Forum

Mine trofæer er slettet.

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Mine trofæer er slettet.

Indlægaf FreakyFellini » ons 31 dec 2008 00:02

Her da jeg tjekkede mine trofæer, kunne jeg ikke lade være med at lægge mærke til at langt over halvdelen er forsvundet. Jeg har kun trofæer fra Pixeljunk Monster tilbage. Jeg mistænker lidt den seneste update for at lave rav i det, uden at være helt sikker.

Er der nogen der har oplevet dette?

Kan man komme til at slette sine trofæer?
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf tesoo » ons 31 dec 2008 00:05

Jeg har alle mine trofæer ?

Ved ikke om man kan slette dem hvis man sletter de spil data man af og til skal installere ? har du gjort det for nyligt ? :)
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf FreakyFellini » ons 31 dec 2008 00:10

Jeg har ikke slettet noget fra min PS3, det er også derfor det ville undre mig at trofæerne skulle være blevet slettet på en eller anden mærkelig vis.

Jeg har kun slettet Videoer og Demoer fra den.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf tesoo » ons 31 dec 2008 00:14

Hmm det lyder underligt ?

Er det kun de spil som du har købt på PS store, der stadig har sine trofæer ?
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf FreakyFellini » ons 31 dec 2008 00:16

Måske. Det må jeg lige tjekke.

Jeg mener dog at jeg havde nogle trofæer i Pixeljunk Eden også, men det kan jeg jo lige se om jeg har gennemført mig til.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf MJDigital » ons 31 dec 2008 01:52

FreakyFellini har jeg faktisk læst på en anden side folk også have problemer med det.. noget med at serveren ikke lavede ordentlig sync med serveren eller noget.. Tror ikke de er væk tror bare du skal hang tight. :)
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Anastacio » ons 31 dec 2008 11:17

Sony har haft nogle problemer med deres serverer i denne måned og det kan muligvis være grunden. Der har været mange problemer med, at sammenligne sine trofæer med en vens også, så måske det blot er et serverproblem. Jeg har nemlig kun hørt om trophies der er gået tabt gennem en udskiftning af harddisk. =)
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf SoulDecapitate » ons 31 dec 2008 11:26

Det var da ynkeligt man kan miste sine trofæer ved skift af HD
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » ons 31 dec 2008 11:40

SoulDecapitate skrev:Det var da ynkeligt man kan miste sine trofæer ved skift af HD

Det nu kun, hvis du gør det forkert, så en guide er en god idé:
http://www.gamespot.com/features/6176090/index.html
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf FreakyFellini » ons 31 dec 2008 12:33

Nederen hvis de er væk for altid. Men det giver mig til gengæld en undskyldning for at købe Uncharted igen. :)
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Laffer » tors 01 jan 2009 23:10

Trofæerne ligger da online? så det burde ikke have noget med harddisken at gøre? Lidt ligesom man ikke kan slette sin trofæer igen hvis man ønskede det.
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Anastacio » fre 02 jan 2009 11:09

Laffer skrev:Trofæerne ligger da online? så det burde ikke have noget med harddisken at gøre? Lidt ligesom man ikke kan slette sin trofæer igen hvis man ønskede det.

Nu er det blot, hvad jeg har læst fra folk, da jeg ikke selv er stødt ind i problemet.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Diz- » fre 02 jan 2009 11:16

FreakyFellini skrev:Nederen hvis de er væk for altid. Men det giver mig til gengæld en undskyldning for at købe Uncharted igen. :)


der i øvrigt kan fås for 10 pund på shopto.net
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron