Forum

Søger spillere til zombie trofæerne

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Søger spillere til zombie trofæerne

Indlægaf morfar » tirs 16 nov 2010 01:10

Nu har jeg siddet og spillet zombie mode i 8-10 timer idag og jeg kan simpelthen ikke få The Collector trofæet. Mangler også de 2 trofæer der kræver man er minimm 2.

Er der nogen som har nogenlunde styr på zombie mode som har lyst til at være med? Meget gerne med headset.

Jeg er kun nået til wave 10 i Kino der Toten og fatter simpelthen ikke hvad jeg gør galt.

Er ved at være træt af at spille med tilfældige personer der bare render rundt og skyder det hele uden at ane hvad de skal.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Søger spillere til zombie trofæerne

Indlægaf ebckbh » tirs 16 nov 2010 09:58

Har spillet det forrige på boxen en del, så vil da gerne prøve. Har dog kun prøvet kino banen i det her en enkelt gang, men mon ik det går. Ved ihvertfald hvad det handler om.. :-) du kan bare add'e mig, så kigger vi på det.
Psn id - mike_hunt_hmm
Billede
ebckbh
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Re: Søger spillere til zombie trofæerne

Indlægaf baunevej » tirs 16 nov 2010 10:40

Vil gerne hjælpe hvis jeg kan, er absolut ikke en haj til det overhovedet, men som jeg ser det gælder det meget om og holde sammen, da man hurtigt kan komme i uføre alene, så det hjælper ikke allle bare render rundt og skyder vildt omkring. For og få Collecter trofæet skal man åbne alle døre og tjene en del penge og købe dem for, så ligemeget hvad er det ikke et nemt trofæ, heller ikke selv om man ved hvad man skal. Der skal kun 2 slag til fra en zombie for og dø jo.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Søger spillere til zombie trofæerne

Indlægaf morfar » tirs 16 nov 2010 16:27

Har fået Collector trofæet og det var faktisk pæn nemt, da jeg først fattede teknikken. De 2 co-op trofæer virker dog en smule mere kringlede, da man skal være heldig af få crossbow i en mysterybox.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Søger spillere til zombie trofæerne

Indlægaf gnazz » ons 17 nov 2010 15:07

hva var din teknik? jeg skal i gang med den nu og det virker ret umuligt.. gjorde du det alene eller sammen med nogen?
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Re: Søger spillere til zombie trofæerne

Indlægaf morfar » ons 17 nov 2010 20:25

gnazz skrev:hva var din teknik? jeg skal i gang med den nu og det virker ret umuligt.. gjorde du det alene eller sammen med nogen?


Første par runder lader du alle zombier komme ind. Skyd dem i kroppen når de går på linie (mindst 3). 5 skud og derefter knifer du dem.

Byg 4 brædder i første runde. 6 eller 8 i anden.

Efterfølgende åbner du døren oppe til højre og den næste dør så du kan få MP40. 3 skud i kroppen med MP40 og derefter knifer du dem. Det gir max point. Luk dørene op helt om til backstage og sørg for også at havde købt MP5.

Når du har råd køber du bowie knife, da den kan knife dem med 1 hug op til wave 6 eller 7.

Når der kommer hunde, så står du ved bunden af metaltrappen i hjørnet (den ved siden af backstage og ud til gården med metalhegnet)

Slå strømmen til og i runde 10 skulle du have pengen nok til at købe de resterende våben.

Husk granaten kun kan købes når du bruger teleporten.

Hver gang du starter en ny wave, så sørg for at stå oppe på scenen og lad dem komme frem. Når der er rigtigt mange, så spurter du ud til der hvor du startede ved wave 1 og stopper op, skyder lidt, fortsætter op ad trappen mod højre, skyder lidt osv....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Søger spillere til zombie trofæerne

Indlægaf gnazz » ons 17 nov 2010 23:58

tak for tippet! det vil jeg prøve :) prøvede lige med en ven, men intet virker, når til runde 8 og så er vores våben ikke gode nok.. hvordan opgradere man våbene? synes ikke det virker at holde firkant nede
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Re: Søger spillere til zombie trofæerne

Indlægaf gnazz » tors 18 nov 2010 02:46

smukt det virkede! nåede lige det sidste våben inden jeg blev overfaldet hehe
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Re: Søger spillere til zombie trofæerne

Indlægaf gnazz » tors 18 nov 2010 16:52

er der nogen som er klar på de andre trofæer? det er umuligt at spille med dem fra nettet
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Re: Søger spillere til zombie trofæerne

Indlægaf Wensien » ons 01 dec 2010 12:31

Fik platin for et par dage siden og vil sagtens kunne hjælpe med at skaffe trofæerne...

Men du skal helst have headset, da kommunikation er yderst vigtig, specielt ved crossbow trofæet

psn: Wensien-Jegsen
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: Søger spillere til zombie trofæerne

Indlægaf king-lp » ons 01 dec 2010 19:01

Hej hvis der er nogle som stadig mangler alle zombie trophies, så er jeg frisk. Har døjet en del med folk som spiller det over nettet, som ofte kun spiller det på grund af kedsomhed. Add endelig mig: xXBornToKillXx12
PSN-ID: xXBornToKillXx12

Billede
king-lp
Niveau 2
 
Indlæg: 161



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron