Forum

Red Dead Redemption - Online Boosting Tråd

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Red Dead Redemption - Online Boosting Tråd

Indlægaf gnazz » fre 28 maj 2010 02:48

Nu hvor de fleste er ved at være færdig med singleplayer delen, tænkte jeg på at dem som har lyst til at booste online trofæerne kan aftale hvornår og hvem der vil booste hvad. Tråden vil jeg prøve at holde så opdateret som muligt så vi hele tiden kan få sat nye datoer op - længere nede har jeg fundet nogle guidelines til de forskellige trofæer.

Her booster vi:
Posse Up! - min. 8 personer
Create a posse and get the maximum number of members.

The Quick and Everyone Else... - min. 2 personer
Be the top scoring player in any three consecutive FFA games in public matches.

Go Team! - min. 2 personer
Be on the winning team for four consecutive victories in any team based game in public matches.

Slow on the Draw - min. 2 personer
Get 10 assists in a single Hideout in a public Free Roam session.

Have Gun Will Travel - anbefaler 3-4 personer (min. person)
Complete all Hideouts in a single public Free Roam session.

Most Wanted
Become a Public Enemy for 10 minutes and escape alive in a public Free Roam session.

Det hele vil forgå meget smooth hvis alle har headset, så vil anbefale at folk skaffer dette, ellers er nødløsningen et usb keyboard.

Trophy boost, PSN ID:(nyeste id står nederst på listen)

NielChill
andeo1707
apenapper
baunevej2
jimmidlx
Monz1980
UnrealPirate
Sevus_DK
Trekamp
Lecavalier1575
Rico
koopi
badfarmer
TN2006

XP/hideout play:
GnAzZ



Tips og guidelines:


(How the West Was Won)
Reach the top rank for multiplayer experience. (lvl 50)

(fra Ps3trophies.org)
Et hurtig sted at få XP/lvl up er Soloman's Folly hideout.
Du får mere ud af det hvis du gennemfør dette alene da du kan opnå en højere killstreak end hvis der var andre. Replay efter du har drabt alle ELLER gå frem og tilbage mellem Benedict Point og hideouten for at respawne flere fjender. (note: det med respawn synes jeg ik virker? )

husk at gør brug af de nyere våben som i unlocker undervejs, de hurtige pistoler er rigtig gode til nærkamp men også genialt til dem på afstand! ellers så hold jer til sprinfield rifle og senere hen bolt action rifle på sidste del af hideoutet, når de to på klippen spawner.

Det kan være en kamp at grinde de 337'000 xp, så her er lidt motivation:
https://dl.dropbox.com/u/624178/solomans_solo_run.jpg
det var min hurtigste tid! den kan i godt slå!

Her er en video.. Ik mig der spiller, men hans taktik er ok, men find selv din egen, det er langt sjovere:
http://www.youtube.com/watch?v=XgkCFLua ... _embedded#!


(Go Team!)
1. Gather a posse of 2 people in free roam. You and a partner.

2. Go to the gang wars(Gang Matches) post in Armadillo. Do not start it from Select button.

3. Start the game by letting the leader press Triangle first, then the other person after and you should be the only people in the lobby.
Important!:
Vote to kick anyone else who joins. Remember to keep watching the player list

4. Start the match immediately using the D Pad.

5. Let the person who is going for the Trophy win the duel.

6. After the duel, the other player should hit the Select, Go to "Multiplayer" and press Exit multiplayer. (Important: before exitting, remember to check if ur the only person in the room. Kicking ppl is very important.)

7. The remaining wins the match. Send invite to have the other person come back in the game.

8. Do this 4 times total


(The Quick and Everyone Else...)
1. Gather a posse of 2 people in free roam. You and a partner.

2. Go to the free for all post in Armadillo. Do not start it from the Select

3. Start the game by letting the leader press Triangle first, then the other person after and you should be the only people in the lobby.
Important!:
Vote to kick anyone else who joins. Remember to keep watching the player list

4. Start the match immediately using the D-Pad.

5. Let the person who is going for the trophy win the duel.

6. After the duel, the other player should hit the Select, Go to "Multiplayer" and press Exit multiplayer. (Important: before exitting, remember to check if ur the only person in the room. Kicking ppl is very important.)


7. The remaining wins the match. Send invite to have the other person come back in the game.

8. Do this 3 times total


( Have Gun Will Travel)
Igår tog vi alle hideouts på private free roam og fik intet trofæ da man skulle gøre dette i public. Men da vi skiftede over til public og tog en tilfældig hideout, poppede trofæen op efter at have finished denne.
Men ja ingen grund til ikke bare at lave en posse i public og ta alle hideouts. Det går væsentlig hurtigere jo flere i er en posse, min 3-4 personer. Brug de nærmeste transfer points til at komme til de forskellige hideouts!
Senest rettet af gnazz tors 03 jun 2010 13:35, rettet i alt 17 gange.
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf NielChill » fre 28 maj 2010 03:08

Jeg er helt sikkert på. Jeg har ikke headset, men et keyboard kan jeg klare ;)

PSN: NielChill
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf andeo1707 » fre 28 maj 2010 06:52

Som sagt tidligere, jeg er med :)
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf morfar » fre 28 maj 2010 07:36

Jeg er også med i aften kl. 20. og uden at vide det 100%, så tror jeg også baunevej er klar, da vi har aftalt at spille sammen.

Posse up kan vi meget let få hvis vi bare er 5. Man hopper bare fra server til server og inviterer tilfældige der ikke er i en posse. Specielt spillere med lav rang har tendens til at sige ja til en posse invite.

Syntes vi skal droppe "10 assist trofæet", da det er meget nemt at få bare man er 2. baunevej og jeg har det og fik det uden problemer.

Vi har begge headset
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Indlægaf jimmidlx » fre 28 maj 2010 07:45

Yes sir, er da helt sikkert med der. Har headset
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Krisp » fre 28 maj 2010 08:27

Gid jeg havde tid, men desværre ikke. :(
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf gnazz » fre 28 maj 2010 08:52

Krisp hva med imorgen? :)

Den med de 10 assist, lyder til at være nemt overstået men du har nok ret med det er nemmere med to personer, så har sat den i parantes. Den kan eventuelt tages sammen med "Have Gun Will Travel" hvor man skal udrydde alle hideouts i en public Free Roam uden at skifte roams.

Men hvis vi bare satser på at nå de 3 første trofæer så vil det være super nice.. vi er 5-6 personer nu.. er max. antal 8 ?
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Rico » fre 28 maj 2010 09:16

Jeg er så meget klar når jeg får spillet på mandag, så du må gerne skrive mig på! :D
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Indlægaf jimmidlx » fre 28 maj 2010 09:28

Har en kammerat som oz er klar, Monz1980 er hans psn.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf UnrealPirate » fre 28 maj 2010 09:38

Jeg er klar fredag aften kl 20.00 hvis det er. Har headset og det hele. :-)
Billede
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf Sevuz » fre 28 maj 2010 10:51

Har ikke gjort SP delen færdig endnu, men vil da gerne give den noget gas Online :)

Har headset.
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf baunevej » fre 28 maj 2010 13:08

Er helt sikkert også med iaften :D, kan ikke få nok af det spil her....
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf gnazz » fre 28 maj 2010 13:42

har fundet ud af man max kan være 8 personer, så hvis der er 7 personer mere der tilmelder sig så kan vi danne to grupper. ellers må dem fra gruppe to stå på standby hvis nogen skulle hoppe fra
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf morfar » fre 28 maj 2010 14:00

Jeg foreslår vi går efter listen og starter med Posse up.

1. mand inviterer os andre 7 og bling - trofæet hjemme. Alle logge ud af possen og nr. 2. på listen inviterer de 7. osv....

Hvordan de 2 andre trofæer opnåes ved jeg ikke, så der må en anden forklare.....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Indlægaf baunevej » fre 28 maj 2010 14:08

Mit PSN er forresten baunevej2 kan se 2 talet mangler :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron