Forum

dead rising 2 - trofæ ikke unlocked

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

dead rising 2 - trofæ ikke unlocked

Indlægaf jakobv » tors 14 okt 2010 13:43

Hejsa,

Er der nogen der jager trofæer i Dead Rising 2? Jeg synes det er monster sjovt.

Desværre var der er af mine trofæer som ikke blev unlocked. Det der hedder father of the year hvor man skal give alle gaver til datteren. Er der nogen der har prøvet dette?

J
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Re: dead rising 2 - trofæ ikke unlocked

Indlægaf Slowpoke » tors 14 okt 2010 23:18

I forbinde med trophys, får man så noget ala real megablaster ved at lave Zombie Genocide eller hva den hedder i 2ern igen?
Slowpoke
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Re: dead rising 2 - trofæ ikke unlocked

Indlægaf Muqqe » fre 15 okt 2010 18:34

jakobv skrev:Hejsa,

Er der nogen der jager trofæer i Dead Rising 2? Jeg synes det er monster sjovt.

Desværre var der er af mine trofæer som ikke blev unlocked. Det der hedder father of the year hvor man skal give alle gaver til datteren. Er der nogen der har prøvet dette?

J


Det er bestemt et af de mere underholdende spil at jagte trofæer i, men samtidig også en værre tidsrøver.

Father of the Year trofæet skal opnåes på én og samme gennemspilning. Det kan derfor ikke fordeles over flere gennemspilninger som eksempelvis gør sig gældende for "Chuck Greene: Cross Dresser?" og "Window Shopper" trofæerne, bare for at nævne nogle få.

Der findes elleve gaver i alt, hvoraf de sidste to på nedenstående liste er forbundet med side missioner i spillet.

Robot Bear
Bag of Marbles
Beach Ball
Stick Pony
Giant Stuffed Donkey
Giant Stuffed Elephant
Giant Stuffed Bull
Giant Stuffed Rabbit
Water Gun
Snowflake the Tiger
Funny Painting

Hvis Snowflake befinder sig i Safe House'et, skal du huske at "examine" dyret i kontrolrummet, for ellers vil gaven ikke blive godtaget.

Slowpoke skrev:I forbinde med trophys, får man så noget ala real megablaster ved at lave Zombie Genocide eller hva den hedder i 2ern igen?


Man får desværre ikke nogle våben som belønning, men man kan få nogle enkelte beklædningsgenstande i forbindelse med nogle af trofæerne. F.eks. får man noget, når man har tævet tusind zombier med de bare næver og ligeledes noget i forbindelse med 50 personer, der eskorteres i sikkerhed.
Billede
Muqqe
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: dead rising 2 - trofæ ikke unlocked

Indlægaf jakobv » søn 17 okt 2010 21:39

Ja har gjort alt det. Tror det må være en glitch. De står ihvertfald alle pænt rundt i rummet.

Ja overvejede også lige at gå efter platin, men puha, det ville stjæle for meget tid.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster