Forum

Buzz Quiz World

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Buzz Quiz World

Indlægaf Player_2 » lør 13 nov 2010 15:41

Ja det er desværre ikke så tit der er nogle online på Buzz Quiz World

Derfor vil jeg høre om der er nogen der er med på at klare et par af trofæerne og bare spille nogle runder :)

Skriv dig på og vi aftaler nærmere :)

De følgende ville være oplagte at gå efter:

Team Tactics
Play an online game that involves four players in your household against four players in another household.
Difficulty: Easy
Easy trophy. You need to play an online game with 4 characters (players/controllers) from your household against 4 characters (players/controllers) from another household. You'll probably get this trophy when you are playing an online game but you can also play with a friend to get this trophy. Just play with 4 characters both.


Socialite
Play an online game that involves at least three of your PlayStation®Network friends and others.
Difficulty: Normal/Hard
This could be a very hard trophy if you don't find 3 friends to play with. When you find 3 friends to play with, just invite them to a lobby and play a game. But this trophy is a bit glitchy, so you need to do the following to unlock this trophy:
1. Yourself and your friends need to play with 2 characters, so there are 8 players in the game.
2. Only the host will get the trophy but he'll get it at the beginning of the game, so if you quit the game and let 1 of your friends be the new host, your friends also can get this trophy really quick.

Host with the most
Have 10 online game invites accepted.
Difficulty: Easy
You may accept 10 online game invites from the same person! So, ask someone to help you.
1) Let him invite you.
2) Accept the invite.
3) Leave the game.
4) Repeat.

I love you guys!
Enjoy back to back rematches against players in an online game.
Difficulty: Very Easy
After you finished playing an online game, there will be an option to rematch against the same players. If all the players want to play a rematch, you'll get the trophy. It's easier to boost this trophy with someone, because if some doesn't re-match or someone else joins, you won't get the trophy.



Guest of honour
Be invited to an online game by five different friends.
Difficulty: Normal
You need to know 5 different friends with this game. They only need to invite you ones, so you can also ask people who are playing online to help you, if you don't have 5 friends with this game.


Sofa Slayer
You or someone playing in your house has won 25 online games.
Difficulty: Very Hard
You need to win 25 online games to get this trophy. The easiest way of getting 25 wins is, if you are boosting the wins with someone else. This is a very time consuming trophy and you'll get bored eventually. A few tips:
1. Use a headset, so you can talk with the other guy.
2. You can watch television during the games. Just press the blue button continuous.
3. Try to answer the answers as fast as possible so it goes games go faster.
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Re: Buzz Quiz World

Indlægaf CD » lør 13 nov 2010 17:07

sing me op
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Re: Buzz Quiz World

Indlægaf NielChill » lør 13 nov 2010 17:31

Jeg er også klar.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Buzz Quiz World

Indlægaf Kreds » lør 13 nov 2010 18:04

I'm there.....
Kreds
Niveau 1
 
Indlæg: 92


Re: Buzz Quiz World

Indlægaf Player_2 » søn 14 nov 2010 02:41

Nu er vi ihvertfald 4 ialt hvilket er perfekt.

Kan i tirsdag aften. Så finder vi ud af hvornår og hvordan op til. :)
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Re: Buzz Quiz World

Indlægaf Kreds » søn 14 nov 2010 10:08

Øv er på arbejde tirsdag aften, men kan onsdag, torsdag, fredag og lørdag .......
Kreds
Niveau 1
 
Indlæg: 92


Re: Buzz Quiz World

Indlægaf Player_2 » søn 14 nov 2010 12:41

Onsdag er også fint. De andre dage er jeg på job til ca 21. :)
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Re: Buzz Quiz World

Indlægaf NielChill » søn 14 nov 2010 12:51

Onsdag tror jeg umiddelbart også jeg kan
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Buzz Quiz World

Indlægaf CD » søn 14 nov 2010 13:11

jeg kan også godt onsdag i kan bare add mig er vidst allrede ven med nielchill på PSN hvad for nogle går vi så efter ?
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Re: Buzz Quiz World

Indlægaf Kreds » søn 14 nov 2010 14:02

Cool nok, onsdag er jeg klar hele dagen....
Kreds
Niveau 1
 
Indlæg: 92


Re: Buzz Quiz World

Indlægaf Player_2 » søn 14 nov 2010 15:48

Så er det onsdag. :) Vi går vel efter at klare alle i første post bortset fra Vind 25 kampe. Dem kan man tage 2 og 2 over tid. :)

Så starter vi bare ud med at sende en invitationer ud, så de er rydder af vejen og så spiller vi de en runde hvor vi har 2 på hver hold så vi er 8 ialt og sammen med 3 psn venner. Og så en rematch. Og så deler vi os op og spiller 2 mod 2 med fire spiller på hvert hold. :)
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Re: Buzz Quiz World

Indlægaf NielChill » søn 14 nov 2010 22:10

Player_2 skrev:Så er det onsdag. :) Vi går vel efter at klare alle i første post bortset fra Vind 25 kampe. Dem kan man tage 2 og 2 over tid. :)

Så starter vi bare ud med at sende en invitationer ud, så de er rydder af vejen og så spiller vi de en runde hvor vi har 2 på hver hold så vi er 8 ialt og sammen med 3 psn venner. Og så en rematch. Og så deler vi os op og spiller 2 mod 2 med fire spiller på hvert hold. :)


Du sørger lige for at oprette en fælleschat på dagen ;)
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Buzz Quiz World

Indlægaf Player_2 » man 15 nov 2010 00:44

Tja vi kan vel bare bruge denne tråd til chatten?

Laver lige denne plan som vi så følger så ingen bliver snydt og minimere brug af chat

Når vi alle er klar:
Jeg (DenGladeAbe) starter med at invitere jer alle 3, 10 gange, så i får dette trofæ:
Host with the most
Have 10 online game invites accepted.
1) Let him invite you.
2) Accept the invite.
3) Leave the game.
4) Repeat.

Så invitere i hver mig til jeg har accepteret 10 invites, så jeg får trofæet

Jeg invitere så endnu engang.Så spiller vi en fuld runde uden at quitte, hvor vi har 2 spiller på hvert vores hold.. 8 ialt.
Socialite
Play an online game that involves at least three of your PlayStation®Network friends and others.
Kun værten for spillet får dette trofæ


Efter endt kamp vil værten for spillet (mig, DenGladeAbe) have fået det overstående trofæ, nu trykker vi ALLE rematch, og hvis vi får det nedenstående trofæ i starten af det andet spil, hopper vi bare ud og fortsætter hurtigt
I love you guys!
Enjoy back to back rematches against players in an online game.

Nu skal resten have Socialite trofæet så den første tilføjer de 3 andre
Her er rækkefølgen for hvem der starter som vært og invitere:
Breiner18
NielChill
Kreds
Only the host will get the trophy but he'll get it at the beginning of the game, so if you quit the game and let 1 of your friends be the new host, your friends also can get this trophy really quick.

Vi quitter så når spillet er gået igang og lader den næste komme til, så alle 4 får trofæet.

Dette trofæ kræver lidt ekstra:
Guest of honour
Be invited to an online game by five different friends.

Vi burde alle være inviteret af 3 forskellige personer nu og mangler derfor blot invite fra 2 mere..
Jeg har 2 Us profiler DenGladeAbeUS og DenGladeabe2 som jeg kan logge ind og tilføje og invitere jer fra så i hver især har fået trofæet.. og så ville det være super hvis i har en sekundær bruger.. Har blot brug for 2 forskellige invites, som så kan invtere mig så jeg også får det.

Til slut deler vi os op så vi kan få dette trofæ:
Team Tactics
Play an online game that involves four players in your household against four players in another household.


Dengladeabe mod Breiner18
NielChill mod Kreds

Husk at være 4 på hvert hold :)

Følger vi denne plan, burde alt være perfekt og vi kan nu bare spille kampe imod hinanden som vi nu lyster så vi kommer nærmere 25 vundne kampe, så der ikke går for meget trofæjagt i den :)
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Re: Buzz Quiz World

Indlægaf NielChill » man 15 nov 2010 02:59

Puuha, det er sgu godt du har styr på tingene ;) Jeg kan ikke huske om jeg har nogle af trofæerne, mener jeg har den med 10 invites..
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Buzz Quiz World

Indlægaf CD » man 15 nov 2010 09:55

ja hvornår går vi i gang
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron