Forum

trofæ snyd

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

trofæ snyd

Indlægaf madsens75 » fre 10 dec 2010 21:53

Hejsa spilfans [-X

Hva er der andre end mig der syntes det er lidt snyd med at det trofæ boosting :evil:
jeg mener sporten og idene fra spil producenterne går da fuldstændig ad fløjten
der er der ik noget der er bedre :) end vide det er ens egen indsats der er glædende
og ik hvor mange man nu kender og ja jeg har masser ad venner
tjen dog jeres tofæer selv
madsens75
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: trofæ snyd

Indlægaf CD » fre 10 dec 2010 22:50

Det kan godt være men nogle gang så er det jo sjover at spille med nogle der vil ved hvad de vil i gammet og ikke bare hopper underligt rundet. Så folk tager det mere seriøst
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Re: trofæ snyd

Indlægaf Dummiz » fre 10 dec 2010 22:53

Nu er der også mange trofæer efter hånden der rent faktisk kræver feks. 5-10 spillere for at få det. og ja så bliver man jo nød til at booste lidt for det kan lade sig gøre. Jeg kan ikke se det er gået af fløjten på nogen måde folket hjælper jo bare hinanden det har jo aldrig være snyd på nogen måde.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: trofæ snyd

Indlægaf morfar » fre 10 dec 2010 23:07

Man har stadig selv tjent dem og lagt arbejde i det.

Vi booster feks AC3 for tiden. Indtil videre over 10 timer for et enkelt trofæ.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: trofæ snyd

Indlægaf Krisp » fre 10 dec 2010 23:52

Boosting er fair nok, ser intet snyd i det. Nogle trofæer ligger ligefrem op til det. Tag fx et trofæ i Bomberman Ultra, som kræver at alle 4 spillere har pigetøj på i en online match. Hvor tit sker det lige?
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: trofæ snyd

Indlægaf Bab » lør 11 dec 2010 00:03

Jeg er til dels enig. Når man læser indlæg herinde, så er der alt alt for mange, som løser deres spil via diverse sider og Youtube videoer.
I min verden er det spild af penge, for det spil, som jeg har købt. Jeg spiller altid mine spil igennem første gang, før jeg går i gang med at finde ud af, hvad alle mulige underlige og især skjulte trofæer kræver.

Jeg ser ingen ære i at have mange trofæer, hvis jeg har fået dem ved andre folks arbejde. Ja, jeg skal selv styre controlleren, men jeg skal ikke bruge mange hjerneceller på at regne ud, hvorfor jeg gør, som jeg gør. Det ser jeg på en video,som andre har lavet.

Multiplayer trofæer er jo ikke nødvendigvis boosting. Men en del af spillet.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: trofæ snyd

Indlægaf Rytteren » lør 11 dec 2010 00:15

morfar skrev:Man har stadig selv tjent dem og lagt arbejde i det.

Vi booster feks AC3 for tiden. Indtil videre over 10 timer for et enkelt trofæ.


nu er det ikke lige AC3 vi booster i
http://www.ac3comfort.dk/

men enlig AS:brotherhood. når 3'eren kommer, så gør vi det der ;)

men boosting har jeg ikke sååå meget imod. kommer an på hvilke trofæer der boostes i. killzone 2s ribbons og medals syntes jeg ikke man skal booste. men et nå level 50 (og få åbnet for alle muligheder i onlinedelen, og dermed øge dit helhedsintryk og spiloplevelser), som f.eks den i AC:B .. den bør boostes.

skinners volition og operant conditioning teori/metode bliver jo næsten brugt i alle spil (specielt facebookspil). og mange onlinespil benytter sig jo af den. personligt syntes jeg denne metode er fin i rpgs, men i et online spil virker det bare ikke for mig, og derfor er det sku okay at booste. den er jo kun smidt ind for at få folk til at spille online delen længer, ved at bruge skinners teori.

så jeg vil give dig ret i at man nok ikke bør booste skill trofæer f.eks en som jeg selv lige har boostet i AC:B - "tag føringen med 10 sekunder tilbage, og vind spillet". dette er nok enlig mere et soørgsmål om held.. men et lav 10 headshots i en kamp ville jeg mene man nok ikke bør booste (etisk), og det er dem du hentyder til. disse andre, nå level 50 ved at spille 1000 kampe.. dem syntes jeg bare folk skal booste løs. hvis man ikke gør det, og når level 50 uden, så er man endten meget glad for onlinedelen (MEGET GLAD) eller også er man blevet fanget af spiludviklernes brug af skinners teori.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: trofæ snyd

Indlægaf netrom » lør 11 dec 2010 00:42

Hvad er det for noget med det trofæ halløj? Kan i ikke bare spille nogle spil og more jer. Hvad får i ud af det trofæ-hallløj ? Det kan jeg ikke forstå!
netrom
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Re: trofæ snyd

Indlægaf HEADSTAR » lør 11 dec 2010 01:06

Jeg knogler med " Fire Controller " fra Medel Of Honor og jeg er vist ikke den eneste der har problemer
med det trofæ, men helt ærligt så tror jeg ikke at jeg gider at finde nogen at booste med

Men jeg syntes ikke at det er snyd at booste og jeg savner snyde koderne
som forsvandt da vi fik trofæer
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: trofæ snyd

Indlægaf HEADSTAR » lør 11 dec 2010 01:09

@netrom

Internet status og ikke en skid andet, og så har nogle af trofæjægerne ustyrligt
meget spamm i deres Psn beskeder
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: trofæ snyd

Indlægaf Rytteren » lør 11 dec 2010 01:13

netrom skrev:Hvad er det for noget med det trofæ halløj? Kan i ikke bare spille nogle spil og more jer. Hvad får i ud af det trofæ-hallløj ? Det kan jeg ikke forstå!


der er masser af aspekter i trofæer.
samlermani (som frimærker, kapsler og hvad folk ellers samler på)

påvirkningen af skinners teori virker også på os her.

der er et socialt aspekt i det, samt skabelsen af det fælles 3

konkurrence gennet kan også få et boost (damn you scoring for Mirros edge ;) )

selv bruger jeg det også som et "stempel" for folks mening. når folk anmelder et spil, f.eks. destroctiods jim sterlings anmeldelse af FFXIII giver jeg ikke en skid for, når man kan se på hans trofæsamling at han ikke er nået længere end kapitel 7. folk der ikke har fået nogle specifike trofæer i GT5 skal også holde mund (efter min mening) når de udtaler sig om hvor dårlig spillet er, når man kan se de ikke har spillet mere end 20 minutter, og ikke er nået igang med spillet.

men den vigtigste for mig = øgning af spiloplevelse, ændring af spilstil og udforskning af flere af spillets falsetter.
klare sidequest, kæmpe mig til flere slutninger, gennemføre killzone 2 og bioshock 1 på de sværeste sværhedsgrader. udvide historien ved at finde forskellige ting osv. dette er trofæerne med til at give et skub i ryggen imod. derved nyder jeg spillet endnu mere :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: trofæ snyd

Indlægaf cph_game_master » lør 11 dec 2010 01:57

Rytteren skrev:
netrom skrev:Hvad er det for noget med det trofæ halløj? Kan i ikke bare spille nogle spil og more jer. Hvad får i ud af det trofæ-hallløj ? Det kan jeg ikke forstå!


der er masser af aspekter i trofæer.
samlermani (som frimærker, kapsler og hvad folk ellers samler på)

påvirkningen af skinners teori virker også på os her.

der er et socialt aspekt i det, samt skabelsen af det fælles 3

konkurrence gennet kan også få et boost (damn you scoring for Mirros edge ;) )

selv bruger jeg det også som et "stempel" for folks mening. når folk anmelder et spil, f.eks. destroctiods jim sterlings anmeldelse af FFXIII giver jeg ikke en skid for, når man kan se på hans trofæsamling at han ikke er nået længere end kapitel 7. folk der ikke har fået nogle specifike trofæer i GT5 skal også holde mund (efter min mening) når de udtaler sig om hvor dårlig spillet er, når man kan se de ikke har spillet mere end 20 minutter, og ikke er nået igang med spillet.

men den vigtigste for mig = øgning af spiloplevelse, ændring af spilstil og udforskning af flere af spillets falsetter.
klare sidequest, kæmpe mig til flere slutninger, gennemføre killzone 2 og bioshock 1 på de sværeste sværhedsgrader. udvide historien ved at finde forskellige ting osv. dette er trofæerne med til at give et skub i ryggen imod. derved nyder jeg spillet endnu mere :)

Mirrors edge platinet er nu ikke så svært igen. At få 50 stjerner i time trials blev meget lettere da dlcen udkom (gratis) jeg er oppe på 93 stars ud af 99, så at få 50 kan sagtens lade sig gøre :) medmindre der er andet specifikt i spillet du syntes er svært?
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: trofæ snyd

Indlægaf Rytteren » lør 11 dec 2010 02:25

det er ikke fordi det var svært. det var bare den lille konkurrence om hvem af os(3) der fik den plat først - det gjorde scoring
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: trofæ snyd

Indlægaf HEADSTAR » lør 11 dec 2010 02:28

Men for fanden giv os nu mulighed for at slette de trofæer fra spil der er lånte eller byttet væk
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: trofæ snyd

Indlægaf Rytteren » lør 11 dec 2010 02:35

HEADSTAR skrev:Men for fanden giv os nu mulighed for at slette de trofæer fra spil der er lånte eller byttet væk

ja det ville sku være lækkert. dog ville jeg hellere kunne lave katagorier/mapper. f.eks en mappe med plat/100 spil, og dem med under 25% i osv. kæft hvor må sony også godt lære at lave folder in folder.. sku fint man kan lave mapper.. men vil sku gerne havde mapper i de mapper, og måske en mappe mere i en af de mapper.. ARGH.. nå det var et sidespor. back on topic æh?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron