Forum

Godfall - Ascendant

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Godfall - Ascendant

Indlægaf Cena » søn 15 aug 2021 07:46

Hej gutter.

Jeg mangler ét trofæ i Godfall på PS5. Det er trofæet Ascendant, hvor man skal nå til trial 20 i Ascended Tower of Trials.

Der er for nyligt blevet tilføjet matchmaking, så man kan finde andre at spille med. Problemet er bare at folk ofte leaver midt i det hele - og det er sku lidt træls når det ca. tager 1 1/2 time at komme til lvl 20. Det længste jeg er kommet er lvl 14, så der mangler et stykke endnu.

Sidder der nogle andre derud som mangler samme trofæ på PS5, eller sidder der nogle med et mega OP build som kan lave carry for mig så jeg kan få sidste trofæ, så skriv gerne :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Godfall - Ascendant

Indlægaf Megajohn » søn 15 aug 2021 12:17

Hvordan er spillet ellers? Anmeldelserne ser lidt triste ud, men jeg synes selv det ser ret sjovt ud.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Godfall - Ascendant

Indlægaf Cena » man 16 aug 2021 19:44

Megajohn skrev:Hvordan er spillet ellers? Anmeldelserne ser lidt triste ud, men jeg synes selv det ser ret sjovt ud.


Jeg prøvede det ikke ved release, hvor jeg kunne forstå det var fyldt med fejl og bugs - måske endda ikke føltes færdigt.

Jeg har sku været fint underholdt må jeg indrømme. Historien er tynd, men gameplay er ret sjovt imo.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Godfall - Ascendant

Indlægaf Megajohn » tors 19 aug 2021 20:30

Tak. Det ryger lige på ønskelisten så :)
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster