Forum

Hjælp - Little Big Planet

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Hjælp - Little Big Planet

Indlægaf Rewej » lør 21 feb 2009 21:29

Nogle der kan forklarer mig hvorfor jeg ikke får nedenstående trofæ, når det der trænings icon i pop-it menuen er væk?

Expert Creator
Complete all levels in the Tutorials
Rewej
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf Eriksen » man 23 feb 2009 00:34

Jeg har faktisk samme problem
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf NeRwe » man 23 feb 2009 13:22

Jeg fundet noget her, som jeg tror er løsningen - http://www.ps3trophies.co.uk//trophydet ... Trophyid=8.
Har dog ikke prøvet det endnu.
NeRwe
 


Indlægaf Joko » man 23 feb 2009 15:55

Mange trror de har fået trofæet efter at trænings-iconet er forsvundet i ens pop-it menu. Men sagen er stadig er flere træningsstadier at klare. Du går ind under funktioner tror jeg (nederst til venstre i pop-it menuen) og så skal du tjekke samtlige funktionsdele, og se om der er et lille spørgsmålstegn ud for dem. Hvis der er skal du trykke firkant og se om der er står om du kan lave en øvelse med den funktionsdel. (Det er ligemeget med videoer, du skal kun lave øvelserne)

Jeg tror der er ca. 20 øvelser under funktione man ikke har lavet endnu du skal lave før du får trofæet.

Håber det hjalp
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Eriksen » man 23 feb 2009 16:29

Jeg vil da lige prøve at kigge på det senere :)
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf Eriksen » man 23 feb 2009 22:22

Nu har jeg så været alle funktionerne igennem hvor jeg ikke kunne se træningensnavn, og så fik jeg trofæet :)
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf NeRwe » ons 25 feb 2009 19:16

Joko skrev:Mange trror de har fået trofæet efter at trænings-iconet er forsvundet i ens pop-it menu. Men sagen er stadig er flere træningsstadier at klare. Du går ind under funktioner tror jeg (nederst til venstre i pop-it menuen) og så skal du tjekke samtlige funktionsdele, og se om der er et lille spørgsmålstegn ud for dem. Hvis der er skal du trykke firkant og se om der er står om du kan lave en øvelse med den funktionsdel. (Det er ligemeget med videoer, du skal kun lave øvelserne)

Jeg tror der er ca. 20 øvelser under funktione man ikke har lavet endnu du skal lave før du får trofæet.

Håber det hjalp

Jeg får ikke trofæet?? Selvom jeg har klaret alle træningerne og de funktioner der havde et spørgsmålstegn ved siden af sig
NeRwe
 


Indlægaf Joko » ons 25 feb 2009 21:53

Det kan ikke passe. du må ha misset én eller flere.. tjek ordentlig efter..
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf NeRwe » ons 25 feb 2009 22:15

Joko skrev:Det kan ikke passe. du må ha misset én eller flere.. tjek ordentlig efter..

er der stadig spørgsmål tegn ved dem som man bare har været inde i, men ikke gennemført ?
NeRwe
 


Indlægaf Joko » ons 25 feb 2009 22:27

det ved jeg faktisk ikke.. men du skal gennemføre dem alle selvfølgelig, og ikke bare gå ind i dem.
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf NeRwe » fre 27 feb 2009 16:23

Joko skrev:det ved jeg faktisk ikke.. men du skal gennemføre dem alle selvfølgelig, og ikke bare gå ind i dem.

Kan der være nogle funktioner jeg ikke har fået, selvom jeg har alle Prizebubbels og klaret alle levels uden at dø ?
NeRwe
 



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron