Forum

Assassin's Creed Brotherhood trophies er "væk"?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Assassin's Creed Brotherhood trophies er "væk"?

Indlægaf chreddy » tors 18 nov 2010 14:30

Jeg fik lige min Codex edition af ACB igår, og selvfølgeligt røg det i PS3'en (som kørte næsten resten af dagen). :D

Efterfølgende har jeg undret mig lidt over hvorfor ingen af mine fundne trophies vises, hverken på PS3Trophies.com (som også er i min signatur) eller her på PSLife på min profil.
For jeg kan nemlig sagtens se dem på min PS3, når jeg går ind og tjekker hvilke trophies jeg har.

Jeg har både prøvet at opdatere trophies manuelt på PS3Trophies.com og desuden også at synkronisere mine trophies. Men ligemeget hvad jeg gør, sker der intet.

Nogen der ved noget? :)
PS3 Slim - 250 GB

Billede
chreddy
Niveau 2
 
Indlæg: 135


Re: Assassin's Creed Brotherhood trophies er "væk"?

Indlægaf CD » tors 18 nov 2010 15:30

prøv når du starter spillet og er inde i det så klik på ps3 logo knappen og se i tropheis, det med PS3trophies de kommer ikke før der er en der har tjent platin i spillet så man kan se alle trophies. kan heller ikke finde mine guitar hero 6 trofæer
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Re: Assassin's Creed Brotherhood trophies er "væk"?

Indlægaf Erroneus » tors 18 nov 2010 16:05

PS3Trophies.com mangler spil i deres trophy liste og det er pga. nogle spil er besværlige for dem at tilføje til deres database. Jeg kunne forestille mig at PSlife bruger et lign. system og derfor kommer de heller ikke her. Sony har desværre ikke ment der har været behov for et officielt API, så sider let kan trække trophy informationer ud, men jeg ved at PS3Trophies.com arbejder på en ny løsning, så alle spil skulle komme igen hos dem.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Assassin's Creed Brotherhood trophies er "væk"?

Indlægaf armorking » tors 18 nov 2010 18:49

der var felj på playstation.com og ps3trophy igår , det hele skulle virkel nu som det skal :)
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron