Forum

Top 25 platin

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Top 25 platin

Indlægaf Capperdude » lør 04 feb 2012 22:33

Tid er vel en væsentlig faktor hvis man vil være god? :)

En mand der bruger 10-18 timer om dagen på at spille ps3, må da næsten være bedre end en som spiller et par timer om dagen?..

Selvfølgelig kan der være nogen som bare KAN det.. Også selvom de næsten aldrig spiller :)
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Top 25 platin

Indlægaf Nistelroy78 » søn 05 feb 2012 10:10

Af de Platinum trofæer jeg har fået ville jeg give dem følgende.

Nem,

- AFRIKA
- Burnout Paradise
- Spare Parts
- PoP : The Forgotten Sands
- Need for Speed : Undercover
- Wolverine

Middel

- LA Noire
- Infamous
- BF : BC2 (Mest fordi det er tidskrævende)
- Just Cause 2
- Portal 2
- The Saboteur
- Heavy Rain
- Red Dead Redemption.

Lidt Over Middel.

- Tekken 6
- God of War 1 + 2

Svær.
- Dead Nation
- God of War 3 ( Mangler at kører 4 baner på Titanmode )
- Unreal Tournament (Har dog ikke fået platinum helt endnu mangler bla den med at samle alle Power Ups som den sværeste på alle baner mangler 10 baner endu)
- Tour De France ( Igen mangler som det sværeste trofæ her den med at have den gule trøje fra start til slut og vinde alle indlægs sprint og kør Tour de france med alle hold )
- AQUANAUTS - Hidden Memories ( Mangler at finde 3 fisk :S )

Det er titler jeg har jagtet Platinum trofæer i .. der er skrevet her .. og kun de sidste 3 med kommentar er dem jeg mangler af færdiggør da det er tidskrævende trofæer, og det er ikke derfor de får kategorien svær .. Et spil kan godt være let, men også svær og tidskrævende.

-
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Top 25 platin

Indlægaf Capperdude » tors 03 maj 2012 22:20

Hvor svært vil i sige Fifa 12 er at få Platinum i? :D

Jeg er i gang med det nemlig :D
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Top 25 platin

Indlægaf D_Hofgaard » tors 03 maj 2012 23:37

Capperdude skrev:Hvor svært vil i sige Fifa 12 er at få Platinum i? :D

Jeg er i gang med det nemlig :D

Det er ikke svært, bare tidskrævende..

Der er dog et trofæ der er latterligt.. Det er det hvor man skal finde TOTW spiller (en af de kort med sort kant) i en pakke man køber.. Man skal være heldig for at få denne..
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Top 25 platin

Indlægaf Capperdude » tors 03 maj 2012 23:39

Det der trofæ du snakker om, det fik jeg i nummer 2? eller sådan noget, pakke jeg åbnede :D hehe
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Top 25 platin

Indlægaf Nistelroy78 » fre 04 maj 2012 00:24

Hofgaard85 skrev:
Capperdude skrev:Hvor svært vil i sige Fifa 12 er at få Platinum i? :D

Jeg er i gang med det nemlig :D

Det er ikke svært, bare tidskrævende..

Der er dog et trofæ der er latterligt.. Det er det hvor man skal finde TOTW spiller (en af de kort med sort kant) i en pakke man køber.. Man skal være heldig for at få denne..



Det behøver ikke være med sort kant , det skal bare være en spiller der har fået TOTW .. jeg fik mit i en bronze pakke , og dt gjorde jeg også ret hurtigt .. fik dt fakitsk før jeg fik åbnet min 100 pakke
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Top 25 platin

Indlægaf JanR » fre 04 maj 2012 01:53

Nistelroy78 skrev:
Hofgaard85 skrev:
Capperdude skrev:Hvor svært vil i sige Fifa 12 er at få Platinum i? :D

Jeg er i gang med det nemlig :D

Det er ikke svært, bare tidskrævende..

Der er dog et trofæ der er latterligt.. Det er det hvor man skal finde TOTW spiller (en af de kort med sort kant) i en pakke man køber.. Man skal være heldig for at få denne..



Det behøver ikke være med sort kant , det skal bare være en spiller der har fået TOTW .. jeg fik mit i en bronze pakke , og dt gjorde jeg også ret hurtigt .. fik dt fakitsk før jeg fik åbnet min 100 pakke


Det passer ikke helt, det som du siger.

Selve trofæet siger; "Find a team of the week player in an Ultimate Team pack".

Det vil sige at det som udgangspunkt skal være en med sort kant, da det betyder at de er "In Form/Team of the Week" - dog med to undtagelser.

1.
Der er omkring 5 bronzespillere som kan aktivere trofæet ved en fejl, selvom de ikke er IF/TotW. Jeg fik platinum trofæet i 2011, så tallet kan sagtens være højere i dag, end det var dengang. Det kan også være blevet rettet siden dengang, selvom EA ikke ligefrem plejer at prioritere sådan noget særlig højt.

2.
Efter tusindvis af klager over dette trofæ, som malkede folk for penge, ændrede EA betingelserne i en opdatering.
Siden 2012 har man nemlig også kunnet låse trofæet op, ved at modtage en spiller som enten er blevet opgraderet, eller har været i transfer-vinduet i januar måned.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Top 25 platin

Indlægaf D_Hofgaard » fre 04 maj 2012 02:01

Nistelroy78 skrev:
Hofgaard85 skrev:
Capperdude skrev:Hvor svært vil i sige Fifa 12 er at få Platinum i? :D

Jeg er i gang med det nemlig :D

Det er ikke svært, bare tidskrævende..

Der er dog et trofæ der er latterligt.. Det er det hvor man skal finde TOTW spiller (en af de kort med sort kant) i en pakke man køber.. Man skal være heldig for at få denne..



Det behøver ikke være med sort kant , det skal bare være en spiller der har fået TOTW .. jeg fik mit i en bronze pakke , og dt gjorde jeg også ret hurtigt .. fik dt fakitsk før jeg fik åbnet min 100 pakke

Har godt hørt noget om at der er nogle bronze spillere, som via en glitch måske?? åbner for trofæet.. Jeg var dog selv heldig at finde en rigtig totw spiller i en af de aller første pakker jeg åbnede da jeg fik FIFA 12
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Top 25 platin

Indlægaf Capperdude » fre 04 maj 2012 02:35

Nogen som har fået "no draw for you", som kan komme med gode tips?.. Trofæet vil bare IKKE poppe :(
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Top 25 platin

Indlægaf Nistelroy78 » fre 04 maj 2012 09:22

Hofgaard85 skrev:Hvor svært vil i sige Fifa 12 er at få Platinum i? :D


Har godt hørt noget om at der er nogle bronze spillere, som via en glitch måske?? åbner for trofæet.. Jeg var dog selv heldig at finde en rigtig totw spiller i en af de aller første pakker jeg åbnede da jeg fik FIFA 12



Det er altså ikke en glitch .. der er tit bronze spillere der er på ugens hold ..

Her har du 2 Bronze spillere der er på Team Of the Week .. De skal bare have været det kortene SKAL ikke være sorte, eneste de sorte betyder er at i den uge de var på TOTW fik de boostede deres stats.

Eksemplet ses her :

F.eks er deret hav af Sølv spillere her : http://www.ea.com/uk/football/news/totw-7mar-02

Her er der en Bronze Spiller der er kommet på Team of The Week Gary Twigg fra Shamrock Rovers

Her er der 2 bronze spillere der er kommet på ugens hold bla Gary Twigg http://www.ea.com/uk/football/news/fifa ... 8-april-02

Og her er der rigtig mange Sølv spillere - Det er en misforståelse det der med det kun er guld spillere.

Har de været på ugens hold , om de er sorte eller ej så popper den frem.

http://www.ea.com/uk/football/news/totw-11apr-02

Og det er ikke svært at få Platinum i FIFA for lige at pointere sværheden, det er tidskrævende ja - Men lad være emd at spille offline kampe det giver alt for lidt coins .. Spiller du online kampe, kan du selv ved nederlag på -8-0 f.eks tjene 700 coins hvis du bare har nogen chancer og har bolden meget, og du selvfølgelig ikke har haft quittet fordi du er bagud.

Det ødelægger din multiplyer hvis man gøre det så hellere tabe og undgå at miste sin multiplier end at miste den og quitte .. der er ikke noget være end en person der quitter , det ødelægger også ham der er forans muligheder for at få en stor portion coins - Så spil online, hold din Multiplier på 1.25 fordi det blier din coins du tjener i kampene ganget med så er den under 1 så mister du faktisk coins ..

Og køb bronze spillere som er sjældne og giv ikke mere end 200 for dem og en sjælden gang 300 .. Kig først hvad du selv har af sjældne og tag dem efter nation f.eks alle S nation alle T Nation osv så du undgår dubletter også.

1 Bronze sjælden giver mellem 130.000 og 150.000 - og kan købes til 200 - 3 bronze sjældne giver så mellem 390.000-450.000 - og tar vi en guld sjældne får du nok ikke under 650 og den giver højst 300.000 i værdi hvis det er op til 84 som er de mest "almindelige" at kunne få til 650 - ergo får du en værdi der er mere værd ved køb af 3 sjældne frem for 1 guld som også koster mere end 3 sjældne bronze.

Se evt min video jeg har lavet med mine stats på præcis hvor mange spillere jeg har af hver type.

Kig omkring 1.28 så viser ejg de sjældne guldspillere jeg har .. og det er ikke mange .. og kigger du på omkring 2,13 har jeg lavet en komplet oversigt over hvor mange jeg har af bronze-sølv og guld både sjældne og almindelige .. det gav mig en værdi på 85.230.000

Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Top 25 platin

Indlægaf Nistelroy78 » fre 04 maj 2012 09:30

Capperdude skrev:Nogen som har fået "no draw for you", som kan komme med gode tips?.. Trofæet vil bare IKKE poppe :(


Altså du skal først og fremmest stå lige når tiden passere det 90 minut - Og så skal du så score og komme foran ... Jeg fik den faktisk ret hurtigt - Men du kan jo få den både online og offline, offline vil jo nok være lettest hvis du ikke er en haj til fifa, du går ind i kampindtillinger og sætter computerens slider på 0 i de fleste ting , og specielt denmed målmanden kan være en god ide. Og så tar du f.eks at spiller med brasilien og vælger newcastle fra Australien eller noget i den dur, og ikke glem at sætte niveauet til amatør det vil virklig fucke deres hold op .. og så kører du bare bolden rundt i 90 minutter og sørger for at du ihvertfald er på deres banehalvdel når tiden nærmer sig 90 minut , og ligeså snart den er 90 minut og der nok ikke er så meget tillægs tid hvis du bare har leget i hele kampen. Så bare drible ind mod målet og skyd , computeren kan ikke tage den hvis du har sat sliderne i bund.

Faktisk var det også en af de trofæer jeg ikke gik efter ligesom jeg ikke har gjort med 80 Procent af trofæerne indtil jeg så 50 timer trofæet poppede op og der mangelde jeg egentlig kun Ultimate Team trofæerne for at platte spillet.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Top 25 platin

Indlægaf D_Hofgaard » fre 04 maj 2012 10:25

Nistelroy78 skrev:
Hofgaard85 skrev:Hvor svært vil i sige Fifa 12 er at få Platinum i? :D


Har godt hørt noget om at der er nogle bronze spillere, som via en glitch måske?? åbner for trofæet.. Jeg var dog selv heldig at finde en rigtig totw spiller i en af de aller første pakker jeg åbnede da jeg fik FIFA 12



Det er altså ikke en glitch .. der er tit bronze spillere der er på ugens hold ..

Her har du 2 Bronze spillere der er på Team Of the Week .. De skal bare have været det kortene SKAL ikke være sorte, eneste de sorte betyder er at i den uge de var på TOTW fik de boostede deres stats.

Eksemplet ses her :

F.eks er deret hav af Sølv spillere her : http://www.ea.com/uk/football/news/totw-7mar-02

Her er der en Bronze Spiller der er kommet på Team of The Week Gary Twigg fra Shamrock Rovers

Her er der 2 bronze spillere der er kommet på ugens hold bla Gary Twigg http://www.ea.com/uk/football/news/fifa ... 8-april-02

Og her er der rigtig mange Sølv spillere - Det er en misforståelse det der med det kun er guld spillere.

Har de været på ugens hold , om de er sorte eller ej så popper den frem.

http://www.ea.com/uk/football/news/totw-11apr-02

Og det er ikke svært at få Platinum i FIFA for lige at pointere sværheden, det er tidskrævende ja - Men lad være emd at spille offline kampe det giver alt for lidt coins .. Spiller du online kampe, kan du selv ved nederlag på -8-0 f.eks tjene 700 coins hvis du bare har nogen chancer og har bolden meget, og du selvfølgelig ikke har haft quittet fordi du er bagud.

Det ødelægger din multiplyer hvis man gøre det så hellere tabe og undgå at miste sin multiplier end at miste den og quitte .. der er ikke noget være end en person der quitter , det ødelægger også ham der er forans muligheder for at få en stor portion coins - Så spil online, hold din Multiplier på 1.25 fordi det blier din coins du tjener i kampene ganget med så er den under 1 så mister du faktisk coins ..

Og køb bronze spillere som er sjældne og giv ikke mere end 200 for dem og en sjælden gang 300 .. Kig først hvad du selv har af sjældne og tag dem efter nation f.eks alle S nation alle T Nation osv så du undgår dubletter også.

1 Bronze sjælden giver mellem 130.000 og 150.000 - og kan købes til 200 - 3 bronze sjældne giver så mellem 390.000-450.000 - og tar vi en guld sjældne får du nok ikke under 650 og den giver højst 300.000 i værdi hvis det er op til 84 som er de mest "almindelige" at kunne få til 650 - ergo får du en værdi der er mere værd ved køb af 3 sjældne frem for 1 guld som også koster mere end 3 sjældne bronze.

Se evt min video jeg har lavet med mine stats på præcis hvor mange spillere jeg har af hver type.

Kig omkring 1.28 så viser ejg de sjældne guldspillere jeg har .. og det er ikke mange .. og kigger du på omkring 2,13 har jeg lavet en komplet oversigt over hvor mange jeg har af bronze-sølv og guld både sjældne og almindelige .. det gav mig en værdi på 85.230.000


Der er INGEN der har påstået at bronze spillere ikke kan være på TOTW holdet.. Og at de ikke skulle kunne åbne for trofæet..

Det er blot blevet skrevet at nogle har fået trofæet ved at få en almindelig bronze spiller, og det er deri glitchen skulle ligge..

Som beskrivelsen til trofæet siger, så skal man åbne en pakke med en TOTW spiller i, altså med sort kant.
Har læst om massere af folk der har fået pakker med spillere som før har været på TOTW holdet, men som ikke har fået trofæet.. Derfor passer det ikke når du skriver, at de bare skal ha været på holdet på et tidspunkt..
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Top 25 platin

Indlægaf Nistelroy78 » fre 04 maj 2012 11:27

Så er det nogen ting de har smidt i da de opdaterede Ultimate team for et par måneder siden .. Jeg er ikke den eneste , jeg kender også et par andre der har fået trofæet ved bronze spillere der tidligere har været på ugens hold.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Top 25 platin

Indlægaf JanR » fre 04 maj 2012 11:51

Jeg skulle lige til at skrive det samme, som Hofgaard85 har skrevet til dig.

Jeg har præcist specificeret hvordan man får det trofæ, samt de to undtagelser der er - så det vil jeg ikke skrive endnu engang.
Der står ikke et eneste sted, at det kun er guldspillere som kan være "IF/TotW".

Med hentydning til dine råd om at få 85 million i klubværdi, synes jeg ærlig talt at de er dårlige.
Langt størstedelen vil blot have trofæet, og så er det overstået. Med din metode kommer man til at have smidt en masse coins ud af vinduet, da sølv og især bronzespillere mister meget i værdi ved et "hurtig salg".

Her er hvad jeg skrev i januar måned, til en som skulle have hjælp;

janzor88 skrev:Jeg fik min værdi på +85 millioner, ved at købe så mange guldspillere som muligt til 300 coins, som er gennemsnitsprisen på nettet. Det smarte er at man ved et hurtigsalg, kan få 300 for dem, så man taber faktisk intet på det.
Du får omkring 100k i værdi, for en standard guldspiller, og mere hvis det er en sjælden spiller, højere point osv.
Mener man skal bruge omkring 250.000 coins for at få ens værdi til at stige fra 0 til 85 millioner.
Når du ikke kan få fat i flere unikke guldspillere til 300, kan du begynde at købe sjældne guldspillere til 650. Et hurtigsalg vil give dig omkring 638 coins tilbage hvis jeg husker rigtigt, så du vil ikke have det store tab ved det.
Til sidst kan du supplere op med sjældne sølvspillere, for at få værdien op på 85 millioner. Når du så har fået dit trofæ, kan du sælge alle dine overskydende spillere, med et minimum af tab..


Og nej, jeg synes ikke det var et specielt svært platinum trofæ. Bare tidskrævende.
Det eneste som jeg havde problemer med, var at få en "IF/TotW" spiller. Brugte 400k-500k på guld premium og guld jumbo pakker, da der i 2011 var noget skrappere krav om hvem der kunne udløse trofæet.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Top 25 platin

Indlægaf Nistelroy78 » fre 04 maj 2012 13:03

hvorfor sælge sølv og bronze i hurtig salg giver da ingen mening.. jeg har fået en værdi på 85.000 millioner ved køb af 900 spillere .. jeg gjorde det jeg købte bronzekort i pakker solgte kontrakt kort dem kunne man snildt få 300 coins for pr styk ... for de små til 5 kampe
og 600 for dem med 12 kampe osv .. jeg kunne tjene en bronze pakke ind 2 gange hvis der bare var 3 kontrakt kort i dem til 400 og bolde også har solgt blå , orange og gule bolde dem kan man også snildt for 600-800 for og de komer også i bronze pakkerne
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster