at bryde psykisk sammen....

Channel surfer.

Jeg har lvl 10 i handiness på min entertainer. Har købt det store musikanlæg og en af de dyreste fladskærme.

Opgraderet begge apparater så ekstra kanaler og radio stations er med.

Jeg har kigget alle kanaler igennem, med minimum 10 ingame minutter for hver kanal og gjort det samme for radiokanalerne. Jeg har også kørt dem baglæns igennem og random. Jeg har startet nyt spil og gjort det samme.

Jeg har brugt gallery funktionen for at få de forskellige trofæer og derfor også fulgt guiden for alle de andre trofæer.

Det vil bare ikke poppe. What to do?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Sims 4 “channel surfer”!!!!!!

Indlægaf Joa » fre 06 mar 2020 16:15

Jeg har desværre ikke et godt svar.
Jeg oplevede det samme syntes jeg.
Da jeg så hoppede på dagen efter for at forsøge igen, poppede den ved radio-kanal nummer 2 jeg prøvede.
Du har husket de 4 ekstra radio-kanaler, der er ikke?

Ellers kan jeg kun foreslå at slå automatisering af din simmer fra, så de ikke laver noget andet når man forventer de ser tv/lytter til radio.
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Sims 4 “channel surfer”!!!!!!

Indlægaf HrDanish » fre 06 mar 2020 23:34

Ikke den vilde sims fan men en hurtig søgning viser andre have problemer med romance på radioen. Åbenbart er den kanal ikke på alle radioer. Hvis ikke du kan høre romance så prøv at købe Tower of Power and Landlord Whisperer radioerne, de skulle have den, og så skulle den gerne dukker op efter lidt tid på den eller måske med lidt surfing.

Håber det måske kan hjælpe.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Sims 4 “channel surfer”!!!!!!

Indlægaf morfar » lør 07 mar 2020 00:01

Jeg havde allerede romance.

Jeg reloadede nogle gange og kørte alle kanalerigennem en halv times tid. Til sidst poppede den random.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Sims 4 “channel surfer”!!!!!!

Indlægaf HrDanish » lør 07 mar 2020 18:54

Det vigtigste er at du fik den i sidste ende, men det var da træls at skulle bruge så mange ekstra kræfter på det.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster