Forum

Buzz Quiz World

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Buzz Quiz World

Indlægaf NielChill » ons 17 nov 2010 19:13

Jeg mangler trofæet hvor vi skal have en omkamp og et spil med 3 PSN-venner.

Jeg mangler også et MyBuzz-trofæ, så hvis i vil spille mine MyBuzz-quizzer og rate dem maks stjerner ville det være super. Jeg vil selvfølgelig gøre det samme for jer. Man skal jo alligevel spille 50 quizzer for at opnå et trofæ :)
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Buzz Quiz World

Indlægaf CD » ons 17 nov 2010 20:47

NielChill skrev:Jeg mangler trofæet hvor vi skal have en omkamp og et spil med 3 PSN-venner.

Jeg mangler også et MyBuzz-trofæ, så hvis i vil spille mine MyBuzz-quizzer og rate dem maks stjerner ville det være super. Jeg vil selvfølgelig gøre det samme for jer. Man skal jo alligevel spille 50 quizzer for at opnå et trofæ :)



jeg fik ikke det med at vi skulle spille 3 psn venner og mangler rasten. kan ikke forstå jeg ikke fik det trofæ. ja undskyld jeg ikke kunne være så meget med i dag. men man kan ikke planlægge sygdom :(
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Re: Buzz Quiz World

Indlægaf Kreds » ons 17 nov 2010 21:06

Jeg er frisk på at hjælpe med det hvor man skal spille med 3 PSN venner igen, hvis I har lyst/tid en anden dag! Og det med rematch kan jeg også godt hjælpe med, man skal dog påregne at gennemspille 3 gange (2 omkampe) før det unlocker! Har fået Master Quiz writer, men I kan bare spille løs af mine quiz'er alligevel ;-)
Kreds
Niveau 1
 
Indlæg: 92


Re: Buzz Quiz World

Indlægaf CD » ons 17 nov 2010 21:17

jeg hjælper også gerne
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Re: Buzz Quiz World

Indlægaf Player_2 » tirs 23 nov 2010 01:47

Jeg er frisk igen ..

Jeg fik også en del, men mangler stadig lidt..

Jeg mangler vidst bare at blive inviteret af 2 "nye" brugere..
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron