Forum

Mirrors edge platin?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Indlægaf Rytteren » tors 29 jan 2009 23:31

jeg tror grunden til jeg går op i trofæer... er ikke trofæerne, de følger bare med. kan godt lide ideen med at vide at man har klaret ALT.. 100% og prøvet nogle underlige ting.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » fre 30 jan 2009 20:18

Hehe, men man køber spil man måske ikk burde have købt, men man kommer da lidt rundt..

Så fik jeg klaret Speed run chapter 2.. Det var sgu tungen lige i munden.. Så har jeg 1 tilbage til platin, tilgengæld også det sværeste.. :D
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Player_2 » ons 11 feb 2009 22:48

Så er jeg også gået i krig med Mirrors Edge..

Håber på Platinum selvom den ser svær ud :-)
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » ons 11 feb 2009 23:46

Jeg scorede det inat igen.. :) Hehee..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf SoulDecapitate » ons 11 feb 2009 23:47

Scoring skrev:Jeg scorede det inat igen.. :) Hehee..
Du styrer bare for vildt i det spil
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » ons 11 feb 2009 23:48

Hehe.. Jeg tror bare jeg kan lide det bedere end andre.. Når intereesen ikke er der, så er det svært at få platin.. :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Scoring » ons 11 feb 2009 23:59

Anyways Player_2, ser frem til noget konkurrence.. :P

Rytteren er ikke så god.. :lol:
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » tors 12 feb 2009 00:29

Scoring skrev:Anyways Player_2, ser frem til noget konkurrence.. :P

Rytteren er ikke så god.. :lol:


Damn you! damn you to hell ;) haha
Som du selv nævner kraver det interesse. og den har slet ikke været der efter skate 2 og lotr conquest kom ind af døre (fik jeg jo også lige platin i efter 2 dage) også har jeg "hygget" lidt med det skod spil der er Cod Waw og lidt Quantum of Solace, samt diverse psn spil. og med alt det... der syntes jeg sku godt jeg kunne undvære at smide rundt med kontrolleren i frustrationer ;)

men igen, et tillykke skal lyde herfra igen. det er ikke et nemt spil at få platin i bare sådan. du burde næsten lave en guide til pslife :)

men kan da mærke jeg skal til at smide spillet i maskinen igen, bare lige for at lukke munden på dig :D :P .... dog lige prøve bf:bc og dead space

player 2. Held og lykke, og husk… intet er umuligt for dem som bære viljen i hjertet… og en ekstra kontroller når du har kastet den ene i vægen fordi tøsen ikke griber fat ;)
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » tors 12 feb 2009 00:32

Hahaa.. Ved ikke lige hvad der fangede mig ved det spil.. Der er bare så meget frihed i det.. Og der er jo ingen guide, man skal bare finde de rigtige veje.. ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » tors 12 feb 2009 00:47

Scoring skrev: Og der er jo ingen guide, man skal bare finde de rigtige veje.. ;)


er jo lige det. men samtlige youtube vids kan jo hurtigt give en løsningen på den hurtigste rute. men du må faktisk godt smide en liste ind om dine time trails. sådan man lige kunne se hvilke "baner" man bør gå efter 3- og hvilke man skal nøjes med 2.
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » tors 12 feb 2009 01:05

Jeg keder mig faktisk rimelig meget, så hvis det kunne hjælpe nogle kan jeg da godt gøre det? :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Scoring » tors 12 feb 2009 01:16

Der var i nogle af dem jeg godt kunne have fået en stjerne mere.. Men orkede ikke, da platin var skulle overstås da jeg havde fået det før.. :)

Billede

Billede

Billede

Billede
Senest rettet af Scoring tors 12 feb 2009 01:28, rettet i alt 1 gang.
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » tors 12 feb 2009 01:23

nice. skal til 70 (eller 80)årig fødselsdag (en eller anden i familien) på fanø i weekenden, så kunne da være man skulle tage maskinen med også nappe det platin.

igen tak for listen
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » tors 12 feb 2009 01:27

Det lyder da også som noget der intressere dig siden du ikk kan huske om det er 70 eller 80 år.. :lol:

Jeg glemte det 4 billede.. Det er sat på nu.. ;)

Det er de der playground der er nogle være mider! Factory kunne jeg enlig også godt få en stjerne mere i, men orkede ikk.. Og der er 51 stjerne der, så du kan godt undvære en stjerne hvis det er..

Held og lykke med det.. ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Player_2 » tors 12 feb 2009 12:32

Er også bange for at min dualshock går i stykker, Det spil bringer jo det værste frem i en når det ikke lige gør hvad man vil

Scoring
Men har allerede slået scoring's første tid .. hihi, det var så også på den letteste bane

Jeg mangler bare Hard, næsten alle speedrun og timetrial som er det sværeste :-(
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster