Forum

Defekte trofæer i en række spil

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Defekte trofæer i en række spil

Indlægaf snoopy » fre 19 jun 2020 22:48

Jeg har på det seneste oplevet at jeg ikke kan låse op for omkring halvdelen af trofæerne i en række spil.
Det er meget besynderligt for jeg har flere gange prøvet at låse op for trofæer, der kommer efter andre som jeg ikke kan låse op for.

Fx kan jeg i et spil få et trofæ for at finde 20 collectables, men ikke for at finde 10.
Jeg kan få et trofæ for at gennemføre et spil 100%, men ikke 50%.

Det bør jo logisk set ikke være muligt...

I starten tænkte jeg at det bare var en fejl i de enkelte spil, men når nu det sker i alle spil jeg spiller, så må der være mere i det. Jeg har efterhånden mistet en del platin på den baggrund :(

Senest er der 2 ud af 3 trofæer i The Last of Us 2 som ikke låser op, selvom jeg har klaret kravene.

Er der andre der oplever noget tilsvarende, eller er det bare mig?
Senest rettet af snoopy lør 20 jun 2020 00:08, rettet i alt 1 gang.
snoopy
Niveau 3
 
Indlæg: 212
By: Roskilde


Re: Defekte trofæer i en række spil

Indlægaf Erroneus » fre 19 jun 2020 23:26

Det har jeg aldrig hørt om, men det betyder naturligvis ikke at der er andre som har det problem. Det er godt nok besynderligt, og jeg lige ved at tænke defekt harddisk, som måske laver en eller anden forum for korruption i dine data, så ting ikke bliver låst op korrekt, hvilket dog også lyder lidt langt ude.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Defekte trofæer i en række spil

Indlægaf snoopy » fre 19 jun 2020 23:36

Det startede for et par måneder siden, og har fortsat lige siden.
Det lader kun til at være et problem når jeg spiller på min ps4. På min Vita er der ingen problemer.

Jeg kan heller ikke finde andre med samme problem, når jeg googler det.

Har svært ved at tro at det kan være harddisken, da jeg ikke har øvrige udfordringer med save-games eller lignende. Der er dog bare gæt.

Håber det bliver løst når jeg engang skifter til ps5 :(
snoopy
Niveau 3
 
Indlæg: 212
By: Roskilde



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron