Forum

Mirrors edge platin?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Indlægaf Rytteren » tors 29 jan 2009 19:01

Du skal da være velkommen. held og lykke med de kommende frustrationer ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » tors 29 jan 2009 19:08

Rytteren skrev:nej den er sku også træls.. og der er utrolig mange ruter at tage. de er næsten alle lige hurtig, så det gælder om at finde dem man bedst kan lide. det eneste der virkelig er træls, er at banen er så lang, så hvis man dør.. så skal man næsten starte forfra..


Præcis.. Jeg har altid problemer oppe nede i tunnelen, for der skal man starte forfra lige meget hvor langt man nåede, jeg nåede helt op til døren, et forkert skridt, så døde jeg.. Tror jeg mistede 1-2 minutter på det.. Det er sgu irriterende..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Scoring » tors 29 jan 2009 19:10

Joko skrev:Grr jeg får helt lyst til at battle mod jer også! :P


haha, sådan et spil er ikk godt for mig.. Jeg er ved at kaste min elskede PS3 ned i jorden hver gang jeg spiller det.. Men sjovt det er det.. :lol:
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Scoring » tors 29 jan 2009 21:20

Så rytteren, så skal du hører den gode.. Speedrun chapter 5 (new eden) man skal klarer den på under 9.00.00 minutter.. Gæt mit resultat?

9.00.72.. -.-'

Når man får sådan et resultat.. Så har man bare løst til at smide det spil af helveds til!

EDIT: Glem det, klarede den sgu bagefter på 8.16.24 :lol:
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Panacea73 » tors 29 jan 2009 21:54

Netop grunden til at spillet blev solgt - Manglede de fleste Speedruns og Timetrials, men blev alvorlig sur grundet sværhedsgraden. Call of Duty på veteran er 1.000 gange nemmere!
Tager virklig hatten af for dem der gennemgår spillet 100%
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Scoring » tors 29 jan 2009 21:57

Så skal hatten snart af.. :)

2 speed runs endnu..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » tors 29 jan 2009 22:09

fuck den var vild den 5'er der. så tæt på. godt du har fået den nu. men dín tid på 1'eren er fucking vild. bør vel tænde maskinen snart.. også lige tage et par af dem.

hvilke mangler du??
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » tors 29 jan 2009 22:13

Tid på 1'ern? :D

Jeg mangler 2'ern og 9'ern.. Hehe, jeg gik vist modsat af dig og tog de lette først.. :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » tors 29 jan 2009 22:19

haha. tror enlig også det var smart. tror man er mere udholden hvis man ved man KUN mangler 2.. også bang! platin ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » tors 29 jan 2009 22:21

Yeah man.. Mit første platin, jeg kan hører englesang.. Hehe..

Men hvilket tid på 1'ern? har jeg lavet en syg tid nogle stedet? hehee..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Joko » tors 29 jan 2009 22:22

Damn du snart start færdig! mangler meet endnu.. har ikke engang klaret spillet på hard endnu... dør i kapitel 2 lige i starten!
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Rytteren » tors 29 jan 2009 22:22

nu er maskinen ikke lige tændt. men mindes at du da var lige ved at misse den med et sekund eller noget
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » tors 29 jan 2009 22:29

Hehehe, ja det er rigtigt.. 1½ sekund tilbage.. Pyv.. :)

@ Joko

Først tog jeg hele spillet på medium og tog alle pakkerne.. Så tog jeg den på easy hvor jeg ikk skød nogle, og så hard.. Hehe.. Men det er et svært spil, men det er sgu det værd og få platin.. Hehee, hvem sgu havde troet det.. Jeg har Burnout og Mirrors edge og jeg får nok platin i Mirrors.. Det er også fordi man fucking skal sende det mugshot!

Tror lige jeg går ind og kigger på dine ME troæfer.. :D
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Joko » tors 29 jan 2009 23:13

Scoring: jeg startede på Easy uden at skyde nogen.. så tog jeg pakkerne jeg manglede på 1-2 timer. så ville jeg klare et på hard, men blev frustreret og lagde det på hylden! men jeg skal altså klare det på hard! det er en guld medalje hæhæ.. hvorfor er det man går så højt op i trofæer ???
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Scoring » tors 29 jan 2009 23:15

haha, det samme spørgsmål stiller jeg mig selv hele tiden.. Nu hvor det er standard i alle spil, tror jeg ikk vi kommer til og gå så meget op i det længere..

Hard? Det er da ikk svært, tror kun jeg brugte 1-2 timer mere end jeg gjorde på Medium og easy?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron