Forum

COD: BO Trophies

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

COD: BO Trophies

Indlægaf king-lp » man 22 nov 2010 20:12

Hej Søger en makker til zombie trophies og theather trophy, så add mig PSN-id: xXBornToKillXx12
PSN-ID: xXBornToKillXx12

Billede
king-lp
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: COD: BO Trophies

Indlægaf Portuz » tirs 23 nov 2010 07:13

Jeg søger også en, og kan adde dig senere i dag.

Portuz
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: COD: BO Trophies

Indlægaf baunevej » tirs 23 nov 2010 09:22

Mangler også knivtrofæet så vil også gerne være med hvis det er muligt, har i Headsæt??? det er meget svært hvis man ikke kan kommunikere nemlig :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: COD: BO Trophies

Indlægaf BlackCloud_Z » tirs 23 nov 2010 09:59

Mangler selv 3, den med crossbow, balistik knife og theatre. Add mig bare, har klaret til runde 35 i Kino der Toten solo, saa tror selv jeg kan vaere en god hjaelp :D
Billede


Billede
BlackCloud_Z
Niveau 3
 
Indlæg: 227

Brugeravatar

Re: COD: BO Trophies

Indlægaf Portuz » tirs 23 nov 2010 17:59

Jeg plejer at være virkelig god til FPS, men jeg sutter virkelig til zombie mode, måske irritere det mig også voldsomt at et HS faktisk først giver effekt efter en 5-7 skud.

Jeg har headset, og håber der sidder en nogenlunde god sjæl derude et sted, og er det en som kan være på msn samtidig ville det være super fedt :)
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: COD: BO Trophies

Indlægaf gnazz » tirs 23 nov 2010 18:14

så mange som går efter dem nu :P jeg skulle ha ventet lol
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Re: COD: BO Trophies

Indlægaf Portuz » fre 26 nov 2010 11:20

Nu har jeg spillet en masse med min bror, og er blevet noget bedre. Men jeg når aldrig platinum uden en med styr på det. Dog har jeg fundet en super måde at booste, så hvis nogle er friske så sig endelig til.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: COD: BO Trophies

Indlægaf morfar » fre 26 nov 2010 12:15

Portuz skrev:Nu har jeg spillet en masse med min bror, og er blevet noget bedre. Men jeg når aldrig platinum uden en med styr på det. Dog har jeg fundet en super måde at booste, så hvis nogle er friske så sig endelig til.


Det er på ingen måde svært, så længe alle er enige om hvad der skal gøres. Dvs. man SKAL have headset for at det kan lade sig gøre.

Kino der Toten - 2 mand (flere spillere, flere zombies)

Første 3 runder lader man zombierne komme ind. På den anden side af barrikaderne taber de ingen 2x, ammo osv.

1. runde - 5 skud og knife = 180 point pr. zombie
2. runde 7 skud og knife = 200 point pr zombie.
osv....

Åben dør oppe til højre og næste dør også. Køb MP40.

Runde 4 og 5 er nem med MP40. Bliv for enden af de 2 store trapper i MP40 rummet.
I løbet af runde 4 eller 5 skal de næste 2 døre åbnes, så man kan få tændt strømmen til biografsalen og åbnet ud til der hvor man starter. Nu er der en fin bane man kan løbe resten af spillet. Husk at tænd teleport og link den ude fra rummet hvor man starter.

Fra nu af starter hver runde i teleporten. Skyd dem i kan og når de kommer for tæt, så tager alle teleporten. Nu har I 30 sekunder til at spamme dem med granater fra vinduet. Løber i tør, så køb flere i teleport rummet.

Lad altid den sidste zombie leve i hver runde så i kan rende rundt og bygge barrikader. Tag aldrig bomben de nogle gange taber.

Eneste det handler om nu, er at være heldig at få crossbow og kniv i mystery box. Raygun er desuden det fedeste våben.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: COD: BO Trophies

Indlægaf gnazz » fre 26 nov 2010 13:57

det jeg gjorde med min ven var:

klarest nemmest med 2 personer.

1. knife alle i runde 1,2 og 3.

I 4. runde, skyd og dræb alle undtagen en. ( brug granat gennem en af vinduene, til at lave en crawler/ zombie der kravler=mere tid til alt det sjove)

i burde nu have nok penge til at finde mystery boks(åben døre og ind til teater hvor i tænder for strømmen og aktivere teleport

når i har fundet mystery boks forsøger i og hvis i er heldig får i våbnet ellers forhåbenlig en god våben.

Morfar's metode med teleport er en sikker metode, men det vi gjorde var at.. starte fra midten af teateret og efterhånden som zombierne angriber så går man tilbage mod lobby room(derhvor man starter).. men ellers ikke skynde sig tilbage da man får zombierne til at spawne bagved også. gå nu i ring mod teateret igen.

når i har nok penge så køb jer juggenuts til 2500.. et must! efter i har dette er det intet problem at overleve de næste 3-4 runder.
dernæst burde i have nok penge til mystery box igen, og når det bliver for svært så brug teleport.
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Re: COD: BO Trophies

Indlægaf morfar » fre 26 nov 2010 16:35

Brugte også den metode i starten, men baunevej er panikkens mester, så vil valgte teleport efter første omgang hunde :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: COD: BO Trophies

Indlægaf gnazz » fre 26 nov 2010 16:45

morfar skrev:Brugte også den metode i starten, men baunevej er panikkens mester, så vil valgte teleport efter første omgang hunde :-)


haha ja det dur ik hvis folk går i panik xD
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Re: COD: BO Trophies

Indlægaf baunevej » fre 26 nov 2010 18:16

morfar skrev:Brugte også den metode i starten, men baunevej er panikkens mester, så vil valgte teleport efter første omgang hunde :-)


Haha :lol:, ja bliver megastresset af alle de zombier, men morer mig stadig kosteligt + det da blev bedre til sidst når vi spillede hehe :mrgreen:
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: COD: BO Trophies

Indlægaf Portuz » fre 26 nov 2010 22:09

baunevej skrev:
morfar skrev:Brugte også den metode i starten, men baunevej er panikkens mester, så vil valgte teleport efter første omgang hunde :-)


Haha :lol:, ja bliver megastresset af alle de zombier, men morer mig stadig kosteligt + det da blev bedre til sidst når vi spillede hehe :mrgreen:


Haha, jeg er nøjagtig som dig :D

Blackcloud_Z og jeg fik lige hapset platin, jeg sad næsten også og rystede til sidst :) Selvom Resident Evil er min favorit.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: COD: BO Trophies

Indlægaf king-lp » lør 27 nov 2010 00:57

Hej jeg er frisk på noget zombie trophies nu !!! :D Add - xXBornToKillXx12 :D
PSN-ID: xXBornToKillXx12

Billede
king-lp
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: COD: BO Trophies

Indlægaf DanielMatthiesen » lør 11 dec 2010 21:20

Kunne også godt bruger en makker til:

See me, stab me, heal me
Sacrifial lamp (staves? lol)
The Collecter

Er ikke særli' god til zombie mode, kan godt finde ud af det og komme OK langt ;)

Jeg har også mic!
DanielMatthiesen
Niveau 2
 
Indlæg: 197
By: Løgumkloster


Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron