Forum

MOH - Quatermaster?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

MOH - Quatermaster?

Indlægaf morfar » tors 28 okt 2010 14:13

Jeg har efterhånden sendt 1 milliard mortar strikes ind over fjenden, mange rocket strikes, en del missiler og et enkelt cruiser missile der gav mig ca. 500 point.

Mit quatermaster trofæ (get 1000 support points) er stadig ikke unlocked.

Hvad gør jeg galt?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: MOH - Quatermaster?

Indlægaf Giv » tors 28 okt 2010 15:22

Hvis jeg var dig ville jeg bruge de defensive skills. Det gik i hvertfald meget hurtigere for mig, da jeg begyndte at bruge dem i stedet for.
Billede
Giv
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Re: MOH - Quatermaster?

Indlægaf Badfarmer » tors 28 okt 2010 22:23

det er også længe siden at jeg fik min Quartermaster trofæ. jeg har brugt de defensive skills rigtig meget og fik ret hurtig trofæet. så vil nok foreslå det samme som Givorus.

badfarmer
[url][url=http://www.yourgamercards.net/profile/badfarmer]Billede[/url][/url]
Badfarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Re: MOH - Quatermaster?

Indlægaf morfar » fre 29 okt 2010 08:34

Hold kæft jeg har sovet i timen!

Har haft mega svært ved at komme op på meget mere end 100-200 point pr. runde. Efter jeg er begyndt at bruge defensive, så ligger jeg på minimum 300 pr. runde. Ramte endda 1200 point på en runde. Nu er "slut 10 gange i top 3" trofæet pludselige også inde for rækkevidde.

Mange tak for hjælpen. Quartermaster fik jeg efter 1. runde jeg spillede igår.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: MOH - Quatermaster?

Indlægaf andeo1707 » fre 29 okt 2010 09:33

Hehe, ja, der skal mere end lidt held til at få nogle point med de offensive kills.
Jeg endte med at få 1500+ point i en runde med defensive og så holdte jeg mig ellers bare til dem, dvs. efter jeg fik det trofæ hvor jeg skulle have prøvet alle offensive, det var hårdere end jeg troede.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Re: MOH - Quatermaster?

Indlægaf Badfarmer » fre 29 okt 2010 14:30

Hvad klasse spiller i?? jeg bruger selv mest sniper og har da ingen problemer med at få point streaks på omkring 1000-1200 point. Skal da lige nævnes at jeg spiller Combat mission da det er nemmest at få kills og dermed masser af point i. :)

badfarmer
[url][url=http://www.yourgamercards.net/profile/badfarmer]Billede[/url][/url]
Badfarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Re: MOH - Quatermaster?

Indlægaf Koma » fre 29 okt 2010 16:31

Jeg spillede kun som rifleman, og jeg fik omkring de 900 point per runde i combat mission
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: MOH - Quatermaster?

Indlægaf Portuz » fre 29 okt 2010 16:41

Combat mission, vær attacker og gem dig bag en af de øverste sten når det er første og anden base. Jeg har spillet på den måde flere gange og har ofte fået over 3000 points i hele den runde, når man så har ramt de 600, så er alt dobbel score, som det ses i min signatur :D
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: MOH - Quatermaster?

Indlægaf morfar » fre 29 okt 2010 19:00

Jeg må være ekstremt ringe eller spille på meget dårlige hold hele tiden. Uanset hvor jeg gemmer mig med sniper, så kommer der en rendende og nakker mig. Bliver næsten aldrig dræbt af modstandernes snipere.

Jeg får 250-300 i snit pr combat mission runde hvis den ikke stoppes før tid.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: MOH - Quatermaster?

Indlægaf Portuz » fre 29 okt 2010 20:44

Morfar: Har du prøvet min metode? Den virker altså med lidt træning. Jeg kan heller ikke nå over 2-300 i nogle andre maps eller game modes.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: MOH - Quatermaster?

Indlægaf NielChill » fre 29 okt 2010 23:26

Portuz skrev:Combat mission, vær attacker og gem dig bag en af de øverste sten når det er første og anden base. Jeg har spillet på den måde flere gange og har ofte fået over 3000 points i hele den runde, når man så har ramt de 600, så er alt dobbel score, som det ses i min signatur :D


Hvilken bane og hvilken klasse?
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: MOH - Quatermaster?

Indlægaf morfar » lør 30 okt 2010 05:58

Det kan kun være Helmland Valley han snakker om, og ja, jeg har prøvet metoden. Mangler vidst stadig noget træning, hehe
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: MOH - Quatermaster?

Indlægaf Portuz » lør 30 okt 2010 07:06

My bad.

Helman Valley som sniper, i venstre side som attackter ligger en rigtig god sten. Bare husk at være så godt gemt som muligt. Så rammer de sjælent en.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron