Forum

Sværeste 5 platinumer (Link)

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Sværeste 5 platinumer (Link)

Indlægaf Portuz » man 12 jul 2010 01:07

Faldt lige over en ny liste som jeg faktisk er totalt enig i.

http://playstationlifestyle.net/2010/07 ... to-obtain/?

Husk nu at udtale jer, hvis i rent faktisk har prøvet spillene.

Det eneste jeg ikke har prøvet er Demon's Souls, dog stoler jeg på dem som siger det også er super svært.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf BlackCloud_Z » man 12 jul 2010 02:47

Jeg vil ikke mene at Demon's Souls trofæer er særlig svære...... Det er mere VEJEN dertil der er svær. Det kræver flere gennemspilninger for at få alle miracles, spells m.m. og spillet bliver svære for hver gang du gennemførere det.

Personligt syntes jeg ikke at det var 'super svært' (en lille ven der hedder 'Firestorm' ;) )

Til Portuz: Du skulle prøve Demon's Souls, det er genialt på sin egen måde. Et super underholdende spil vil jeg mene! :)

EDIT: Skal dog lige nævne, at jeg brugt "Firestorm metoden" ved min anden gennemspilning. Ville lige nævne det så man ikke tror at jeg hopper over hvor gæret er lavest. :lol:
Billede


Billede
BlackCloud_Z
Niveau 3
 
Indlæg: 227

Brugeravatar

Indlægaf Marcceren » man 12 jul 2010 08:17

GTA IV er faktisk nogle nemme trofæer, der er bare ét der ødelægger det. Det er det der man skal gennemføre spillet på under 30 timer. Er du gal der skal meget koncentration til mange timer.
Billede
PS3 Trophies
PSN ID: Marccer
Spil: Dragon Age: Origins, FIFA 10 WC, LittleBigPlanet, Ratchet & Clank: A Crack In Time, ModNation Racers, Lego Harry Potter Years 1-4.
Marcceren
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf morfar » man 12 jul 2010 11:01

Marcceren skrev:GTA IV er faktisk nogle nemme trofæer, der er bare ét der ødelægger det. Det er det der man skal gennemføre spillet på under 30 timer. Er du gal der skal meget koncentration til mange timer.


Jeg har 30 timers trofæet. Vil det sige a jeg nemt kan få platin?

Det er ikke det jeg hører ude i byen :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Indlægaf Rytteren » man 12 jul 2010 16:47

er meget uenig i denne liste. der er 5 der er mere vanskelig at få. hvilket kommentarene også uddyber. hvad bedre ved dette er at sev (ejeren på sitet) og de andre på forumet har sagt at der er mange spil som andre nævner, de slet ikke har prøvet.. så listen burde vel være de 5 de har prøvet de syntes er svære.

battle fantasia, Fight Night Round 4. Ninja Gaiden Sigma 2 og warhawk burde helt sikkert være på en sådan liste.

Guitar Hero Smash Hits, cross edge, yakuza 3 og Tom Clancy’s End War (kender INGEN der har platin, ej heller på ps3trophies.org og ps3trophies.co.uk - den er ond), socom og bf:bc burde da også lige fyres af

wipeout hd er en af dem der altid bør nævnes, da (og dette er noget af det fede) er singleplayertrofæerne der er møj svære. wipeout er på min top 10, dog ikke nær toppen.

når vi nu poster links, så syntes jeg faktisk at
http://www.ps3trophies.org/news-576-PS3 ... -2010.html
er rigtig fed. en afstemning blandt trophyhunters/luder. dog er det flertalsafstemning
og dermed er det ofte de "populære" spil der bliver nævnt, da det er dem de har prøvet. dog giver det et bedre billede end Cilkovs mening. en person der ikke har spillet warhawk eller bf:bc.

dog er jeg enige i at det sværeste platin helt sikkert kunne være fight night round 4 men battle fantasia er og bliver et af de mest vilde platintrofæer

men altid godt med sådanne lister. der er jo en grund til at disse titler bliver nævnt og ikke titler som Terminator Salvation
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf morfar » man 12 jul 2010 19:33

Fedt at se Mercenaries 2 some mest glitchede!

Har alle online trofæer, så måske jeg skulle se om jeg kunne få platin i det :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 4 gæster